pátek 12. února 2016

Sleek Solstice paletka rozjasňovačů

Ahoj všichni!

Když jsem viděla poprvé tuhle paletku, nijak zvlášť mě nezaujala. Kombinace barev mi připadala podivná a neměla jsem vůbec nutkání ji vlastnit, ačkoliv rozjasňovače zbožňuju. Pak jsem ji ale viděla ve videu u Tati a od té doby na ni narážím všude, kudy chodím. Takže jsem si ji koupila a rovnou vám radím - kupte si ji taky.




  Paletka stojí kolem 300 Kč, já ji kupovala na internetu. Obsahuje čtyři odstíny rozjasňovačů, jeden krémový a tři pudrové. Krémový rozjasňovač má krásný přirozený tělový odstín, je maličko tužší, ale po nanesení na tváře nepůsobí lacině. 



Pudrový rozjasňovač s levandulovým nádechem je pro mě asi nejdivnějším úkazem z celé paletky a myslím, že bude slušet hlavně někomu, kdo má spíše studený podtón pleti. Vypadá ale super jako oční stín. Nazlátlý rozjasňovač vypadá přirozeně, udělá hezký efekt, ale není extrémně výrazný. Na rozdíl od jeho kolegy vedle, který opravdu udělá super rozjasnění a plastický efekt. Tento odstín (vpravo dole) je také můj nejoblíbenější a pokusila jsem se vám výsledek zachytit na fotce.



  Paletka má doslova nádherné balení, které se zavírá na magnet, takže se nemusít obávat o svoje nehty. Uvnitř najdete velké zrcátko a taky podivný tuhý štěteček, který radím spíš nepoužívat.



  Podle mě jde o skvělý produkt, vyzkoušíte si čtyři různé rozjasňovače za jednu cenu (haha...) a navíc se bude ve vaší kosmetické sbírce díky krásnému balení dobře vyjímat. Za mě palec nahoru?
  Jak se tahle paletka líbí vám?

Těším se na vaše komentáře,
IYF 

16 komentářů:

  1. Opravdu produkt se velice vydařil, už jen ta nádherná honosná zlatá krabička, tedy to balení myslím a samotný produkt také nádhera. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hm, hm, tak já nad ní tedy popřemýšlím. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Paletka na mě už párkrát vykoukla z promo-fotek, a ve skutečnosti vypadá ještě lépe :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná recenze :) já jsem zatím rozjasňovačům moc nepropadla, ale paletka má hezké balení :)

    OdpovědětVymazat
  5. To jsem vůbec nevedela, že ma sleek paletku rozjasnovacu... Vypada krasne! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Hodně se mi líbí.. Hmmmm asi si pro něj poženu! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá teda krásně a určitě se po ní podívám, rozjasňovačů moc nevlastním.

    OdpovědětVymazat
  8. Paletka je moc povedená! :-) Balení mě zaujalo na první pohled! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Paletka je moc povedená! :-) Balení mě zaujalo na první pohled! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. entire its entire force is something I an article that area in order to trying to fix the problem you're slowing down Biomuscle XR inflammation butt’s actually not good get information is there to heal you to fix you up what we going to do with it down up man not going to slow down inflammation we going to how.

    http://masspmmusclegrowth.com/biomuscle-xr/

    OdpovědětVymazat
  11. this his situation going to do it again to it from the point through agreement while it right she a particular content he uses item Copy Buffett understudy is trying to be a part of close objective is for developing particular course use situation.

    http://primalitegarciniareview.com/copy-buffett-scam/

    OdpovědětVymazat
  12. combine the two and not and I thought well would it be cool to have products that money thing got passed by the bank of two Derma Promedics countries are in the hands and anything strawberries you just think of that had been eating them aromatherapy bingo you know having any .

    http://masspmmusclegrowth.com/derma-promedics/

    OdpovědětVymazat
  13. Pay attention to the calories you consume to help you build muscles.Biomuscle XR Some foods facilitate the building of muscles, others provide no benefits or hinder your progress. Because of this, stay cognizant of what you eating and which foods provide healthful benefits to building muscle. Consuming a poor dietary regimen builds fat instead of muscle.
    http://www.perfecthealthcentre.com/my-view-about-biomuscle-xr/

    OdpovědětVymazat
  14. It's not going to happen overnight, although I will not rest until I'm succeeding at Niagen. The truth is my partner and I do prefer Niagen but it's a building block. Seriously, Niagen has more to do with Niagen than you realize. The answer I'm about to show you might astound you.
    http://naturalsmaleenhancement.com/niagen/

    OdpovědětVymazat
  15. I've made $64,000 so far this year w0rking 0nline and I'm a full time student. I'm using an 0nline business opportunity I heard about and I've made such great m0ney. It's really user friendly and I'm just so happy that I found out aboutit. Here’s what I've beendoing…
    O════► =============== >> http://www.pocket-cents50.com

    OdpovědětVymazat
  16. JuvaLux Eye Serum Be sure to caption all images on your website. As the search engine spiders crawl around looking for things to grab to pull to the surface, your text captions might just help your site rankings out in a big way. Your site's pages will rise more quickly in the search engine results when your images include strong, relevant captions.
    http://www.tophealthbuy.com/juvalux-eye-serum-scam

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!