pondělí 4. ledna 2016

Kosmetické houby, které vám mohou změnit život - Carribean Sun

Ahoj všichni!

Pamatujete si, jak jsem kdysi toužila po Clarisonicu a pak jsem se ho po nějaké době zbavila? Našla jsem totiž něco, co mi vyhovuje více a navíc je to za zlomkovou cenu. Jedná se o kosmetické houby. Od e-shopu Greenstore.cz jsem dostala k vyzkoušení spoustu zajímavých věcí od Carribean Sun a mezi nimi byly jak houby na obličej, tak na tělo a další nezbytnosti. 



 Houba je čistě přírodní produkt, který je často přirozeně obohacen minerály a dalšími látkami, takže kromě masážních a peelingových má i pečující vlastnosti. 



Mořská houba kosmetická Silk se vůbec nenechá zahanbit svým názvem a opravdu dokáže překvapit. Po namočení je totiž opravdu neskutečně jemná a všechny vatové tamponky jsou proti ní šmirglpapír. Tahle drobná houbička je mým každodenním pomocníkem jak pro odličování, tak čištění pleti a nemusíte se jí bát ani v případě, že máte citlivou pokožku. Můžete ji používat samotnou nebo ve spolupráci s odličovačem/čističem pleti. Kromě toho, že čištění a odličování pleti tímhle způsobem je opravdu efektivní, tak je to mnohem ekologičtější, než každý den spotřebovat pět vatových tamponků. 



Minerální kosmetická houba (ta větší a tmavší) je o něco drsnější, a je proto ideálnější na peelinh nebo na hloubkovější čištění pleti. Já ji používám tak každý druhý den pro důkladnější očistu a maximálně mi pro tento účel vyhovuje, poskytne totiž pleti i šetrný peeling.



 Zamilovala jsem si i velkou houbu na tělo, která stejně jako její mladší sestra dělá super peeling a skvěle se používá se všemi sprchovými gely. Vytváří hutnou pěnu a je na pokožce příjemná. 



Rukavice s lufou je pak ideální pro důkladnější peeling a pro masáž pokožky, pokud například trpíte na celulitidu. Podporuje prokrvení a činnost lymfatického systému. Nedrsnějším produktem, který jsem vyzkoušela, je přírodní vulkanická pemza. 



Já dosud znala jen barevné umělé pemzy z drogérie, takže pro mě bylo objevem, že existuje i přírodní varianta. Docela trpím na suché paty a hrany chodidel, takže pokud si chci najít chvilku navíc, tak je pro mě vulkanická pemza skvělým pomocníkem. Opravdu důkladně obrousí suchou kůži, ale nemusíte se bát, že by vám kůži poškrábala nebo poranila.



 Podobné pomůcky jsou poměrně opomíjenou kategorií, ale já bych bez nich už fungovat nechtěla. Především houbičky na obličej používám opravdu denně a výrazně zlepšily efektivitu mého čištění pleti a odličování. Budu ráda, když mi dáte vědět, zda se vám houby líbí nebo s nimi už máte zkušenosti.

Těším se na komentáře!

IYF

8 komentářů:

  1. Bez hub už bych nemohla existovat. Jsem takový maniak, že mám na každou věc jinou houbu. Na odličování obličeje, očí a na masku. Z koupelové se mi nejvíce osvědčila jadranská, která je nádherně jemňoučká. Na lufy a pemzy též nedám dopustit. Pro mě jsou tyto produkty must have :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jen by mně zajímalo, jestli se na houbičkách neusazují bakterie, které by potom na pleti mohly zanechat nějakou vyrážku apod. V tomhle za mě asi jednoznačně jednorázové vatové tamponky, které použiji jednou a více už ne.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všude píší, že houby jsou antibakteriální tudíž by se v nich žádné bakterie usazovat neměly. Také doporučují naložit je jednou měsíčně přes noc do slaného nálevu. Ale těžko říct, jestli to tak je. Já je používám už přes dva roky a jsem s nimy moc spokojená. Tampónky používám už jen na dočištění.

      Vymazat
  3. o houbách slýchám čím dál víc, budu se na ně muset víc zaměřit :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Velmi dobrá, prospěšná věc, také jednu mám a pemzou si občas dřu paty na nohou. Lufu někde taky mám doma, zrovna nad ní přemýšlím, kam jsem ji sakra mohla dát. Pěkný článek a super tip.

    OdpovědětVymazat
  5. Také jsem přišla na to (a vrátila se zase zpět), že mořské houbičky jsou prostě nejlepší. Ani takový ten předražený hadřík a elektrický Braun kartáč mne nikterak neuchvátil, ale houbičky ty jsou skvělé.

    OdpovědětVymazat
  6. Něco takového bych určitě potřebovala. Nerada používám ty vatové tampony a navíc mám problematickou pleť, tak by to na ni mohlo třeba taky nějak příznivě působit, ikdyž nevím ;). Každopádně díky za tipy! juknu na ně. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  7. Je to lákavé. Už jsem o houbičkách mockrát uvažovala, ale nikdy žádnou (kromě na tělo) nekoupila. Že by teď?:) Veronika

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!