pondělí 18. dubna 2016

SOUTĚŽ o čistící kartáček Braun Face!

Ahoj všichni!

Abych vás potěšila při začátku nového týdne, tak pro vás mám další soutěž. O co budeme tentokrát hrát?



O čistící kartáček Braun Face, který je revoluční ve svém pojetí dva v jednom - jednak vaši tvář do hloubky čistí, ale zároveň funguje i jako obličejový epilátor. Díky tomu tak máte dva produkty v jednom a můžete jej snadno přibalit třeba i na cesty. Díky kartáčku tak bude vaše pleť dokonale čistá a vyhlazená, připravená na další péči či líčení. Protože nahá pleť je sexy!



  Epilátor se velmi snadno používá a odstraní i malé, takřka neviditelné chloupky. Má 10 otvorů a odvede precizní práci. Výsledek vám vydrží až čtyři týdny.
  Pak stačí jen vyměnit hlavici a epilátor proměníte v čistící kartáček, který můžete používat v kombinaci s jakýmkoliv vaším oblíbeným čističem na obličej. Sonická čistící tecnologie je až šestkrát účinnější, než čištění prsty a zároveň dokáže pleť připravit na aplikaci dalších přípravků. 



A co musíte pro účast v soutěži udělat?

1. Sledovat můj blog.
2. Napsat komentář se svým e-mailem.
3. Odpovědět na otázku: Používáte nějaké čistící pomůcky?

Soutěž potrvá do pátku 22.4. do 18 hodin.

Kartáček do soutěžě věnovala společnost Procter&Gamble.

Hodně štěstí!

IYF

72 komentářů:

  1. Ahoj, to je super ga. K čištění používám jen ruce. Tyto čistící kartáčky mě dost lákají ,už delší dobu uvažuji jaký si pořídit ,když už je jich na trhu tolik.
    radoslava.20@seznema.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Používam k čisteniu ružovú gumovú kefku Ebelin, je fajn, ale občas by to chcelo aj niečo, čo vyčistí pleť viac do hĺbky.
    bilberryday@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná soutěž, sleduji, jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com
    Používám mycí gel a každé ráno si čistím plet silikonovým kartáčkem Ebelin a je to fajn.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, k cisteni pleti pouzivam silikonovy kartacek od Ebelin, pripadne parkrat do tydne sonicky kartacek, ktery jsem koupila v Tchibu, ale nedaji se dokoupit nove hlavice, tak je to celkem nevyhoda. l.geistova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Já k čištění používám nejčastěji pouze své ruce a mycí gel :D Mám i čistící kartáček z Avonu, ale už se nevyrábí a bohužel se nedají dokoupit nové hlavice, což je docela smůla. A ještě jsem si pořídila čistící houbičku značky Calypso, ale tu jsem zatím ještě nezkoušela. Mám ji spíš za účelem jednodušího sundávání pleťových masek z obličeje.
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduju a emailová adresa je evelinsbook@gmail.com :-)
    Co se týče čistících pomůcek tak mám pouze z DM od Ebelin manuální kartáček (ten používám na peeling) a taková silikonová placka se štětinkami (tu zase používám na lepší odlíčení) :-)

    OdpovědětVymazat
  7. nad cistiacou hlavicou rozmyslam uz strasne dlho, ale neviem si vybrat.
    pouzivala som ten silikonovy ebelin,ale nemala som pocit ze mi robi dobre,mala som takuz podrazdenu plet.teraz sa mi aj dost zhorsila, mat sonicku kefku by bolo skvele.

    chlebovcova.al@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná soutěž! Čistící kartáček bych si přála. Já nyní používám obyčejný manuální za pár korun + v kombinaci s čistícím gelem nebo krémem - teď mám peelingový krém Balea a musím říct že tento typ čištění pleti mi moc vyhovuje. deenov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, čištění střídám, denní rutina je obličejový manuální kartáček z Rossmannu s nějakou pěnou, momentálně Alverde. Dvakrát týdně používám jíl a peeling s aha kyselinami. Sonický kartáček mám v merku déle, ale teď se jich vyrojilo tolik, že nevím do kterého investovat. Díky za super soutěž :-)Sleduji pod svým jménem, grafovak@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  10. Mám doma už Clarisonic, ale už dosluhuje, tak by mě zajímalo srovnání s jinou značkou.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Hmm, do kartáčku jsem plánovala časem investovat, takže ráda zkusím štěstí :) Po kartáčcích právě pokukuju už dlouho, ale kvůli finančním možnostem jsem zatím neměla možnost si ho pořídit a proto jsem zvolila variantu pro chudé - růžové silikonové čistítko z dmka :)) Používám ho jak s mycím gelem, tak s čistícím mlékem a momentálně jsem celkem spokojená, ale po kartáčku stejně stále toužím :)
    pavla.lehnertova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Pravidelně k čištění používám mořskou houbu a občas na rychlý peeling lufovou houbičku.
    vyroubalovab@seznam.cz a samozřejmě sleduju

