pátek 4. března 2016

Oblíbené produkty za měsíc únor 2016

Ahoj všichni,

ani tento měsíc jsem na vás nezapomněla se shrnutím oblíbených produktů za měsíc, tentokrát únor, který je sice o něco kratší, ale i tak byl vydatný. 


Šampon Neobio pro objem vlasů je přírodní, docela slušně pění, dobře umyje vlasy a nezpůsobuje jejich předčasné maštění. Navíc je za skvělou cenu a je přírodní. Tahle značka mě celkově zaujala a můžete se těšit na článek.

Urtekram sprchový gel s kokosem je naprosto dokonalý svou vůní, úplně mi připomíná lét, dovolenou a dobrou náladu. Už úplně nyju po jaru a tenhle sprchový gel mi pomáhá nezabít se každé studené ráno.

Emma Hardie Moringa čistící balzám krásně voní po květině moringa a velice dobře odličuje. Jedná se o legendární produkt a já jsem s ním zatím dost spokojená, mám ovšem jenom tohle menší balení.

Havlíkovy masky jsou prostě parfektní. Ranní čistící maska i Královská snídaně pro pleť jsou geniální a já je používám skoro každý den. Každá je trochu jiná, ale nechci se vzdát ani jedné.


Matné rtěnky Avon mě velice příjemně překvapily tím, že jsou výborně pigmentované, dobře se nanášejí, ale rty mi příliš nevysušují. Kromě toho jsou za příjemnou cenu a jejich odstíny jsou moc pěkné.

Matné stíny Catrice nevím, jestli jsou ještě k sehnání, každopádně já je miluju a nejčastěji je použvám na rychlé líčení, kdy jenom nahodím jeden odstín na celé oční víčko.

Make-up Zuii je zcela přírodní, ovšem dokáže splnit požadavky profesionální kosmetiky. Podepisuju v celém rozsahu a jsem z nej opravdu nadšená. Navíc chválím široké spektrum odstínů včetne těch hodně světlých.

Essence tvářenka Wake Up Spring! je perfektním jarním svěžím odstínem. O (nejen) tuto tvářenku si můžete zasoutěžit ještě do neděle ZDE.

MAC 188 je perfektní štětec na krémové produkty, ať už na make-up, tak třeba na krémové tvářenky a rozjasňovače. Je hodně drahý, ale nelituju, že jsem si jej pořídila, tahle investice se rozhodně vyplatila.

Hourglass Ambient Lightning Edit je taková třešnička na závěr. Tři pudry, dvě tvářenky, jeden bronzer alias celý váš obličej v jedné nádherné krabičce. Hrozně mě tenhle produkt baví a navíc je ještě krásný na pohled.

A co váš měsíc únor? Byl taky plodný?

Těším se na komentáře,
IYF

7 komentářů:

  1. Toho Havlíka už budu muset konečně taky zkusit, když ho každý tak vychvaluje. Navíc je mi sympatické to, že je to česká značka :) A ta tvářenka od Essence vypadá taky moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Matne stiny od Catrice taky miluju :) Nakoupila jsem si je ted ve vyprodeji a obavam se, ze je nahradili jinymi... Havlika bych take rada vyzkousela, akorat se musim prokousat vsemi nacatymi kremy, co mam :D

    OdpovědětVymazat
  3. Matné rúže od Avonu milujem :) Mám doma zatiaš tri, ale určite chcem rozšíriť svoju zbierku ! :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Hodne bych chtela neco od Havlika vyzkouset :) Od Avonu jsem si koupila 2 matne rtenky a jsou fantastcky. Ja mam vyrazny cerveny odstin red supreme a pak takovy ruzovo fialovy berry blast :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné věci, také poslední dobou pošilhávám po přírodní kosmetice :) a Havlík mně láká čím dál tím víc :D

    OdpovědětVymazat
  6. Moc oceňuji, že se na tvém blogu objevuje více přírodní kosmetiky, té tradiční se totiž už spíše vyhýbám, tak jsem ráda za tipy. Taky mám Královskou snídani od Havlíka a je moc fajn. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!