sobota 28. května 2016

Tip na léto - osvěžující Citrusový sprchový krém Weleda

Ahoj všichni!

Doufám, že už jste stejně jako já naladění na éto. Dnes vám chci ukázat mojí novou posedlost pro letošní jarní období. Mým oblíbeným sprchovým krémem od Weledy byla "odjakživa" levandule, ale na teplejší čas to chce něco více osvěžujícího. Vyzkoušela jsem tedy tuto citrusovou variantu a myslím si, že její svěží vůně probudí ze zimního spánku snad každého.



  Sprchové krémy Weleda jsou obecně skvělé tím, že mají opravdu krémovou konzistenci a pokožku nevysušují, já se po nich už většinou nemažu, respektive nepociťuju tu nutnost. Pěkně pění, dobře po pokožce kloužou a jejich vůně jsou uvěřitelné. Samozřejmě nemusím zmiňovat kvalitní přírodní složení.




  Citrusový sprchový krém voní opravdu nádherně, aroma je něco mezi citronem a limetkou a je ideální například na ráno, kdy potřebujete vzpruhu a energii. Citrusová vůně bude podle mě ideální taky na horké léto, ale já si ji užívám už teď, protože to teplo prostě cítím ve vzduchu :).




  A s čím se na jaře rádi sprchujete vy? Těším se na vaše tipy!

IYF

4 komentáře:

  1. Od Weledy jsem ještě nic neměla. Podle popisu by se mi ta vůně určitě líbila, na léto tyhle parfemace miluju :) Minulé léto jsem měla modrý Radox, myslím že se solí a citronovou trávou. Voněl docela pánsky, ale na léto byl super :) Bohužel tedy samozřejmě nijak nevyživoval.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tento citrusový musí byť na jar ideálny. A ešte lepší na leto. Ja sprcháče od Weledy milujem. Nedávno som dopoužívala mandlový a predtým som mala rakytníkový, ten bol perfektný :)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  3. Ha ha, prave ho mam v koupelne a jsem z nej nadsena. Mam taky moc rada tu variantu se Sea Buckthorn. Tyhle dve a pak jeste cerveny pomeranc od 100% pure tocim porad dokola...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!