středa 23. března 2016

Profesionální přírodní dekorativní kosmetika Zuii

Ahoj všichni!

Vody přírodního make-upu prozkoumávám velice ráda. Dnes vám povím něco o mém testování značky Zuii. Jedná se o přírodní kosmetiku s profesionálními parametry, vhodnou a určenou pro vizážistky. Kosmetika tedy musí odpovídat vysokým nároků, ale to všechno při zachování přírodního složení s květinovými výtažky. Zuii nakoupíte na e-shopu Biorganica.cz a ačkoliv jsou její ceny na první pohled vyšší, tak jsou na druhou stranou vykoupeny nebývalou kvalitou, která je u přírodní dekorativky spíše výjimečná.

Bio certifikovaný hydratační make-up Flora v odstínu Natural Fair je na mě v tomto ročním období na první pohled mírně tmavší, není to ale zase velký rozdíl a když jsem jej rozmazala do ztracena, tak pěkně splynul s mou přirozenou ne-barvou (make-up v akci můžete vidět na úplně spodní fotce tváře)



 Make-up má méně obvyklou konzistenci, která je hutnější a krémová, ale ne těžká či olejová. Neroztírá se super hladce jako klasické silikonové make-upy, v každém případě se ale nanáší pohodlně a nemusíte se bát, že by cuckovatěl. 


Poměrně rychle zasychá, respektive splývá s pokožkou, a nejlépe se mi nanáší prsty. Stačí ho poměrně malé množství a velmi mě překvapil skvělým krytím! Označila bych ho za střední a určitě mi vystačí jak na běžný den, tak i třeba na večerní líčení. Make-up ovšem působí velmi přirozeně, nemáte na tváři viditelnou masku, což je paráda. Nevysušuje pokožku, myslím, že by mohl být vhodný pro všechny typy pleti, snad jen kromě hodně hodně se mastící. V průběhu dne je potřeba ho jednou přepudrovat, ale jinak se drží opravdu statečně a večer jej ještě dost odlíčíte. Tento make-up pro mě splňuje požadavky na dobrý make-up a navíc mám pocit, že pleť nezatěžuju silikony, parabeny, minerálním olejem a dalšími "fuj" ingrediencemi. Bonusem je pak to, že v nabídce najdete i skutečně velmi světlé odstíny!


Bio certifikovaná rtěnka Flora v odstínu Brown Sugar je skutečně nude, jak můžete vidět na fotce výše. U těchto rtěnek mě příliš za srdce nebere obal - nelíbí se mi ani tvar ani materiál, rtěnka je na můj vkus vzhledově příliš "obyčejná". Na druhou stranu ale příjemně překvapí svojí krémovou konzistencí a bohatostí pigmentu. 



Rtěnka se na rtech moc příjemně nosí a ačkoliv nejde doslova o balzám, tak mám pocit, že rty hydratuje po celý den. Ani večer se mi po jejím celodenním nošení nevytvářejí šupinky na rtech, a to je co říct. Na výběr máte ze spousty krásných odstínů a já si chci ještě nějaký další pořídit. Pravděpodobně bude růžový :).



Bio certifikovaný Flora tuhý pudr v odstínu Ivory mi přišel do rány v okamžiku, kdy jsem trpěla obsesí pudrovými make-upy. Samotný pudr můžete používat buď namísto make-upu nebo až na něj jako fixaci a zmatnění. Já zkoušela oboje a byla spokojená tak jako tak. 



Pudr jako takový je především krásně přirozený a neudělá vám pomoučenou tvář, která je matná jako plastová figurína. Pudr Zuii sice zmatní, to určitě...zároveň ale pleť krásně září. Je to jako kule od Guerlaina, ale bez třpytek. Ten efekt je jedinečný a zatím jsem jej zažila jen u Meteoritů, ke kterým ovšem mám svoje výhrady. Zato tenhle pudr od Zuii je perfektní. Ideální i na cesty nebo na rychlé nalíčení po ránu.



 Sjednotí pleť, dokáže i něco zakrýt, ale neudělá z vás umělou masku. Pokud jej použijete na make-up, tak i prodlouží jeho výdrž. Tento pudr je ze zmiňovaných třech můj vůbec nejoblíbenější produkt, a proto jsem si jej nechala jako třešničku na závěr. Jděte do něj!


Přírodní dekorativní kosmetika plně dostála mým představám a nyní můžu s klidným srdcem říci, že Zuii stojí za to. Nezklame ani uživatelky běžné kosmetiky a troufám si tvrdit, že vás může příjemně překvapit.

Slyšely jste už o Zuii? A používáte přírodní dekorativku?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

6 komentářů:

  1. Já myslím, že jsem o této kosmetice před možná více než rokem u jedné blogerky četla, ale vůbec takto nevím, co mají za nabídku :). Paráda, že Ti produkty vyhovují. Já mám z přírodní dekorativky jen 2 rtěnky

    OdpovědětVymazat
  2. O Zuii jsem slyšela, ale ceny mi přijdou poměrně hodně vysoké.

    OdpovědětVymazat
  3. O tejto značke som zatiaľ nepočula, ale super že ti vyhovuje :) Kika – Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to krásně napsané a vypadá to konečně na pořádnou dekorativku!

    OdpovědětVymazat
  5. Máš to krásně napsané a vypadá to konečně na pořádnou dekorativku!

    OdpovědětVymazat
  6. Tuhle kosmetiku jsem zahlédla teprve nedávno v jednom bio obchodě a přišla mi docela sympatická. Pudr ani make-up sice nepoužívám, ale rtěnku asi brzy vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!