neděle 1. května 2016

Sparitual CC créme - CC pro vaše nehty!

Ahoj všichni!

Nehty tady nějakou dobu nebyly, že? Dnes vám chci představit jednu poměrně nedávnou novinku v sortimentu Sparitualu, kterou je CC créme neboli CC produkt pro vaše nehty. CC Créme spojuje vlastnosti pečujícího produktu a zároveň dodá vašim nehtům trochu barvy. Obsahuje kyselinu hyaluronovou pro hydrataci nehtů.



  Je dostupný ve třech odstínech, Natural Light, Natural Medium a Natural Tan. Já jsem vyzkoušela Natural Medium, který má neutrální podtón, Natural Light je oproti tomu lehce do růžova.




  CC créme aplikujete tak, jako jakýkoliv běžný lak na nehty. Já jsem si nejvíce oblíbila dvě vrstvy. Ve dvou vrstvách CC créme sjednoutí barvu nehtu a mírně ji zesvětlí, dodá nehtům přirozený polomat a vypadá moc pěkně. Jsou to takové vaše nehty, ale lepší. První foto se mi moc nezdařilo, ale na druhém jsem se pokusila zachytit výsledný napůl lesklý-napůl 
matný efekt, které nehtům dodá. Vypadá to opravdu dobře. 



Samozřejmě pro někoho bude tento look opravdu minimalistický, ale CC créme jako takový cílí na ženy které si nemohou nebo nechtějí nehty lakovat výraznými laky. Ano, třeba na doktorky :). Pro mě je to ideální varianta do práce, kdy mám nehty upravené, ale zároveň nejsou barevné. Jedinou slabinou tohoto produktu je nižší výdrž - v hezkém stavu mi vydržel asi čtyři až pět dní. 



  Cena CC créme je 502 Kč, což není málo, ale značka Sparitual se vyznačuje určitou kvalitou, za kterou má smysl si připlatit. CC seženete (momentálně je vyprodaný) na e-shopu Sparitual, v jejich showroomu na Barrandově a v Brně či na veletrzích.

Jak se vám líbí CC - make-up pro vaše nehty?

Těším se na komentáře,
IYF

5 komentářů:

  1. Presne, jak pises, je vhodny do zdravotnickeho prostredi. Na tvych nehtech vypada hezky, vlastne tve nehty vypadaji hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím si, že tento CC si určitě svoje nadšenkyně najde, protože na nehtech to vypadá líp než nic a do různých prací se to hodí :)

    OdpovědětVymazat
  3. no doteraz som citala, ze vacsine ludi sa lupe do druheho dna... 4-5 dni je v pohode, ale do druheho dna fakt ne-e. mne pride podobny essence no make up look, ale tento ma aj dodavat tomu nechtu nieco naviac samozrejme :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ráda tyhle nude odstíny, protože nesnáším, když mám ošoupaný barevný lak a zároveň mě hrozně nebaví nehty odlakovávat :D Nicméně do tohoto kvůli ceně nepůjdu a vystačím si s cca třemi nude odstíny, co vlastním :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý tip, které se nesmí lakovat zdůvodu práce, tohle by projít mohlo. Moje máma nemůže bez laku vylézt ale do práce se nesmí moc lakovat. Tak ji dát tip ale věřím, že ji to zaujme.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!