úterý 24. května 2016

Oteplení? Nasaďte ochranný štít!

Ahoj všichni!

Již tradičně přicházející jaro poznáte nejen podle kvetoucích stromů a prvních slunečních paprsků, ale taky díky odéru vycházejícímu z narvaných tramvají. Jó, kdyby tak Češi více používali antiperspiranty...to by se nám krásně žilo. Abyste ale za smraďochy nebyli vy sami, tak pro vás mám dnes novinku od Rexony.



  Jedná se o antiperspiranty z nové řady Active Shield, které vás mají ochránit nejen během běžné aktivity, ale i v případě, že máte náročnější den, ať už fyzicky či psychicky. Obsahují antibakteriální ochranu, která působí proti bakteriím rozkládajícím pot a způsobujícím zápach. My jsme testovali ve dvou pánskou i dámskou verzi.



  Muž byl velice nadšen a hned druhý den mi sám od sebe (!) říkal, že nový antiperspirant, který jsem mu pokoutně přihrála je super. Vydržel mu celý den bez problému, což je vlastně to jediné, co od antiperspirantu požaduje. Já za sebe akorát dodávám jen to, že moc pěkně voní :).



  Holčičí verze má také pěknou svěží vůni a funguje stejně dobře, jako pánský antiperspirant. Shodou okolností jsem v průběhu testování zažila několik emocionálně vypjatých momentů (zavřený nájezd na Jižní spojku a ranní hysterie) i fyzicky obtížnějších dní (když v práci všichni začnou selhávat naráz...) - a vydržel chlapec, vydržel. Navíc mi vyhovovalo, že sprej je celkem jemný, nemáte pocit, že si do podpaží stříkáte hasičskou hadicí a nedráždil mi pokožku. Nemá ani takovou tu dusivou vůni, která vám zaplní celou koupelnu.



  My dva tudíž tuhle novinku doporučujeme, rozhodně se na ni podívejte a vsadím se, že v nacpané tramvaji ji oceníte. Kdyžtak doporučujte i spolucestujícím :).

A co vy a váš oblíbený ochránce proti pocení?

Těším se na komentáře,
IYF

4 komentáře:

  1. Rexonu si kupuju nejčastěji :) A úplně nejradši mám verzi ve spreji sexy bouquet, kterou mám už snad po čtvrté :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rexona Happy Morning patří k mým nejoblíbenějším a v poslední době ráda používám pánské deodoranty Old Spice - v tuhém provedení - ideálně s medvědem :D
    FitBlanka

    OdpovědětVymazat
  3. Rexonu jsem měla zrovna nedávno, ale moc jsem se netrefila do vůně. Jinak u mě vede Dove original a pokud jsem jen doma, tak preferuji Baleu. Teď jsem dostala nějaký od Fa, tak jsem na něj zvědavá, protože jsem kdysi jeden měla a tedy tu vůni jsem začala brzo nesnášet :D

    OdpovědětVymazat
  4. Rexonu jsem měla párkrát jo vyhovovala mi, ale ted jsem spíše přesla na tuhé deodoranty :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!