sobota 12. března 2016

COSLYS přírodní francouzská péče o normální a smíšenou pleť

Ahoj všichni,

jak možná víte, tak objevování přírodní kosmetiky je mojí velice oblíbenou zábavou a ačkoliv v kosmetice dekorativní přírodě příliš neholduju, tak co se týče péče přírodu zcela upřednostňuju. Značku Coslys jsem nikdy nezkoušela, a proto jsem se nadšeně pustila do testování díky dárečku od BIOOO, kde právě Coslys seženete. Jedná se o francouzskou značku přírodní kosmetiky, která je u nás na trhu poměrně nová, ale využívá těch nejlepších přírodních ingrediencí pro péči o tělo i obličej. Já jsem vyzkoušela jejich set pro smíšenou a normální pokožku, který díky krásnému balení je i moc pěkným dárkem.



  V sadě najdete tonikum, odličovací mléko, exfoliační krém, rozjasňující masku a malou mořskou houbičku. O své lásce k houbám všeho druhu jsem se rozepisovala již v recenzi na Carribean Sun, takže přítomnost houbičky rozhodně vítám. Vše je zabaleno v krásné krabičce, kde na zadní straně najdete i popis všech produktů.


  Je to už hodně dávno, co jsme se naposledy odličovala pleťovým mlékem. Za mých mladých let byla pleťová mléka prostě děs, štípala v očích, neodličovala...od té doby evidentně uplynulo hodně vody. Protože odličovací mléko od Coslys je krásně jemné, má ideální konzistenci, nelepí na pleti a velice dobře odlíčí i oční make-up. Dávala jsem si pozor, aby se mi nedostalo příliš do očí, a proto mě ani neštípalo, což bylo příjemné překvapení. Mléko jsem používala v kombinaci s přiloženou houbičkou, což byla ideální kombinace.



  Tonika mě obecně hodně baví a tohle od Coslys nebylo výjimkou. Pekně a mírně bylinkově voní, není z něj příliš cítit alkohol, což je určitě plus. Mám pocit, že pleť opravdu dobře dočistí, že má i mírně dezinfekční účinek proti nedokonalostem, ale zároveň mi pleť nevysušilo. Navíc je tvořeno super přírodními ingrediencemi, čemuž prostě nemůžu říct ne.


  Rozjasňující maska je kromě tonika pro mě asi vůbec nejoblíbenějším produktem téhle sady. Čekala jsem, že maska bude hodně výživá a hutná a budu riskovat i ucpávání pórů, ale opak je pravdou. Díky obsahu červeného a bílého jílu maska naopak jemně čistí, ale zároveň dodává pleti lehkou výživu, pokožka je po použití dobře vyčištěná, ale zároveň netrpí a je taková svěží. Tuhle masku jsme občas používala i ráno a dokázala můj obličej doslova probudit.



  Exfoliační krém je mým oblíbeným typem produktu, nemám totiž moc ráda peelingové gely, krémová konzistence mi víc vyhovuje. Tenhle exfoliační krém opravdu dobře obrušuje pleť, ale jeho částečky jsou menší, takže se nemusíte bát podráždění nebo dokonce poškrábání pokožky. Mně tahle forma moc vyhovovala a nebála bych se si krémový peeling koupit v plném balení.



  Značka Coslys si podle mě zaslouží vaši pozornost, pokud si chcete vyzkoušet cenově vcelku příznivou přírodní kosmetiku, která je ale nabitá pečujícími ingrediencemi. Coslys naštěstí netrpí nešvarem některých levěnjších přírodních značek, čímž je přebytek alkoholu v produktech (zdravím alverde) a mám pocit, že její používání opravdu pleti prospívá. Coslys seženete v BIOOO.



  Znáte značku Coslys? Máte rádi přírodní kosmetiku? Doporučte mi vaše oblíbené produkty!

Těším se na komentáře,
IYF

7 komentářů:

  1. Značku neznám a přírodní kosmetiku bych určitě ráda vyzkoušela kdyby mi někdo poskytl přípravky zdarma nebo třeba jen vzorky, sama bych si je napoprvé asi nekoupila. Z krabice přípravků mě nejvíce zaujala mořská houba to je moje MUST HAVE pro letošek a krémový peeling bych brala. (exofil.krém) nevím proč tomu dávaji takové odborné názvy když stačí napsat peeling :-)

    OdpovědětVymazat
  2. supr, zrovna coslys jsem si plánovala pořídit... Ale v Biooo jsem neviděla celou tuto sadu, nebo se pletu?

    OdpovědětVymazat
  3. Znacku neznam, ale urcite vyzkousim :) zaujala me hlavne rozjasnujici maska
    http://andrejkabblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Znacku neznam, ale urcite vyzkousim :) zaujala me hlavne rozjasnujici maska
    http://andrejkabblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Od Coslys mám čistící pleťovou vodu pro děti a jsem opravdu nadšená. Důkladně a jemně čistí pleť.

    OdpovědětVymazat
  6. Coslys jsem si na biooo už všimla, docela mě láká jejich vlasovka. Šampóny jsou sice při mé spotřebě dost drahé (kupuju jen půllitrová balení a tady by mě 500 ml vyšlo tak na 600), ale kondiše nebo vlasové masky bych vyzkoušela ráda. Nejvíc mě ale zaujal tenhle stylingový balzám:

    http://www.biooo.cz/stylingovy_a_vyzivujici_balzam_kokos_coslys-p-7521.html

    OdpovědětVymazat
  7. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!