pondělí 11. ledna 2016

Urban Decay Gwen Stefani paletka - ano, prosím!

Ahoj všichni!

Dnes vám chci ukázat dárek, který mi přinesl Ježíšek v podobě Honzy, Honzovy ségry a jejího přítele a který mě naprosto překvapil možná už jste viděli New in video, kde se zmiňuju, že jsem vůbec nečekala, že tuhle paletku dostanu, ale nakonec...no, dopadlo to, jak vidíte. Byla jsem nadšením bez sebe a v podstatě pořád jsem :).



  Paletka je nádherná už obalem, líbí se mi jak papírová krabice, tak obal paletky samotný, je poměrně těžký, takže na cestování to asi nebude moc ideální. Uvnitř najdete po celé ploše zrcátko a především patnáct nádherných očních stínů.


  Jsem moc ráda, že většina paletky je neutrálně laděná a tedy pro mě i snadno využitelná. Ve výrazných barvách se moc nevyžívám, respektive nemám ten správný talent pro vymýšlení kreativního líčení - asi bych měla začít sledovat tutoriály a načerpat inspiraci.



  Odstíny jsem vám (vcelku věrně) vyfotila ve swatchích. Zastoupení třyptivých a matných stínů je tu vcelku vyvážené. Kvalitativně jsou stíny moc příjemné, máslovité, dobře se nanášejí i roztírají na víčku. 




Výhradu mám jen ke dvěma - a to je Pop, zcela vlevo v poslední řadě, který obsahuje hodně hruběji namletých třypek; a Harajuku, růžový stín, který není příliš pigmentovaný a špatně se nabírá. Zbytek paletky je ale dost konzistentní a se stíny se pracuje dobře.
  Když se nad tím zamýšlím, v paletce je hodně světlých stínů. Pro někoho s normální barvou obličeje je to super, ovšem já jako běloba musím mít na očích spíš něco tmavšího, jinak vypadám jako mumie posypaná moukou. Klidně bych tedy v téhle paletce vyměnila jeden ze světlých stínů za nějaký střední.



  Stojí paletka za to? Rozhodně ano, a to i v případě, že nejste sběrateli make-upu jako já a chcete jen výbornou neutrální paletku s trochou barvy. Pokud navíc zbožňujete Gwen Stefani a její ikonický styl, tak budete nadšení. V balení navíc najdete vzorníček s několika odstíny rtěnek od Gwen, které budou od února k dispozici v Sephoře. Cena paletky je 1550 Kč.
  A co vy a Gwen? Jak se vám paletka líbí? Uvažujete o ní nebo ji už snad i máte? Těším se na komentáře,

IYF


12 komentářů:

  1. Já bych ji hrozně ráda měla, ale už jsem si koupila Vice 4, takže na tuto krásku bohužel peníze nezbyly

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem ji půjčenou a s klidem jsem ji vrátila a pro svou si nepůjdu. Vadí mi, že když se nanáší štětcem, stíny mají menší intenzitu než prstem. Navíc většinu těch stínů mám stejně v paletách Naked, které už skoro nepoužívám, protože hrozně opadávají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem si právě říkala, že nechápu, proč jsou Nakedky tak oblíbený, konzistence se mi při ohmatání v obchodě absolutně nelíbila. Zlatá čokoláda!

      Vymazat
  3. Na mě je moc světlá a modrou bych neuplatnila,chystam se na cokoladu klasickou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já chtěla původně Vice, jenže ta už nebyla tak , že si vezmu Gwen, ale.... no rozmyslela jsem se, mě ta paletka prostě nepřijde nic extra, takových podobných stínů mám foma plný šuplík. Ale ty rtěnky mě rozhodně zajímají.

    OdpovědětVymazat
  5. Asi bych ji nevyužila, jsem hrozná konzerva, teď mám zas na několik let pětibarevnou od EL... Přeju ti, ať si ji užiješ, brzy ukaž nějaké líčení! Bude ti to slušet... :-) Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Mám ji taky a jsem z ní nadšená :). Rtěnku si pořídím určitě taky, a paletku tvářenek bych samozřejmě ráda taky měla, tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tahle paletka mě ze všech UD nejvíce oslovila. Ne že bych měla tendence ihned běžet do obchodu a hned ji kupovat ale líbí se mi moc. Barvami i tím že obsahuje matné i lesklé odstíny, relativně vhodné na denní nošení.

    OdpovědětVymazat
  8. Taky bych byla nadšená z takového dárku;) Ikdyž je tam hodně podobných stínů. jsem zvědavá na paletku tvářenek z této kolekce:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Nadělila jsem si ji k Vánocům. Moc líčení jsem s ní ještě nezkoušela, takže jde spíš o první dojmy. Zklamaly mě první tři světlé odstíny (na víčku mezi nimi nevidím moc rozdíl), že jsem si dokonce říkala "co to na UD všichni mají?", ale pak jsem zkusila ty matné a... pecka! Oblíbila jsem si hlavně punk.

    OdpovědětVymazat
  10. Paletku mám taky a jsem moc spokojená :) co mě teda v vadí je, že dost práší :/ ale barevně asi zatím nejlepší od UD:)) mrkněte na článek:)) http://secret-diary-of-beauty.blogspot.cz/2016/01/urban-decay-gwen-stefani-eyeshadow.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!