čtvrtek 28. ledna 2016

Odpoledne s novinkami Lirene - pleťový kartáček a nová řada péče

Ahoj všichni!

Dnes vám přináším ještě zatepla (haha, vzhledem k venkovním teplotám nevím, jestli je tenhle obrat úplně šťastný...) report z eventu Lirene, který jsem navštívila včera. Jednalo se o příjemné odpolední setkání, kde jsem opět viděla svoje nejoblíbenější blogerky a seznámila se s tím, co pro nás představila značka Lirene.

zdroj: Mark Distri



  Event pořádala společnost Mark Distri, které patří také skvělý e-shop kupkosmetiku.cz, kde kromě zmíněné značky Lirene najdete další super věci, jako například kompletní sortiment Essence, Catrice či Sebamed, suché šampony Batiste, olejíček BiOil a další. Akce se konala v kavárně Louvre, kterou já absolutně miluju, má opravdu krásnou atmosféru. 




  A co si pro nás značka Lirene přichystala? Především je to čistící kartáček s dvěma výměnnými hlavicemi, který zastane rovnou dva úkoly - jedna hlavice čistí a druhá vám pomůže zapracovat krém či sérum do pokožky. S kartáčkem bude vaše pleť až 7x čistější a lépe prokrvená. Kartáček vypadá zatím opravdu dobře, líbí se mi i jeho příznivá cena, a to včetně náhradních hlavic - doporučená cena kartáčku je tuším 699 Kč a náhradních hlavic 199 Kč. S kartáčkem souzní také čistící gel, který se moc těším, až vyzkouším.




vysvětlovaly jsme si zážitky z kosmetických nákupů :D zdroj: Mark Distri
 Lirene kromě toho uvádí novou řadu péče o pleť s názvem Healthy Skin+ a najdete v ní produkty pro mastnou pleť s nedokonalostmi, suchou pleť, citlivou pleť a pokožku se sklonem k začervenání. Já jsem si k testování vybrala právě poslední zmíněný krém, protože v zimě na zarudnutí pleti opravdu trpím, tak jsem zvědavá na výsledek.



  Samozřejmě nemohu nezmínit fantastické občerstvení, které mimojiné obsahovalo i některé polské speciality, protože sama značka Lirene pochází z Polska a myslím, že by byla škoda koukat se na polské produkty skrz prsty jen kvůli několika aférám, které kdysi proběhly českými médii. Já mám například od Lirene jeden velice oblíbený krém a také jejich tonika jsou skvělá!


bloggerská dieta :D
zdroj:  Mark Distri
  Moc děkuji za pozvání na akci a jsem ráda, že jsem se mohla zúčastnit. Nové produkty teď začínám pilně testovat a brzy vám přinesu svoje dojmy.

zdroj:  Mark Distri
 Jak se vám líbí nové produkty Lirene? Používáte čistící kartáčky?

Těším se na komentáře,
IYF

7 komentářů:

  1. Já mám Clarisonic, takže moc těmhle nesonickým kartáčkům nevěřím, ale určitě vyčistí lépe než ruční čištění, jen nevím, jestli je to opravdu na každodenní použití. Moc ti to na té fotce sluší.

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzera to zaujimavo, tesim na tvoje recnezie :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem zvědavá, až se začnou objevovat recenze na kartáček. Nějaké ty profláklé drahé se mi kupovat nechce, ale tahle cena je příznivá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja jsem neskutecne nastvana z produktu,ktery jsem si nedavno od Lirene poridila. Ma obal do stejne modre jako veci na posledni fotce,lahvicka s pumpickou, a ma to byt myci odlicovaci gel. Stvou me totiz kvanta tamponku a odlicit se vodou mi prijde pohodlnejsi. Jenze tohle byla teda investice uplne k nicemu. Stoji to asi 149? A na obliceji mi to sminky leda tak rozpije,ale rozhodne nesmyje. Takze stejna kvanta tamponku pouziju i tak. No,tot ma zkusenost. Skoda,ze se to neda reklamovat,takhle me dlouho nic z kosmetiky nevytocílo. Jinak hezky clanek. Ahoj :) Denisa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já si ten micelární gel nemůžu vynachválit. Už mám asi třetí balení a za mě super.

      Vymazat
  5. Já mám ten kartáček od Vánoc. Dostala jsem ho pod stromeček a jsem velmi spokojená. I ten čistící gel u toho je super, vůbec nevysušuje. Za mě mohu říct, že super, např. moje černé tečky pomalu a jistě mizí od té doby co ho používám.

    OdpovědětVymazat
  6. . telephone charging tourism entire there two weeks more often than not that no doubt totally like great this valuable and after Gold Trade Microsystem that watch distributed rich entertainers management you choose what amount going to endure how we going to bring down is down to simply underneath and individuals have thought this through.



    http://purenitromaxadvice.com/gold-trade-microsystem-scam/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!