sobota 23. dubna 2016

Večírek s kosmetikou Zahir

Ahoj všichni!

Některé akce jsou jiné, než jiné...:). Touto hlubokou myšlenkou chci říct především to, že jsou značky, které mají u mě v srdci speciální místo. A to ještě předtím, než je dokážu nějak do hloubky poznat. Veronika z blogu U dvou Verunek má spolu s rodinou novou kosmetickou značku a já jsem nadšená. 



Představila nám ji na malém večírku v krásné stylové marocké čajovně - protože proč? Protože původ této značky je přesně zde, v Maroku. Veronika společně s rodinou Maroko navštívila a místní suroviny a produkty ji uchvátily natolik, že se rozhodla dát to nejlepší k dispozici i nám, ženám středoevropským. Tak vznikl Zahir. Zahir - něco, na co prostě nemůžete zapomenout a nedokážete to dostat z hlavy. Jak příznačné.




  Kosmetika Zahir je zcela přírodní a využívá těch nejkvalitnějších ingrediencí. Složení je naprosto jednoduché u všech jejich produktů - přírodní oleje, květové vody....žádná velká věda ani žádné nadbytečné ingredience. Portfolioo produktů už takhle v začátcích vypadá lákavě. Mě velice zaujalo Černé marocké mýdlo - cokoliv, co je černé, má u mě dveře otevřené, protože si tak nějak myslím, že to musí výborně čistit. Jasnou volbou je pro mě také Luxusní opunciový olej, který je údajně přímo zázrakem na vrásky kolem očí, kterými bohužel už několik let oplývám. Jeho cena se sice může zdát vyšší, ale na druhou stranu - kolik jste ochotné utratit za opravdu skvělý oční krém? Když přičtete to, že je vše v nejvyšší kvalitě, tak se zdá cena velice dobře opodstatněná.




  A Arganový olej, to už je pohádka sama o sobě. Já jsme měla několik arganových olejů jiných značek a vždycky mě odradily svou velice nelibou vůní. Narovinu - připomínala mi hnůj. Arganový olej Zahir je jiný a kupodivu opravdu "nesmrdí". Můžete si tak užívat jeho zázračné účinky a nemusíte se bát nepříjemného zápachu.




  K vyzkoušení jsem dostala několik věcí, které pilně testuju a zatím jsem opravdu nadšená. Nejen proto, že je pro mě tahle značka díky Veronice vlastně osobní, ale hlavně proto, že je to něco, co u nás chybí. Kvalitní přírodní kosmetika ze skvělých ingrediencí za ceny, které nejsou přehnané.
  Kosmetiku Zahir Cosmetics můžete už teď nakoupit na jejich e-shopu .

A co vy a přírodní kosmetika? Jak se vám líbí Zahir? Taky ho už nemůžete pustit z hlavy? :)

IYF

16 komentářů:

  1. Tak to musel být super event :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přírodní kosmetika má u mě vždy dveře otevřené. Maroko miluji a spoustu věcí z něj. Arganový olej bych právě chtěla pravý a ne přeředěný či ošizený z běžných obchodů. Koukala jsem na eshop a nemá až takový výběr ale ceny jsou tak akorát, o něco vyšší než by se sehnaly podobné věci přímo v Maroku. Zaujalo mě také černé marocké mýdlo, myslím že by to mohlo být super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, podle me maji rozumne ceny na to, ze jsou ty vyrobky fakt "ciste". Me to upne nalakalo se do Maroka i podivat :)

      Vymazat
  3. No vypadá velmi dobře! :-) Taktéž miluji opunciový olej, mám ráda značku Kahina Giving Beauty, jejíž produkty jsou taktéž z marockého zlata, asi něco ze Zahiru vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, pro me je opunciovy olej obecne novinka, tak jsem rada, ze ho nekdo zna a pouziva :)!

      Vymazat
  4. Tak to je fakt parada a Verunce klobouček! Ceny mi nepřijdou vysoké ani trochu, protože bohuzel splnění administrativy a zákonných požadavků v podobě požadovaných testů, než clovek muze u nas neco nového dat na trh, je fakt skoro k 10 000 Kč za jeden výrobek. Proto spousta úžasných značek nikdy nejde dál než na flér s nálepkou "dekorace" je to fakt opruz a o to vetsi obdiv Verče, že do realizace šla, moc jí fandím a výrobky rada podpořím!!!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No prave, kdyz mi Veru s tatkou a mamkou vypraveli, co vsechno kvuli tomu museli zaridit, tak mi z toho sla hlava kolem.

      Vymazat
  5. Kosmetika vypada velice dobre! :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  6. Ta opuncie me laka a arganovy olej opravdu nema tu neprijemnou vuni. Veronika je do toho zapalena a hlavne tomu rozumi. Skvele!

    OdpovědětVymazat
  7. Znacke sa vdaka tejto recenzii budem vyhybat. Dakujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ziskavas cenu za nejvetsi wtf moment a zdravim drevokocury :D

      Vymazat
  8. Produkty vyzerajú zaujímavo, hlavne čierne mydlo by som rada vyskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  9. Na arganový olej nedám do pustit, takže až ho doma doplácám, rozhodně zkusím i tuhle značku! :)

    OdpovědětVymazat
  10. No tato značka mi v hlavě utkvěje díky skvělým fotkám a lákavému popisu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!