neděle 20. března 2016

Soutěž s Weledou!

Ahoj všichni!

Abychom vám s českým zastoupením Weledy zpříjemnili první jarní týden, rozhodli jsme se pro vás uspořádat malou soutěž! A co můžete vyhrát? Balíček osvěžujícího sprchového krému s rakytníkem a mandlový krém na ruce - oboje podle mě top výrobky od Weledy. O jeden balíček se bude soutěžit zde a o jeden na Instagramu


A jaké jsou podmínky?

1. Sledovat můj blog.
2: Sledovat Weledu na facebooku ZDE
3. Odpovědět na otázku: Jaká je vaše oblíbená jarní vůně?
4. Napsat do komentáře také svůj e-mail.

Soutěž potrvá do pátku 25.3. do 18 hod.

Přeju hodně štěstí!

IYF

35 komentářů:

  1. GFC Terezah-style
    Weledu sleduji jako Tereza Hájková
    Já mám ráda vůni šeříků a konvalinek.
    terezka0000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Podmínky splněny.
    Má nejoblíbenější jarní vůně? Jednoznačně všeho, rostoucí trávy, prvních kvítků, pučících stromů, lehkého deště co smyje pyl...Květy magnolie, šeříku a kaštanů... Je toho spousta a hrozně se na jaro těším.
    J.schauerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky,
    já mám nejraději šeřík, už asi tak 15 let...:-) GFC hanicka.cica a můj email je hanicka.cica@seznam.cz
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojí, já mám nejraději vůni jasmínu, je tak krásný a návykový! :-) fb: Peťa Kovaříková; gfc: Péťa K.; petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě vůně magnolie, to je moje srdcovka :) Weledu sleduji jako Denisa Brandejsová. denisabrandejsova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj je to šeřík..nejlepší vůně už se těším až pokvete.
    radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduju oboje už dlouho.
    S vůní to mám naprosto jednoznačné. Šeřík! Miluju ho snad nejvíc a každý rok mě strašně mrzí, že kvete tak krátce.
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoooj, miluji vůni šeříků. Na tuto vůni nic nemá :)

    Nicole Blog

    okruhlicova.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduji oboje :) Moje nejoblíbenější jarní vůně je asi vůně keře jasmínu, který má babička na zahradě :)
    gathermoments(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Sleduji jak tebe, tak Weledu už nějakou dobu (Claire, The Crazy Ginger's Diary ;-)), a moje nejoblíbenější vůně je třešňový květ, takhle na jaro ;-) crazygingersdiary(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. GFC Vendula Janků
    U mě jsou to konvalinky :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná soutěž, sleduji, jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com
    Na jaře mám nejraději tu svěží vůní vzduchu, bohužel pro nás alergiky to nese to riziko pylu.:-) ale ten svěží vzdoušek je parádní.

    OdpovědětVymazat
  13. Na jaře mám nejradši vůni jara, když svítí sluníčko a vyjdu ven v teniskách a jarní bundě, prostě když už je "jaro ve vzduchu", ale popsat tu vůni neumím.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Já miluju vůni frézií.
    sleduji jako Lenca, FB lenka Klimova
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz
    Fb Eva Richterová
    Citronovou

    OdpovědětVymazat
  16. Sleduji GFC a FB - Petra Brázdová.
    vůně šeříku
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Já mám ráda vůni šeříků a tulipánů :)
    GFC: Petra Kalinová
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. gfc elizabeth greenova
    vune kvetin napr slunecnoc, ruze
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Gfc Miska
    Fb Miska Pavlikova
    Serik, tulipan, levandule
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj,
    přes gfc tě sleduji jako Lenka Špryslová a na fb též jako Lenka Špryslová
    Weledu sleduji už delší čas.
    Moje vůně na jaro je levandule a růže.

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. GFC a FB: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    Tak tohle bude asi klišé ale jak píše hodně holek - je to šeřík. Jako mála jsem ho dála vždycky mámě ke dni matek :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, sleduju přes GFC jako BaraZulkovska a FB jako Bára Zulkovská. A vloni na jaře jsem si moc oblíbila vůni zeleného čaje tak se k ní letos asi opět vrátím

    OdpovědětVymazat
  23. Moc pěkný balíček! Na jaře mám ráda vzdoušek, který už voní sluníčkem, hezkým počasím, čerstvou trávou a hlínou. Co se týče jarních květinových vůní, na ty jsem jako alergik trochu háklivá, ale barevné kvetoucí ovocné stromy jsou nádherné. ;)
    Sleduji GFC i FB: Ivana Ratajová (hezkakytka).
    Přeji krásné jarní dny! :)
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Sleduji obojí jako Beauty Pusinka. Já mám nejraději květinové vůně, ne moc sladké, takové svěží. Teď jsem si moc oblíbila například voňavku od Marca Jacobse Eau So Fresh. beautypusinka_gmail.com BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  25. SLeduji jako Veronika Pařízková
    Na FB sleduji Weledu už dýl jako Veru Pařízková
    VeruKru@seznam.cz
    Mám ráda vůni šeříku :)

    OdpovědětVymazat
  26. Šeřík a posekaná tráva :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. já mám ráda vůni šeříku, pivoněk a konvalinek :) MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Miluju vůni posekané trávy.. a co se týče parfému na jaro, tak Marc Jacobs Daisy :)
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    Vůně šeříků a konvalinek. :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Ahojky,mam rada vuni seriku a fialek. weerunka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Moje oblíbená jarní vůně je vůně lilie :)
    GFC : Adéla Voráčová
    FB: Áďa Voráčová
    e-mail: ada.voracova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Mám ráda vůni jahůdek a tulipánů.
    FB Andrea Počepická
    a.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Moja obľúbená jarná vôňa je asi orgován keď kvitne ^^

    GFC: Sima
    FB: Sima Bellová
    email: sima.bellova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Všechny vůně jako jsou nádherné - počínaje vůní nakypřené země na zahrádce, pak fialky, konvalinky, frézie ..... Marie1177@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!