neděle 6. března 2016

Soutěž o 3 balíčky Essence - kdo vyhrál?

Ahoj všichni!

Je mojí milou povinností vyhlásit výsledky soutěže o 3 balíčky s novou limitovanou edicí Wake Up Spring! od essence, který mi pro vás dovolil uspořádat e-shop kupkosmetiku.cz .


Zúčastnilo se vás 74, z čehož jsem nadšená a zpětně mě při losování mrzelo, že nemůžu obdarovat každou z vás.

Random.org ale rozhodl takto:







Výherkyním moc gratuluji a jdu jim rozeslat e-maily.

Pokud se na vás štěstí neusmálo, tak se můžete v příštím týdnu těšit na soutěž s Weledou, která bude probíhat jak tady na blogu, tak na Instagramu .

Přeju úspěšný start do nového týdne!

IYF

1 komentář:

  1. Moc, moc, moc děkuji!!! Jsem nadšená!!! :))))
    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!