    OdpovědětVymazat
  13. Pouzivam len cistiaci gel s ruzovou cistiacou podlozkou od Ebelin. Po sonickom kartaciku stale iba pokukujem ale velmi by som ho chcela vyskusat.
    zuzana.geresova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Pouzivam len cistiaci gel s ruzovou cistiacou podlozkou od Ebelin. Po sonickom kartaciku stale iba pokukujem ale velmi by som ho chcela vyskusat.
    zuzana.geresova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Já teď začala používat i na tvé doporučení mořské houby Carribean sun, je to moc příjemné, ale tento kartáček by mě moc zajímal i pro mamku, ta věří spíš takovýmto pomůckám než přírodnějším formám :-) A mě by zajímalo porovnání! Fiserova.C@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Nad čisticím kartáčkem uvažuji už dlouho, ale zatím jen procházím různé recenze. Momentálně používám na čištění mořské houby a jsem moc spokojená. :)
    inken@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, blog sleduji přes bloglovin.com, tak snad se to počítá ;)
    Na čištění pleti aktuálně nepoužívám žádný kartáček ani jinou pomůcku - dříve jsem používala jakousi černou houbu, ale to mi pak přestalo vyhovovat, neviděla jsem účinky. Zato tyhle věci mě hrozně moc lákají :)

    Eva V.
    evily-e(zavinac)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  19. K čištění obličeje používám většinou nějaké houbičky z přírodního materiálu a nebo to, co mě zrovna v obchodě zaujme. Delší dobu už uvažuji o vyzkoušení nějakého toho kartáčku na obličej, ale cenově je to pro mě nedostupné. Proto chválím tuhle super soutěž!
    blanka.skulavikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, mým oblíbencem na čištění je Clarisonic, se kterým jsem vcelku spokojený, ale rád bych zkusil nějakou alternativu, třeba bude ještě lepší.
    josefnovobilsky@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. K čištění pleti jsem zatím žádné kartáčky nevyzkoušela, používám ráno jen čistící krém, který na pleť nanáším rukama.
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Zkusím štěstí! Nejraději používám gel, vodu a ruce, někdy žínku.
    fx80010@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Používám růžový "kartáček" z DMka. Tohle by bylo určitě lepší :D
    sifaldova.alzbeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Já používám tu růžový kartáček od ebelin (koukám, že je docela rozšířený), ale nepřijde mi, že by extra něco dělal, tohle by bylo určitě lepší ;-)
    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. pouzivam ruzovu vecicku z Dmka ale stym ma to akosi nebavi
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, na cistenie pouzivam hlavne bahennu masku Himalaya, ruzovu hubku od Ebelin a potom take kovove tycinky na komedony :)
    absolutvejs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Používala jsem růžový silikonový "kartáček" z DM, ale už mě nebaví. Spíš jsem zkoušela různá čistící mléka a tonika než kartáčky. Ráda bych vyzkoušela i něco nového.
    k.peisarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, každý den používám čistící gel a pomáhám si čistícími houbičkami, které jsou skvělé a levné :) Žádný podobný kartáček jsem ještě nezkoušela, je to dražší záležitost, tak snad se mi poštěstí :)
    lcka.brychtova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Dříve jsem používala konjac sponge (červenou, růžovou, černou), teď jen cleanser s vlastníma rukama! :-) petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  30. ahoj pravidelne čítam články, naozaj sa mi páčia, vďaka nim sa úspešne vyhýbam "prepadákom" a naopak, nalákala si ma na niektoré veľmi dobré kúsky :) niečo na hlbšie vyčistenie pleti obzerám už dlhší čas, ale na trhu je toho toľko, že si neviem vybrať... zatiaľ čistím len rukami, vyrážok som sa aj vďaka kožnej lekárke zbavila, ale čierne bodky nechcú zmiznúť :) môj mail: bartekova.monika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj, čistící pomůcky nepoužívám, jsem ráda když si občas vyčistím pleť micerální vodou a namažu krémem na noc. Poslední dobou absolutně nic nestíhám... :D
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. To je skvělý dárek :) Já používám na čištění čisticí kartáček z takovýho silikonu, co mám z Avonu a pak ještě houbu na setření masky
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  34. tak to je hodně luxusní výhra :) já si pleť nejčastěji čistím micelární vodou nanesenou na tamponku, jinak žádné čistící pomůcky nepoužívám. MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Používám takový ten růžový kartáček z Primarku a pak ještě mýdlo od Mishy, které je v takové síťce, takže mě to docela odrhne :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Používám jen takovou tu silikonovou "placičku" s výstupky, roztírám tím odličovací mléko :D
    Kartáček bych moc ráda vyzkoušela.

