pátek 6. května 2016

Astrid - facelift se vším všudy

Ahoj všichni!

Vzpomínáte si ještě na své kosmetické začátky? Na vaše první přípravky, které jste kradly mámě v koupelně? Vsadím se, že je velice pravděpodobné, že byly od značky Astrid. Tato tradiční česká značka se ale rozhodla pro pořádný krok kupředu a představuje se ve zcela novém světle. A já tomu maximálně fandím, jednak kvůli nostalgii a jednak kvůli podpoře všeho, co je české. V Astridu byli moc milí a zásobili mě prvními vlaštovkami z řad pečující kosmetiky, a to hydratačním krémem, CC krémem a micelární vodou.

Hydratační krém




Balení je takové klasické, kelímek s modrým víčkem neurazí, nenadchne. Krém jako takový je celkem jemný a spíše lehčí, zároveň ale fajnově hydratuje. Nejvíce mi připomíná mlj oblíbený Nivea Aqua Sensation. Myslím, že bude fajn na normální, ale i na smíšenou pleť, je to takový standardní příjemný krém. 




Jediné, co mě na něm mrzí, je obsah tekutého parafínu. Myslím, že v dnešní době by už tato složka v kosmetice být neměla. Krém vám ale doporučím, póry mi neucpával a pupínky nezpůsoboval.

CC krém




Především palec nahoru Astridu za to, že jde s dobou a dělá tak aktuální produkt, jako je CC krém. Já jsem testovala odstín Medium, což, jak jistě tušíte, není pro moji bledou pleť úplně ta pravá volba. A ano, tmavý je a i když ho rozmažu, tak to není přesně vhodné pro moji pleť. Ale dá se to a myslím, že ho využiju v létě, kdy mám pleť asi o odstín až dva tmavší. 




CC krém má příjemnkou hutnější krémovou konzistenci, necuckuje, kryje slabě, ale to vychází z jeho podstatu. Hezky "krémově" voní a neodchází z pleti za vzniku map. Myslím, že je fajn ho vyzkoušet.

Micelární voda




To nejlepší jsem si nechala na konec. A slovem nejlepší nemyslím jen nejlepší ze sortimentu Astridu, ale hlavně ve smyslu "nejlepší micelární voda vůbec". Opravdu. Čistí perfektně, odlíčí všechno a nedráždí, navíc je za perfektní cenu a osvěžuje pokožku. Micelárka je pro mě obrovským překvapením a překonala všechna moje očekávání. Velice ráda si ji budu kupovat znova a znova a vám doporučuju si pro ni hned běžet. 



Astrid se prostě dobře vyloupnul ze své skořápky. Myslím, že nové produkty jsou velmi povedené a obzvláště micelární voda mi vyrazila dech. Momentálně testuju i novinkové produkty na opalování, takže o Astridu ještě uslyšíte.

A co vy a Astrid? Jak se vám líbí renovovaná značka?

Těším se na komentáře,
IYF

9 komentářů:

  1. Tak po přečtení složení je pro mě Astrid stejně nepoužitelný, jako vždycky byl. Jen spousta chemie a co nejlevnějších surovin (ropný parafín hned po vodě jako největší složka krému je síla). Ale jsi odvážná že jsi krém i BB zkusila, já bych se bála že skončím minimálně s pupínky. Mrzí mě, že když už Astrid chtěl přijít s něčím novým, že to neudělal kvalitně, ale těžko říct co u nich určilo marketingové oddělení jako cílovku :-) Každopádně fajn recenze a je super, že fotíš i složení výrobků, to opravdu oceňuju!

    OdpovědětVymazat
  2. Značka je mi sympatická a věřím, že je i kvalitní. Jen jsem měla v posledních měsích tak rozhozenou pleť, že jsem se neodvážila nové věci testovat. Je moc fajn, že se v obchodech objevují i české, kvalitní a dostupné produkty.

    OdpovědětVymazat
  3. Podle popisu se mi krém líbil, ale to složení je velká škoda, hlavně ten dimethicone mě mrzí, ten na obličeji dlouhodobě nesnesu. Ale micelárku zkusím, už jsem o ní četla hodně a samé dobré věci :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě zaujala hlavně micelární voda, tu bych ráda zkusila :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Astrid mám rada, doma mám od tejto značky pár výrobkov a som s nimi spokojná :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. Po dopotřebování produktů se chystám na tu micelárku :)

    OdpovědětVymazat
  7. Určitě se podívám na micelárku.

    OdpovědětVymazat
  8. Koukám, že jsme na tom s výsledkem naprosto stejně. Micelárka na jedničku podtrženou, krém ok za tu cenu a CC krém super pro jejich sortiment. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Micelárka mě láká, škoda, že mi taky nepřišla :-) Testovala jsem stejný krém a CC krém (bohužel též Medium) jako ty, akorát místo micelárky mám čisticí gel. Gel a krém jsou v pohodě, za mě to jsou klasické drogérkové produkty - tam asi nikdo nečeká přírodní složení, kor za tu cenu. CC je pro mě celkem propadák, hlavně kvůli odstínu. Navíc mi přijde dost mastnej a obtížně se roztírá, což ale zase souvisí s tím odstínem. Protože jak dokonale na bledý pleti rozetřít něco, co je oranžový. Občas ho ale použiju, míchám si ho s hodně světlým make-upem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!