neděle 17. dubna 2016

Přírodní kosmetika Neobio - kvalita za dobrou cenu

Ahoj všichni!

Dnes vám představím kosmetiku značky Neobio, jež se pyšní přírodním složením, ale zároveň je nabízena za velice příznivé ceny, takže si na své přijdou i ty, které mají hlouběji do kapsy nebo se jim nechce do kosmetiky příliš investovat. Značka Neobio pochází z Německa a do jejího sortimentu patří jak pečující, tak dekorativní kosmetika. Dnes se podíváme na tu pečující část.



  Neobio koupíte na Greenstore.cz . Z nabídky jsem byla nejvíce zvědavá na Zubní pastu se šalvějí a mátou. Je to můj první pokus s přírodní zubní pastou, ale musím říct, že je vidět, že na podobný produkt nejsem zvyklá. Chuť je totiž opravdu zvláštní. Taková bylinná, ale zároveň svěží, v každém případě se ale ničím nepodobá standardním zubním pastám. Zuby vyčistí dobře, úplně stejně jako její konvenční "kolegyně". Jen pro mě prostě je zatím ta chuť špatně skousnutelná.




  Tělový krém Bio Aloe vera & Bio Bambucké máslo jsem si naopak velice oblíbila. Jedná se o hutnější krémovou konzistenci, která se ale docela dobře roztírá a vstřebává. Jemně voní, mně trochu připomíná marcipán, ale zároveň v ní cítím i svěžest aloe vera. Krém opravdu dobře hydratuje a pleť je po něm jemná. Chválím i praktické tubičkové balení.





  Šampon na zvětšení objemu vlasů Bio Kofein & Bříza velice dobře vlasy umyje, pění více, než jiné přírodní šampony,a le zároveň ne tolik, jako obyčejné šampony z drogérie. Vlasy jsou po jeho použití nadýchané, myslím si, že šampon bude vhodný především pro vlasy jemnější, což je můj případ. S tímhle šamponem jsem si vlasy myla jen dvakrát týdně, ačkoliv obvykle to potřebuju každý druhý den. 




  Regenerační kondicionér Bio Lilie & Moringa je spíše hutnější a velmi krémový, vlasy opravdu vyživuje a mám pocit, že i zvyšuje jejich lesk. Příjemně voní, jeho aroma mi připomíná jaro. Moje jemné vlasy nezmastil ani nezatížil, jak jsem psala výše - s tímto vlasovým kombem mi vlasy vydržely i čtyři dny bez umytí (za předpokladu, že nosím vlasy sepnuté.



  Kosmetika Neobio vůbec není špatná a myslím, že stojí za zkoušku. Seženete ji za výborné ceny a je určitě o level výše, než mezi šetřílky opěvované alverde, kterému jsem nikdy na chuť nepřišla. 
  Znáte Neobio? Zkoušíte rádi přírodní kosmetiku? Těším se na vaše ohlasy.

IYF

11 komentářů:

  1. Mně tahle značka něco říká, je mi povědomá, ale nevím jak. Asi od ní doma něco mám. :D Působí na mě sympaticky, mrknu na nabídku. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Podle tvé recenze se zdají že by mohli být super. Přírodní pastu na zuby jsem nikdy nezkoušela tak nevím no jak by mi chutnala. Zaujal mě šampon, celkem má i lákavé složení. Škoda že se výrobky dají sehnat jen na eshopě.

    OdpovědětVymazat
  3. No určitě ;) Zubní pasta mě láká, jsem na ně zvyklá, zkoušela jsem třeba Malavit, Ecodentu, Earthpaste, Living Libations a můžu vřele doporučit! teďka zkouším i oil pulling :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jestli jsi zvyklá, tak by tahle pro tebe mohla být fajn :)

      Vymazat
  4. Na bio pasty si člověk musí zvyknout no, ovšem nic horšího než Weleda solná pasta už mě asi nepotká, vypotřebovala jsem jí, ale bylo to jako čistit si zuby hrstí soli.

    OdpovědětVymazat
  5. Teď si nejsem jistá, jestli jsem tuhle značku nezahlédla v DM, tento týden tam mám namířeno,tak to omrknu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Neobio vypadá jako by ji měl na svědomí stejný výrobce jako Alverde. Hodně podobné obaly a také složení mi přijde podobné jako u Alverde. Právě od Alverde jsem zkusila svoji první přírodní pastu a vypadá to že i poslední, alespoň prozatím. Mám ráda svěží mentolové pasty, ale tato je skoro bez chuti a mírně do slana. Ten svěží pocit po vyčištění tam prostě chybí.

    OdpovědětVymazat
  7. já mám od nich sprcháč, v Maďarsku ji mají normálně v DM :) byl fajn, ale nic, co bych musela zkoušet znova (ale to platí pro všechny sprcháče, když jich je na trhu tolik :D)... dekorativka mě zajímá víc!

    OdpovědětVymazat
  8. Na ten šampon jsem opravdu zvědavá. Vlasy mám dost jemné, mastící se, ale konečky jsou zas pěkně vysušené. Ale takhle dvojka zaujala, navíc dám vždy raději přednost přírodní kosmetice. Jinak bych ti ráda pochválila blog a jeho grafiku. Zatím jsem jen u prvního článku, ale pokračuji směle dál :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!