    night.fury17@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Zatial som nic podobne na cistenie nevyskusala.
    Kontakt: |Kaviareň u mačky|

    OdpovědětVymazat
  38. Sleduji Vendula Janků
    Zatím nepoužívám ale už delší dobu uvažuji že vyzkouším tak by výhra udělala radost :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Používám kartáček od Ebelin, ale chtěla bych vyzkoušet i elektrický :-)
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Klobouk dolů před takovou soutěží a hlavně před tebou :-). Kdysi jsem používala gumový kartáček, ale nějak to nebylo ono. Po sonickém kartáčku už delší dobu pokukuji - jednou jsem si ho půjčila a byla to láska na první vyzkoušení :-). j.kalouskova@post.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Sleduji Petra Brázdová.
    brazdova.p@seznam.cz
    Čistící pomůcky nepoužívám, ale už delší dobu mě láká čistící kartáček, tak doufám, že ho vyhraji nebo si ho budu muset koupit. :-)

    OdpovědětVymazat
  42. Jee, to je super soutěž, měla bych hodně radost i za ten epilátor, protože jsem v obličeji chlupatá :D Pleť si čistím takovou tou silikonovu růžovou placičkou od Ebelin, kartáčky už mě lákají docela dlouho.
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj,

    sleduji už dost dlouho a mám moc ráda tvé příspěvky, podle kterých jsem už několikrát vyzkoušela různé přípravky...což mimochodem dost leze do peněz o))Kartáček nemám,ale moc ráda bych vyzkoušela....proto si budu moooc držet palce. Měj se moc hezky.

    dahu@seznam.cz
    Dana

    OdpovědětVymazat
  44. Já žádný strojek na čištění pleti nemám, ale velmi ráda bych nějaký vyzkoušela :) bohužel jsem ale dost drahé
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj, sleduju Tvůj blog a moc mě baví :) sleduju jako kateřina kalábová, používám manuální čistící kartáček, ale elektrický by se mi líbil, jen se nevím rozhodnout, tohle by mi práci značně usnadnilo:)
    katerina.kalabova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Tak tato súťaž mi prišla práve vhod!! :) Doteraz som čistila len rukami+ penivé gély, odličovacie tampony a mlieka nemám rada... Rada by som vyskúšala nejaký ten kartáčik :) držím všetky palce :)
    email: lifeofadrien@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz
    Jen micelarky obcas masku

    OdpovědětVymazat
  48. používam gumovú kefičku ebelin :)

    rosanna@post.sk

    OdpovědětVymazat
  49. Ahoj,

    ja pomôcky veľmi nepoužívam, ak nerátam vatové tampóniky. Ale veľmi rada by som vykúšala čistiacu kefku, pretože si myslím, že by to mojej pleti dosť pomohlo :)
    GFC - Katka Horňáková
    k.hornakova@post.sk

