středa 20. ledna 2016

Poručíme sněhu a mrazu s Weledou - zimní set péče

Ahoj všichni!

Tady přestává veškerá sranda, jestli jste jako já doufali v teplou zimu, bez nutnosti škrábání okýnka od auta a dalších otravností, tak máme oficiálně smůlu, protože zima se nakonec přihlásila o slovo. Nebojme se ale nic! Weleda pro nás na zimu připravila tenhle mini setík, který ochrání naši krásu před nepřízní počasí.



  Jedná se o zimní set ochranného krému a balzámu na ruce, který využijete nejen na horách. Já jsem již nějakou dobu chtěla "zimní krém" od Weledy vyzkoušet a myslím, že tato sada je ideální příležitostí. 




 Coldcream má velmi všeříkající název a jedná se o vyživující a ochranný krém na tvář. Má hutnější konzistenci, ale dobře se roztírá a nevytvoří vám na pleti mastný povlak. Pleť je ale příjemně vyživená a hydratovaná a ani sníh s větrem nezpůsobují nepříjemné pnutí nebo vysušování. Moje pleť na počasí docela dost reaguje a s tímhle krémem jsem měla pocit takového toho celodenního komfortu. Používám jej v posledních dnech v tenounké vrstvě i pod make-up a ničemu to nevadí, dejte ovšem pozor a naneste ho raději menší množství.




  Balzám na rty chválím mimojiné kvůli formě tyčinky, protože někde na svahu se asi těžko budeme crcat s kelímkem, že. Podobně jako Coldcream pak vytvoří na rtech ochrannou vrstvu, která rty hydratuje a zároveň zabraňuje vysušování. mně balzám připomíná nejvíce Labello Med Protection, které jsem měla hodně ráda, avšak s přírodním složením, což je rozhodně významné plus.



  Sadu koupíte na internetu nebo v drogérii dm, kde jsem ji také zahlédla. Cena se pohybuje kolem 300-400 Kč, což je za přírodní produkty víc, než adekvátní a myslím, že se tenhle set hodí taky jako malá pozornost nebo dárek pro vaše blízké. Obzvlášť pokud rádi vyrážejí na hory nebo zimní výlety! (nebo pracují v pustině na kopci, kde to fouká a mrzne, jako někdo...)
 Rozhodně se nezapomeňte v komentářích svěřit, jak chráníte svoji pleť v zimě a jak se vám líbí tato sada! Těším se na vaše ohlasy,
IYF

7 komentářů:

  1. V těchhle mrazech ven moc nechodím, ale když jedu na hory nebo když mažu do zimy děti, tak Weleda je první volba, je přírodní a i snadno dostupná.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak je leden, to se ty mrazy tak nějak dají čekat, navíc si myslím, že tohle je ještě v pohodě :)
    Popravdě po těch nechutných vedrech až do září mám z mrazu normálně i radost :))

    OdpovědětVymazat
  3. Moje pleť v zimě netrpí a tak o ní pečuji o jen o trochu více než kdy jindy. Suchou pleť snad nikdy nepociťuji, pouze občas suché šupinky kolem nosu jinak má pleť je spíše mastnější. Takže o obličej se starám stejně po celý rok. Ruce pokud hodně nepracuji mám jemné a popraskané jsem je snad nikdy neměla a rty popraskané také ne jenom se mi trochu loupou a na to já používám balzám od biokosmetiky TopVet s kokosem. Já myslím že v těchto věcech jsem šťastný člověk, když vidím lidi kolem sebe trpět na popraskané ruce a podobné věci. Ten krém ale pod make up nemusí být špatný jako ochranný a zároveň jako primer, po něm se podívám.

    OdpovědětVymazat
  4. Poslední dobou na tuto značku slyším velikou chválu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Weleda má dobré výrobky. Též mám na krém spadeno :)

    OdpovědětVymazat
  6. the you know lakes to come %uh Hens were going to take that left for in square the hips with the front of the room keep them square Athletic Greens right hand on the right hip left n is reaching way ahead of you here you can bring notebook irony outside are on the inside yes I or you can use your shin bone healing me can lower the.


    http://powerpumpxladvice.com/athletic-greens/

    OdpovědětVymazat
  7. both are setting up a little additionally in the progression of your book liberal discover all there are absolutely since he dow jones focus group was monetarily trade related turn it out his first leadership financial change portrayal of that alright so non-refundable promoter report position myself I didn't understand the effect of it alteration half to .

    http://t-rexmusclefacts.com/dow-jones-focus-group-scam/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!