sobota 9. dubna 2016

Návrat minerální kosmetiky s Annabelle Minerals

Ahoj všichni,

dnes se zase po delší době vrátíme k minerální kosmetice. Minerální make-up pro mě byl velkou kapitolou v kosmetickém životě a zcela proměnil moje vnímání dekorativní kosmetiky jako takové. Časem jsem ale začala minerály "podvádět" s make-upy tekutými, tvářenkami kompaktními, stíny krémovými...když jsem ale dostala možnost vyzkoušet novou značku minerální kosmetiky na našem trhu, Annabelle Minerals, neváhala jsem ani chvilku. Minerální make-up má totiž něco do sebe.




  E-shop značky Annabelle Minerals najdete ZDE. Nabízejí opravdu široký sortiment odstínů a u make-up si můžete vybrat z několika typů - rozjasňující, matující a krycí.
  Matující make-up mám v odstínu Golden Fair. Jedná se o odstín, který je mírně dožluta, ale zároveň je poměrně hodně světlý. Na zimu a na jaro je pro mě ideální. Make-up jako takový velice dobře kryje, zakryje mi na tváři takřka všechno a nemusím se obtěžovat s korektorem ani na pupínky. Co oceňuju je, že nevytváří moučný povrch, jako některé jiné minerální make-upy. Naopak výborně splyne s pletí a je překvapivě hodně přirozený. Na tváři vydrží celý den perfektní, pokud odpoledne přidám trochu pudru, tak večer vypadám skoro stejně, jako ráno. Myslím, že si určitě zaslouží vaši pozornost!



make-up v akci
  Matující pudr Pretty Matt je pro make-up skvělým parťákem. Ledaskdo na minerální make-up už pudr nepoužívá, já mám ale mastnější pleť a chci se raději pojistit. Tento pudr je mírně tmavší, než zmiňovaný make-up, není ale tolik pigmentovaný, proto se ho nemusíte bát ani se světlejší pokožkou. Pudr mi v pohodě vydrží po celé dopoledne a nanáším další vrstvu asi až po nějakých 7-8 hodinách. To je podle mě velice dobrý výkon.



  Minerální korektor Medium není zas tak medium, vlastně je určitě spíš light. Má opět mírně nažloutlý podtón, což je naprosto super na kruhy pod očima. Překvapila mě krycí schopnost! Je velice slušná a mně tento korektor stačí samotný. Pokusila jsem se vám nafotit porovnání, kde mám korektor nanesený pod levým okem a pod pravým nemám nic. 




  Minerální tvářenka Rose je naprosto dokonalá na jaro. Svěží starorůžový odstín vypadá skvěle podle mě na každém, ačkoliv pokud máte opálenou pleť, tak by pro vás nemusel být dost výrazný. Pro mě je ale ideální. Tuto tvářenku teď používám každý den a kromě krásného odstínu na ní oceňuju i to, že vydrží celý den a nemusím ji opravovat.



  Minerální oční stíny Nougat jsem si sama vybrala, tohle je přesně moje barva na celé oční víčko. Stíny v podobných odstínech ráda používám na běžné denní nošení, a ani teno od Annabelle Minerals není výjimkou. Je nádherný. Bronzový s měděnými tóny, ideální pro modroočky, kterým podtrhne barvu očí. Na očích se v pohodě udrží sám o sobě díky minerálním pigmentům. Navíc má opravdu velké balení a za cenu příznivou. 



  K make-upu si můžete zakoupit také štětce a jejich flat top kabuki je pro mě zcela srovnatelný s o něco více zprofanovaným Everyday Minerals. Nanášela jsem s ním make-up každý den a plně mi vyhovoval.



 Produkty Annabelle Minerals pro mě byly překvapením a dokonce i v ledasčem překonaly moje očekávání v minerální kosmetice. Produkty mi přijdou uživatelsky mnohem příjemnější, než u některých mezi blogerkami propíraných značek a jejich cena je bezkonkurenční. 
  Znáte Annabelle Minerals? A máte rádi minerální make-up?

Těším se na komentáře,
IYF  

7 komentářů:

  1. Nikdy som o tejto značke nepočula, ale produkty vyzerajú naozaj lákavo :) Minerálny korektor vyzerá super, ale ja by som potrebovala lepšie krytie :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovědětVymazat
  2. Minerální make-up jsem ještě nezkoušela a asi to budu muset napravit :)
    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Za mě jsou stíny a tvářenka super, krásně pigmentované jenom ta manipulace je malinko náročnější :) .

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  4. Ach jo, nechtěla jsem utrácet a už klikám na e-shopu. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem nadšenec minerálních produktů a miluju minerální MU. Momentálně můj nejoblíbenější je od Lucy Minerals. Mám v plánu zkusit Lily Lolo. O téhle značce slyším poprvé, tak jim jdu prohledat eshop :)

    OdpovědětVymazat
  6. značku nepoznám, ani som také make upy ešte neskúšala :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!