čtvrtek 4. února 2016

Legendy - NUXE Reve de Miel balzám na rty

Ahoj všichni!

Příspěvek ze série legend už tu dávno nebyl, a to jako vážně opravdu dlouho. Dnes jsem si připravila svoje dojmy na velice populární balzám na rty od NUXE. Tento balzám se omílá už nějaký ten pátek dokola na blozích zahraničních i českých, a stejně tak i já ho už vlastním více než rok a soustavně ho používám.



  Co se musí dát balzámu za pravdu, je krásný a bytelný obal, svěží mírně citrusová vůně a zvláštní, jakoby sušší konzistence. Pokud jste zvyklí na mazlavé balzámy typu Labello, tak můžete být u NUXE překvapení. Je spíše jakoby voskový a na rtech nedělá lesklý finiš.




  Nejdůležitější jsou ale samozřejmě schopnosti. A v tomhle směru musím říct - není to nejlepší balzám na rty mého života, ale je fajn. Mezi balzámy na rty, které jsem kdy vyzkoušela, se řadí k lepší polovině, ale na větvi z něj nejsem. Nejradši ho používám na noc ve větší vrstvě, ale že bych ještě ráno měla hydratované rty, to se říct nedá. Chválím také velké balení, i při častém používání mi zas tolik neubylo. Vzhledem k množství obsahu pak ani cena kolem 300 Kč není zas tak přehnaná.



  Balzám NUXE není špatný, ale není nejlepší ani dokonalý. Mým dosavadním největším oblíbencem je balzám na rty je Dizao a zatím jej z trůnu nic nesesadilo.

Hodnocení: 7/10

A co vy? Zkoušeli jste už tento legendární balzám na rty? Co na něj říkáte?

Těším se na komentáře,
IYF

4 komentáře:

  1. Mě teda Nuxe vyhovuje fakt moc. Mažu na noc a ráno cítím rty krásně vláčné...jiný balzám mi přes noc tuhle službu neudělá, ale Dizao jsem nezkoušela tak nevím

    OdpovědětVymazat
  2. mi tedy taky vyhovuje Nuxe. hlavně tím, že opravdu na puse vydrží. zahojí cokoliv do dvou dnů (dvou večerních mazání). i popraskanou a rozkousanou (dětskou) pusu. ale Dizao jsem taky ještě nikdy nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  3. Nezkoušela, mě teď nejvíc vyhovuje, pokud jde o zvláčnění, balzám od Alterry z Rossmanu, na druhém místě je Hurraw lemon.

    OdpovědětVymazat
  4. Já ho ještě neměla, ale někdy bych ho ráda zkusila. To bych ale musela spotřebovat těch asi 15 načatých balzámů, co doma mám. Momentálně ujíždím na těch od Sunny's Body Products.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!