    OdpovědětVymazat
  50. V rámci snahy o neplýtvání tamponky mám mořskou houbičku a je fajn. :)
    jikgf@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Již delší dobu pokoukávám po kartáčku, dosud používám jen odlič. tampónky, občas mořskou houbičku..
    lenka.svajcrova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Používám mořskou houbičku, ale kartáčky mě taky velmi lákají (a obličej by nějaké to oškubání už taky potřeboval... :D).
    karamba.lou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Zatím jsem si vystačila jen s prsty nebo odličovacími tamponky - používám Alverde odličovací/čistící mléko,ale myslím, že pleť by sem tam potřebovala hlubší čištění. Tenhle kartáček dva v jednom by u mě rozhodně nezahálel :-D. Najmanova.Sar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Už dlouho se snažím dokopat se ke koupi nějakého kartáčku, zatím používám jen ruce.:)
    majda.sedl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Kartáček chci zkusit už dlouho, protože nemám zrovna nejlepší pleť. Ale na trhu jich je tolik, že vůbec nevím, jaký bych si měla vybrat, navíc to není levná záležitost, takže bych se nerada spletla. Mám jen takovou tu gumovou růžovou houbičku od Ebelin, což není nic ve srovnání s klasickým kartáčkem, ale i tak lepší jak po sobě patlat gel rukou :) 6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Ahoj já používám na čištění Kivvi a jemnou mořskou houbičku a po dočištění masku od Ahavy:))
    bariste3@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Ahoj Kristy, na čištění jsem docela lempl, moc mě to nebaví.. a přitom bych to poztřebovala jako sůl. I masek mám doma spousty, chci to rozhodně změnit :) A pomoci by mi mohl i tento kartáček.. třeba:))
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Na čištění používám většinou gel, čistící krém, někdy placatý silikonový kartáček. Evusak1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Napriek tomu, že sa do súťaže zapojilo už veľmi veľa ľudí, skúsim svoje šťastie. Veľmi rada by som o ňom napísala blogový článok, pretože ma takéto kartáčiky vždy zaujímali. Nanešťastie v dôsledku toho, že som študentka a peniažkov nemám nejak na zvyš, som sa k tomu ešte nejak nedostala. Preto doposiaľ používam iba samotné vodičky na tvár, ktoré však nemajú taký efekt ako kartáčik

    GFC: Katarína Sládečková
    e-mail: sladeckova219@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. ano pouzivam ne tak casto jak bych chtela tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Jediné čistící pomůcky, co mám na pleť, je takový jakoby kartáč z dm, který je ale jen plastový, ne na elektřinu a s ním si snažím pleť čistit a doufám ve výsledky :) i když je to už docela dlouho a žádný zázrak nevidím, tenhle kartáček by mě velmi zajímal! :) mohla bych mít konečně porovnání, jestli fungují, protože se o ně vcelku zajímám, ale čekám, až ukončím studium a začnu si "normálně" vydělávat - příjem z brigád není tak velký, jak bych potřebovala :-)
    e-mail je d-horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Ahoj, bohužel žádné čistící pomůcky jako kartáčky nebo různé rádoby houbičky na pleť nemám. Ale moc bych je někdy chtěla zkusit. :-)
    hanabernhardova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Ahoj, el.čistiace pomôcky na tvár nemám, používam len klasické kozmetické v sprche, ale už dlhšie by som veľmi rada vyskúšala, na Braun pokukujem už dlhšie, preto by ma výhra veľmi potešila! :-) lackova01@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Ahoj. :-) Už delší dobu koukám na tenhle kartáček od Braunu. Ale zatím jsem si pořídila taky od Ebelin ten silikonový.
    mastikova.ivana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Ahojky :) Já používám el.kartáček z Lidlu, ale chtěla by jsem zkusit kartáček lepší kvality.Moje mail adresa : barunka88@gmail.com Přeji hezký večer

    OdpovědětVymazat
  66. oprava mail adresy : barunka088@gmail.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem fakt pitomá tak snad do třetice se mi to povede : barunka088@gmail.com

      Vymazat
  67. Na cisteni pleti pouzivam pouze kosmeticke vyrobky, ale tento kartacek bych urcite rada vyzkousela ;)

    Marianadaska1@gmail.com

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  68. Ahoj, k čištění někdy používám takový plastový kartáček z dm, ale je vcelku ostrý :-(. ráda bych zkusila něco lepšího.
    nikola.toncarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Na čištění pleti používám pouze peelingy, žádný kartáček jsem doposud nezkoušela. :)
    kay.polaskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Používám příruční pomůcku: ruce. A masky, a gely, a pěny,a pořád to není ono.
    petra.janeckovaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Na čištění používám konjac, olej a občas mýdlo :)
    GFC: Coraline
    nohova231@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!