sobota 2. ledna 2016

Do nového roku hlavně štěstí...se Soaphoria!

Ahoj všichni!

Není náhoda, že jako první lednovou recenzi jsem si vybrala právě tento produkt od značky přírodní kosmetika Soaphoria s příznačným názvem Štěstí. A co jiného do života potřebujeme, správně? Jedná se o sprchovou pěnu a najdete ji ZDE. Kosmetika Soaphoria je založena na přírodních ingrediencích a její obaly, složení i vůně ve mně evokují relaxaci a dobrou náladu. Sklenice jako od marmelád je opravdu estetická a ve vaší koupelně se bude krásně vyjímat. Jen si dejte pozor, ať si ji ve sprše nepustíte na nohu, protože to by vás taky mohlo klidně zabít. 



  Samotná pěna má světle růžovou barvu a zvláštní konzistenci - na první dotyk je jakoby tužší, ale postupně taje teplem pokožky a zároveň se rozpouští pod tekoucí vodu v jakoby mléčnou hmotu, která je dokonale sametová a skvěle se roztírá po pokožce. Mně se tahle textura opravdu strašně moc líbí a je až neuvěřitelně příjemná. Vůně je taky krásná, cítím v ní trochu květiny, trochu něco jako mandarinky, trochu sladkosti, trochu svěžesti...myslím, že velmi dobře souzní s názvem.




 Po použití sprchové pěny není pokožka vysušená a vůně se na ní ještě docela drží. Člověk má pocit, že je skutečně důkladně umytý, ale nemá vrzavou suchou kůži. Mě tahle pěna prostě dostala a i když balení je krásné, ale ne zrovna dvakrát praktické, tak celkový zážitek ze sprchování to dokonale vynahrazuje. Existuje více voňavých variant, takže vám doporučuji se porozhlédnout na webu výše uvedeném.




 A co vy a kosmetika Soaphoria? Zkoušeli jste již něco z jejich portfolia? Máte nějaký oblíbený přípravek do sprchy? Těším se na vaše komentáře,
IYF

14 komentářů:

  1. Ja mám skúsenosť s ich balzamami na pery a bentonitovým ílom:) A taktiež bomby do kúpeľa sú skvelé ako darček:) Som rada že na Slovensku máme takúto značku:)

    OdpovědětVymazat
  2. Značku vůbec neznám, ale v poslední době je o ní slyšet opravdu dost, takže se nejspíše něčím odměním. :) V poslední době se mi zdá, že po všech sprcháčích jsem ultra extra vysušená...

    OdpovědětVymazat
  3. Já zkoušela teď to jejich tělové suflé :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jeste jsem nic nezkousela, ale hodne se mi zalibila, tak uvidime. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  5. Hodně se mi líbí ta konzistence, barva a podle popisu i vůně :) Jednou si asi udělám radost a trochu štěstí si koupím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Skúšala som niekoľko produktov, čistiaci roládu a masku na tvár Herbaphoria, telové maslo Citrusová bomba a niekoľko mydiel. Všetko je úplná pecka :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě jsem od nich nikdy nic neměla, ale tohle vypadá super :)

    http://lifestylebykej.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Značku neznám, takže díky za tip! Určitě po ní mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mám olivové mydlo na ruky, ktoré používam paradoxne hlavne ako pleťové mydlo a vyhovuje mi, pleť nevysušuje, jemne čistí a nespôsobuje mi akné.

    OdpovědětVymazat
  10. Skoro bych si chtěla hrábnout lžičkou a ochutnat. Značku neznám, ale tímhle si mne nalákala. Líbí se mi ten obal.

    OdpovědětVymazat
  11. Používám jejich cukrový peeling "Sweet Honey" a je úplně super - cukr jemně obrousí a med nechá pokožku krásně vyživenou a hladkou, takže nemusím mazat. Nemluvě o té úžasné autentické medové vůni :) Ještě mám vzorek univerzálního levandulového balzámu, také voní velmi pěkně a na suché lokty dobré. Na webu jsem také našla arganový olej za dost dobrou cenu - nemáte s ním někdo zkušenosti? Jde mi hlavně o smrad - jak známo arganové oleje často pěkně páchnou.

    OdpovědětVymazat
  12. Značku znám a některé jejich výrobky jsem si velmi oblíbila. I když nejsou 100% přírodní, jak se značka chvástá. Nejlepší je jejich odličovací pěna. Tahle sprchová vypadá taky moc dobře. Musím zkusit, při další objednávce :)

    OdpovědětVymazat
  13. toward that okay see on the off chance that you can hold the course exchange for those mongrels up and when I have the offer of Make Money Online and I say Paul of I need you to turn the freight boat back in this bearing again gaze great alright head upward means head up tithe shelter of minutes come to move the other method for the web bolster so I'm going to take the supporters of male .

    http://x4facts.com/make-money-online/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!