úterý 16. února 2016

Seminář se Sparitual - aneb jak na krásné nehty

Ahoj všichni!

Dnes vám chci přinést report z akce, na kterou jsem byla pozvána značkou Sparitual, respektive jejich výhradními distributory v ČR. Akce se zúčastnily blogerky ve velice komorním počtu, proto si pozvání opravdu vážím. Manikúra je oblast, ve které se snažím zlepšit, jednak proto, aby to k něčemu vypadalo a jednak proto, že na mě vlastně celý proces působí dost relaxačně a já v běžném provozu nerelaxuju vůbec.



  Seminář se konal v pražském showroomu značky Sparitual, který se nachází na Barrandově. Cesta sice může nejdřív člověka trochu zmást, samotný showroom je ale opravdu moc pěkný. 
  Nejdřív jsme se naučily něco o původu Sparitualu a principech, podle kterých funguje. Značka Sparitual byla založena v roce 2004 Shel Pink, snachou Jeffa Pinka, který je otcem značky Orly - vůbec nejstarší značky zaštiťující profesionální manikúru. Sparitual je značka společensky odpovědná a dodržující mnoho principů, jež mají za úkol udržovat harmonii mezi přírodou a člověkem. 


zdroj: sparitual


Produkty jsou veganské, z valné většiny obsahují organické a certifikované složky, obaly jsou recyklovatelné a recyklované a - a to mě překvapilo - i nápisy na obalech jsou tvořeny sojovým tiskem a nikoli klasickými syntetickými inkousty. 



 Mezi produkty značky Sparitual patří jednak produkty pro péči o nehty, laky na nehty, ale i čtyři řady tělové péče, která má naprosto nádherné a sofistikované vůně - jasmín, pelargonie, kadidlo a zázvor. Mým osobním favoritem je pelargonie, ale i kadidlo je úžasné a všechny vůně na mě působí velmi relaxačně a mám pocit, že by se přesně hodily do nějakých luxusních lázní, pro které byly produkty Sparitual původně určeny. Naštěstí ale můžete věci od Sparitual koupit i v menších, než salónních velikostech a rozmazlit se i doma.



  Velice zajímavá pro mě byla kapitola o diagnostice nehtů, kdy můžete nehty rozdělit do tří základních typů - tvrdé, měkké a normální. Péče o nehty je totiž nutné přizpůsobit právě jejich typu a nepoužívat produkty typu "výživa na nehty pro všechny". Já sama mám nehty spíše tvrdší. O diagnostice nehtů vám ještě napíšu samostatný článek.





Následovala ukázka mankúry, kde jsem fakt dávala pozor a dělala si poznámky. Zjistila jsem, že dělám všechno špatně - jak jinak :). Nejdříve je důležité postarat se o pokožku rukou, Sparitual k tomu nabízí peelingy na ruce, různá séra, masážní přípravky. Následně přichází čas věnovat se kůžičče kolem nehtů, kterou je potřeba jemně zatlačit a důkladně namazat krémem. Dávejte ovšem pozor, abyste nenanášely na kůžičku olej dříve, než krém nebo dokonce bez krému, protože olej fixuje vše, co je pod ním, takže když použijete jen olejíček, tak vlastně zafixujete suchou kůži pod ním a kůžička nebude hydratovaná. 




  Před samotným lakováním je nutné nehty odmastit odlakovačem, jinak lak dobře nepřilne. Hodně mě zaujal odlakovač Sparitual, který je také veganský, jako ostatní produkty a má šetrné složení, ale zároveň opravdu dobře odlakovává. Technika lakování taky není žádná sranda a určitě nezapomínejte podlakovávat také volné konce nehtů, jinak vám lak nevydrží zdaleka tak dlouho. Lakovaly jsme s novou řadou laků Sparitual Gold, které jsou tvořeny flexibilní technologií, díky čemuž je výsledek dokonalejší a nalakování déle vydrží.



 Celý seminář byl naprosto skvělý a já jsem se toho spoustu dozvěděla. Určitě pro vás připravím speciální článek o manikúře a pochlubím se i svými výsledky.

Co vy a značka Sparitual? Znáte ji? 

Těším se na komentáře,
IYF

11 komentářů:

  1. Značku znám a mám podlak, lak i nadlak, ale i odlakovač. Jejich nadlak mne zklamal, ale ostatní je prima. Není dost lesklý, neslévá se jako třeba Cuccio a schne celkem pomalu. Jinak pilniky jsou nej! Bohužel dostupnost jejich produktů je horší. Ráda bych šla na jejich školení, ale asi mne nikdo jako fashion blogerku nepozve. Svou kosmetickou stránku moc neprezentuji.

    Hezký článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Martino,
      klidně nám napište a domluvíme se na návštěvě :-)

      SpaRitual

      Vymazat
    2. Co se týče školení, na stránkách Sparitualu jsou termíny vypsané i pokyny jak se na ně dostat :) :)

      Viz. http://www.sparitual.eu/soubory/SEMINARE_SPARITUAL_2016.pdf

      Vymazat
  2. Tuto značku už jsem někdy zahlédla ovšem nijak jsem se u ní nepozastavila. Myslím si že přednáška musela být velmi přínosná, diagnostiku nehtů bych chtěla vědět tu mojí. No, já si nehty nelakuji protože nemám náladu na dlouhé čekání až lak zaschne a když lak na nehtech dlouho nevydrží, je to podle mě zbytečná záležitost. Ovšem péče o ně je asi důležitá.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí Tvůj tvar nehtů, máš je krásné. Zajímavý článek! Od Sparitual ještě nic nemám, ale moc se i líbí laky a barvy jaké mají :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mockrát děkujeme za krásné shrnutí sobotního dne. Jsme rádi, že jste pozvání přijala a že se vám to líbilo.

    SpaRitual

    OdpovědětVymazat
  5. vybrala sis naprosto perfektní odstín a mani vypadá skvěle :))

    OdpovědětVymazat
  6. SpaRitual jsem poznala díky Leničce a jsem za to ráda. Už vlastním pár kousků a rozhodně to nezůstane u pár kousků :D Cena sice není nejnižší, ale je naprosto odpovídající tomu, co dostanete :) <3

    OdpovědětVymazat
  7. Tuhle značku vůbec neznám, takže děkuji za představení :)

    OdpovědětVymazat
  8. gottatimer and you have forty seconds to get from the beginning of the article to that first line now if you make it to that Brain Plus IQ outline just go back to the beginning in keep going till time's up I don't want to go past the line into the new material your to just go for beginning all the way to that .

    http://masspmmusclegrowth.com/brain-plus-iq/

    OdpovědětVymazat
  9. Language or any type of sport, instrument or Sudoku or crossword, when something you well know, the brain is no longer so much training, so it is necessary to constantly exploring new ones and some mental strain. Briefly, it appeared that memory loss is directly related to our cogniflex way of life, what we eat, what we drink, exercise or not. How to communicate with those around, you are fighting with vigils and stress, ...

    http://healthnbeautyfacts.com/cogniflex/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!