neděle 24. ledna 2016

Přírodní make-up Avril - může to fungovat bez kompromisů?

Ahoj všichni!

Jak asi víte, tak ačkoliv mám v oblibě přírodní pečující kosmetiku, tak k make-upu se stavím spíše rezervovaně a mám za to, že najít fungující produkt v přírodních vodách je mimořádně obtížné. Díky e-shopu Nuspring.cz jsem měla příležitost otestovat přírodní make-up Avril, který jsem si sama vybrala, protože make-upy patří k pro mě snad nejoblíbenější věci, již ráda zkouším znova a znova. Make-up je nabízen ve dvou odstínech a já si vybrala ten světlejší Clair. Cena 239 Kč je podle mě za přírodní make-up parádní.




Musím určitě ocenit balení, standardní černá jednoduchá tuby má užší "hubičku", ze které make-up nevytéká příliš rychle a nehrozí, že by se vám třeba vylil v kabelce. Samotný odstín je pak opravdu skvělý a za ten dávám rozhodně palec nahoru. Make-up má příjemnou lehčí krémovou konzistenci, nanesete ho vcukuletu a snadno se aplikuje i bez jakýchkoliv pomůcek, tedy prsty. 



Příjemně mě překvapila krycí schopnost, kterou bych označila za střední - přírodní make-upy bývají obvykle spíše málo krycí, proto tohle je rozhodně poitivní pro majitelky ne příliš dokonalé pleti, jako jsem já. Navíc make-up pleť pěkně rozzáří a dodá jí takovou zdravou barvu, takže ideální na dny, kdy jste toho moc nenaspaly. 





Výdrž make-upu je průměrná, nemusíte se bát, že by odcestoval po dvou hodinách, ale zároveň to prostě z podstaty věcí není extrémně dlouhodržící produkt. Během dne není na obličeji takřka vůbec cítit a neucpává póry, finiš je sametově matný, ale ne příliš - efekt je celkově velmi přirozený.





Osobně myslím, že tento make-up stojí za vaši pozornost, protože nejen, že odvede (na přírodní dekorativku) slušný výkon, ale zároveň nezatíží pleť a je za skvělou cenu. Existují sice ještě levnější  make-upy například od alverde, ale ty se s tímto opravdu nemůžou měřit.



A co vy a přírodní dekorativní kosmetika? Jak se vám líbí tento make-up?

Těším se na komentáře,
IYF

10 komentářů:

  1. Já tedy tuto značku vůbec neznám ale make up se zdá být fajn. Přírodní dekorativku jsem nikdy nijak moc neřešila, hlavně na trhu těch výrobků není tolik.

    OdpovědětVymazat
  2. Znacku nepoznam. Ja som spokojna s mineralnym make-upom od Alverde, ale kedze pises, ze tento je lepsi ako Alverde, mohlo by to byt zaujimave.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovědětVymazat
  3. Přírodní kosmetiku mám moc ráda, určitě se na něj kouknu. Díky za tip! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  4. Ja potrebuju dost kryti...zatimco pecujici kosmetiku i cistici prostredky na doma pomalu menim za eko, nejak jsem jeste nenarazila na dobre kryci prirodni makeup a drzim se klasiky...

    OdpovědětVymazat
  5. Ja potrebuju dost kryti...zatimco pecujici kosmetiku i cistici prostredky na doma pomalu menim za eko, nejak jsem jeste nenarazila na dobre kryci prirodni makeup a drzim se klasiky...

    OdpovědětVymazat
  6. Tak já třeba mám tekutý minerální make-up od Alverde a jsem s ním moc spokojená. :) Jiný jsem vlastně nikdy ani neměla, pár jsem vyzkoušela, ale všechny ty chemické silikonové koktejly mě spíš odrazovaly. Alverde mi sedlo a od té doby jsem mu zůstala věrná. I když jiný přírodní bych možná zkusila. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten budu chtít do budoucna vyzkoušet :) S touto značkou nemám zatím žádnou zkušenost.

    OdpovědětVymazat
  8. come and I'm telling you should do simply watch one they give you a pack so when you register now that is the reason I take it Millionaire Blueprint that China page so that you can so I can get you mean email automatically through my nearby relative responder sent you those videos I in like way gave you access to my privatefacebook group and the video .

    http://x4facts.com/millionaire-blueprint-scam/

    OdpovědětVymazat
  9. Make-up jsem dostala v Nuspring ve vzorečku. Aplikace, textura, střední krytí, výsledný finish super. Bohužel se začně velmi brzy lesknout (na mé smíšené pleti). To mi bylo hodně líto, protože jsem byla po nanešení nadšená.
    Pro suchou a normální pleť bude ale fajn :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!