pondělí 28. března 2016

Oblíbené produkty za měsíc březen! 2016

Ahoj všichni!

Březen byl pro mě po všech stránkách hektickým měsícem, jak v práci (chtěl by někdo report po 6 měsících? :), tak z kosmetického hlediska. Což ale není vůbec špatné :). A já vám dnes přináším créme de la créme z březnového výběru.



Rexona Active Shield je novinka v sortimentu antiperspirantů a já jsem jí absolutně propadla. Je ideální na moje náročné dny, kdy nemám na nic čas a podrží mě až do večera. Tento sprej zkoušíme doma i v pánské verzi a můj dřevorubec je z něj také nadšený.

LUSH Vanishing Cream byl impulzivním nákupem, i když ne tak docela...měla jsem ho v merku hodně dlouho, slyšela na něj skvělé reference a jednoho dne jsem dostala malé odměny v práci - a výsledek vidíte zde. Krém je super. Hydratuje, ale je velice lehoučký, neucpává, nezmastí. Z dlouhodobého hlediska nemůžu zatím říct víc, ale recenze se určitě dočkáte.

LUSH Dream Cream mi prostě spadl do košíku. Chtěla jsem nějaký tělový krém a po tom, co jsem kdysi měla Sympathy for the Skin, tak jsem chtěla vyzkoušet tuhle legendu. Krém jemně levandulově voní, dobře se vstřebává, nezanechává mastný povlak. Co se týče vůně, asi jsem měla raději Sympathy, ale přesto zatím Dream Cream používám spokojeně každý den.

Lavera šampon a kondicionér Endless Shine jsem dostala od Biooo, kde tuto novinku také najdete. Řada přímo omamně voní po květinách a já si ji zamilovala. Vlasy jsou po použití tohohle komba snadno ročesatelné, jemné, lesklé. Jak jsem byla dříve k vlasové péči Lavera spektická, tak tohle mě celkem přesvědčilo.

Sparitual krém na nehtové kůže je moc příjemný, nezmastí, ale zároveň do hloubky hydratuje. Má ideálně velké balení a já ho teď používám při každé manikúře. Setkání se Sparitualem mi změnilo nehtový život a jsem za to ráda :).



Jako takhle. Cokoliv od Chaneli bych byla schopná milovat už z principu. Chanel Soleil tan de Chanel jsem měla vyhlídnutý už strašlivě dlouho, ale jelikož už se snad nevyrábí, tak byl k nesehnání. Teď ho ale mám a moje čakry se harmonizovaly. Je to skvělý a přirozený krémový bronzer, navíc v nádherném balení. 

Překvapením pro mě je Yves Rocher Make-up pro bezchybnou pleť. Jednak tedy tím, že nemá víčko na pumpičce :D, ale hlavně proto, že je opravdu moc fajn. Koupila jsem si ho na základě doporučení na instagramu a jsem spokojená. Středně kryje, matuje, vydrží hezký celý den. Navíc mají odstín 050, který je světlý.

Tvářenka Everyday Minerals Fresh Rose Blossom je nádherná, obrovská, přirozená, svěží...nikdy jsem nemyslela, že mě budou bavit sypké tvářenky, ale voilá - dneska tu mám dvě. Protože stejně tak super je i tvářenka Annabelle Minerals Rose. Ať žijou jarní růžové odstíny!

Nars Velvet Matt Skin Tint je naprosto boží záležitost a já jsem chycená. Tenhle tint výborně kryje, sjednotí, je přirozený, má matný finiš, ale nezdůrazňuje suchá místa. Mám pocit, jako by byl vytvořen na míru mojí pleti. Jo, a odstín Terre Neuve je ideální na mou zimní bělobu.

Benefit Erase Paste je na mém wihshlistu už také dlouho kvůli svému lososovému podtónu, který skvěle neutralizuje kruháče pod očima. Používám na něj ještě tělový korektor a jsem maximálně spokojená.

Tvářenka Essence z limitky Wake Up Spring má moc pěkný svěží lososový odstín, který mi dodává jarní náladu. Celá tahle limitované edice je podle mě moc povedená a zrovna ji najdete v drogériích.

A co vy a váš měsíc březen? Už pučíte a nalejváte se? Já teda jo!

Těším se na komentáře,
IYF


11 komentářů:

  1. Ta tvářenka vypadá krásně. Jo a chceme report :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tvářena je taky momentálně můj velký oblíbenec! Od té doby, co ji mám (od tebe z výhry :)) ji používám denně :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujala me dvojka od Lavery :). Rexonu taky pouzivam, tak bych pak mohla tuhle novinku vyzkouset

    OdpovědětVymazat
  4. Nars tint chci také vyzkoušet a že se ten Chanel už nevyrábí? :-o A já se divila, že už ho nemůžu nikde sehnat :( No snad ho ještě někde chytnu.. Docela bych ho chtěla. Tvářenka od Essence vypadá zajímavě, za tu cenu na ní asi mrknu. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné věci, hned bych brala Nars nebo Essence tvářenku.

    OdpovědětVymazat
  6. Hodně jsi mě nalákala na Nars Velvet Matt Skin Tint!

    OdpovědětVymazat
  7. Tyjo Nars Velvet Matt Skin Tint zní velmi slibně! Opravdu je vhodný i na tu největší bělobu (zrzka..)? To by bylo hrozně super, protože mám hrozný problém najít něco co by sedlo mému odstínu pleti :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, řekla bych, že i bělobě bude sedět :)

      Vymazat
  8. Moc hezký výběr :) Ráda bych se zeptala, jestli ti přijde Dream Cream víc hydratační než Symphaty? I když miluji jeho vanilkovou vůni, je pro mě symphaty for the skin přeci jenom nedostačující, co se týče hydratace pokožky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přijde zrhuba stejný, možná trochu víc, hlavně o dost víc zklidňuje. Ale konzistencí jsou si hodně podobné a podle mě v té hydrataci nebude extra rozdíl.

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!