čtvrtek 28. dubna 2016

Havlíkova přírodní apoteka - Láska, která stále trvá

Ahoj všichni!

Pamatujete si, jak jsem pěla ódy na Havlíkův přírodní zázrak a na tříminutovou masku? Tak dnes vám přináším spoustu nových věcí, které jsem otestovala a láska, která začala asi před půl rokem, se u mě ještě utvrdila. I proto, že si mě Havlík vybral mezi své blogerky, za což jsem nesmírně vděčná a vážím si toho.
  Dostala jsem nádherný balíček, který by myslím potěšil každého. Krásnou kulatou krabici mám doteď schovanou, stejně jako nápis Jsi krásná. A co jsem v této kouzelné krabičce našla? 




Mini Havlíkův přírodní zázrak pro mě není žádná novinka, ale potěšilo mě, že se nyní dělá i v tomto malinkém balení, které se vám vejde všude. Já jsem ho ihned dala na čestné místo do koupelny a mažu s ním všechno, co potřebuje regeneraci. Můj dřevorubec si asi před dvěma týdny odřel nos, tak jsem mu hned naordinovala Zázrak a voilá - do dvou dný bylo zahojeno. Zázrak občas používám i místo nočního krému.





Královská snídaně pro pleť je novou verzí ranní masky, která vám dodá pořádnou porci hydratace. Od klasické tříminutové masky se liší tím, že je o něco krémovější a jakoby hutnější - i přesto se ale nemusíte bát ucpávání pórů nebo podobných neplech. Tahle maska je báječná. Používám ji na střídačku s čistící tříminutovou maskou a dokáže pleť opravdu úplně nacucat a vypnout hned po ránu. Asi nejsem jediná, kdo se ráno budí se zmačkaným šarpejem na obličeji, aspoň doufám. Tahle maska mi úplně promění obličej a pokožka je po použití krásně vláčná a jemná. Jo, a prostě miluju modrou barvu, takže obal mě úplně naplňuje duševní rovnováhou.




Mycí elixír na intimní partie je naprosto super. Speciální čističe na tyto partie jsem začala používat až tak před dvěma roky a tento je zaručeně nejlepší. Především tedy obsahuje opravdu jen bylinky, nenajdete v něm nějaké dráždivé syntetické ingredience. Jemňounce voní, není agresivní, dobře umyje. Zkoušela jsem ho dokonce i na odlíčení obličeje, jak mi bylo doporučeno a funguje super. Beru si ho tedy s sebou v případě, že potřebuju produkt hodně-v-jednom a umyju s ním úplně všechno.




Zamilovala jsem si také Růžové olejové mýdlo s lichořeřišnicí. K tuhým mýdlům mám obecně velkou afinitu a ani nevím proč, nějak se mi prostě líbí. Toto mýdlo nádherně voní, je květinové, ale zároveň svěží, jemně bylinné, ale zároveň ženské, takové energizující, harmonizující...jeho vůně po umytí naplní celou koupelnu. Výhoda tohoto mýdla? Nevysušuje pokožku! Opravdu, díky obsahu oleje není kůže vysušená a naopak je lehce vláčná. Chystám se vyzkoušet další jejich mýdla.





Krém na ruce Krásné ruce už obletěl blogosféru ve velkém. I já jsem si jej oblíbila, především díky vůni meduňky, kterou miluju, ale taky proto, že je ideální do kabelky. Není to extra hutný krém, po kterém si musíte natáhnout rukavice, ale naopak se dobře vstřebává, je jemňoučký. Rychle se vsákne, ale zároveň hydratuje ruce důkladně. Já si musím dávat na ruce pozor kvůli tomu, že si je pořád dezinfikuju a ony se hrozně vysušují, tenhle krém mi pomáhá je dávat do použitelného stavu.




Takže ano, zase musím Havlíkovu přírodní apoteku prostě vychválit. Mě prostě baví. Je to česká značka, založená na tradičních recepturách, s účinným přírodním složením, za velice dobré ceny. Baví mě, že se jim daří a stále vyvíjejí nové produkty, aby uspokojili nás, náročné zákaznice. Mám pocit, že Havlík je prostě moje srdcovka.




A co vy a Havlíkova přírodní apoteka? Zkoušeli jste nějaké jejich produkty?

Budu se těšit na vaše komentáře,
IYF

8 komentářů:

  1. Ja začala ranní maskou,kamarádka mi ji dala ve vzorecku a je bozi,rozmaryn probere,moc sucha místa nemam,tak jsem zázrak zatím nezkousela,ale tedka mi dali vzorek krásná pani,tak jsem na něj zvedava

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si u nich nedávno pořídila makadamiový olej a Bio český krém. Zatím jsem nezkoušela, protože chci dodělat ještě nějaké zásoby, ale už se na oba produkty moc těším. Navíc ta vůně co se linula ven z balíčku byla dokonalá! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zatím jsem nic nezkoušela. Ale zaujala mě ta královská snídaně.

    OdpovědětVymazat
  4. Chystám se na Krásnou slečnu..a jdu si najít ve slovníku, co znamená afinita..:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tříminutová maska je též mým oblíbeným produktem. Zkoušela jsem i krém Krásná slečna. Moje dojmy zde: http://www.slecnajahodova.blogspot.cz/search/label/Havl%C3%ADkova%20p%C5%99%C3%ADrodn%C3%AD%20apoteka.

    OdpovědětVymazat
  6. Už si konečně taky něco musím pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  7. Také bych áda vyzkoušela něco :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2016/04/giveaway-5.html

    OdpovědětVymazat
  8. Intimní mycí gel mám v hledáčku už delší dobu, hezky jsi mně k němu popostrčila :) Moje nejoblíbenější je ranní čistící maska, bylinná osvěžující voda a krásné ruce. Taková super trojka.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!