středa 4. května 2016

Oblíbené produkty za měsíc duben 2016

Ahoj všichni!

Květen, a s ním už snad definitivně jaro, je tady a já vám přináším dubnové oblíbence. Duben byl vcelku bohatý na nákupy a já jsem objevila pár skutečných pokladů.



Březový olej na celulitidu od Weledy dokázal to, co jiní před ním ne - používám ho opravdu pravidelně. Baví mě aplikace, kdy ho pomocí masážního kartáče chvíli vpracovávám do pokožky, baví mě přírodní složení a baví mě balení. Výsledky vám zatím nejsem schopná plnohodnotně sdělit, jistota ale je, že je po něm kůže příjemně zpevněná.

Sephora sérum pro unavenou pokožku je jedním ze tří jejich nových sér, tento produkt můžete používat samostatně nebo několik kapek smíchat s vaším krémem/jiným pečujícím přípravkem. Sérum má lehkou konzistenci, kterou mi připomíná kyselinu hyaluronovou a já jej používám v poslední době každý den. 

Černuchový olej Zahir Cosmetics je pro mě asi největším překvapením měsíce. Tento poměrně hutný olejíček má totiž skvělé regenerační schopnosti. Krom toho mi je moc příjemná jeho kořeněná vůně. 

The Boy Shop Pinita Colada má také super vůni - ananas s kokosem, ale jiný, než jsem čekala, lepší. Piňu coladu jako drink nepiju, nemám ráda smetanové koktejly, ale tohle máslo voní vážně božsky a já ho moc ráda používám, když potřebuju po ránu zvednout náladu (což je často).

Toni&Guy lak na vlasy je opravdu asi ten nejlepší lak na světě. Neslepuje vlasy, zpevní tak akorát, nevytvoří vám na hlavě helmu. A taky hezky voní!



Too Faced Natural Matte jsem chtěla už dlouho a radost jsem si udělala až minulý měsíc. Krásně poskládaná paletka matných odstínů, ideální pro mé momentální matné období. Kvalita stínů je velice dobrá.

Sephora Wonderfull Cushion rozjasňovač jsem si jednou zkusila na ruku a byla jsem chycená. Je to ten pravý odstín champagne, ani moc studený, ani příliš zlatý, tak akorát, zejména pro světlou pleť.

Rouge Bunny Rouge Antigo. Ach. Za tenhle nákup může Martina alias Teta z Prahy. Mně stačilo vidět jeden, dva obrázky a prostě jsem nemohla jinak, než paletku zakoupit. Je prostě dokonalá. Sofistikovaná. Přitažlivá. Elegantní. Och.

Essence gel na obočí je přesně z opačného cenového spektra, ale mně přijde velice dobrý. Docela rychle si s ním obočí nalíčím, a to pak vydrží dlouho v dobrém stavu. Je ideální na výraznější líčení, kdy chcete mít obočí opravdu dokonalé.

NYX gel na obočí na čas ukončil moje pátrání po dokonalém gelu na obočí, který je ideální na běžný den. Tenhle gel má super odstín, dobře se nanáší, nepotřebujete k němu už žádné další rozčesávátko.

NYX konturovací paleta je fantastická. Skvělé odstíny, měkká a dobře roztíratelná konzistence...baví mě si s touhle paletou hrát a ačkoliv není zrovna vhodná na cestování, tak jsem moc ráda, že jsem si ji pořídila.

A jaké produkty vzaly za srdce během dubna vás?

Moc se těším na komentáře,
IYF

4 komentáře:

  1. Essence gel na obočí používám a je vážně skvělý a za tu cenu? Pecka. Ráda bych někdy zkusila něco od The Body shop, bohužel u nás tuhle značku nikde nemají - Pina coladu miluju tak myslím, že tohle by se mi líbilo moc.

    OdpovědětVymazat
  2. od toho nyxu bych cekala vetsi info az to vic vyzkousis o tom uvazuji too faced je klasika taky po ni pokukuju jooo a az zjistis nejaky vyledky od weledy dej vedet prijde mi to super napad

    OdpovědětVymazat
  3. Rouge Bunny Rouge Antigo teď dost potřebuju, díky moc! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Konturovací paletka vypadá moc hezky! Essence gel na obočí bych chtěla vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!