pátek 3. června 2016

Novinky z updatu Essence - recenze

Ahoj všichni!

Možná jdu trochu s křížkem po funuse, ale věřím, že mě omluvíte, protože jsem si chtěla novinky od essence z jarního updatu pořádně otestovat. Většinou mám totiž šanci toho vyzkoušet fakt hodně a než se na všechno dostane, tak to trvá :). Vrhneme se na to!



Připadá mi, že se essence neustále zlepšuje a v každém updatu nacházím čím dálm tím víc věcí, ze kterých jsem nadšená. Bylo tomu tak i tentokrát.



Řasenka Forbidden Volume (vpravo) dělá fakt moc hezké řasy, dobře je zahustí i prodlouží, je hodně černá a s kartáčkem se mi velmi dobře manipuluje, dostanu se s ním do všech koutů očí a nalíčím s ním i spodní řasy. Vzhled balení se mi moc nelíbí, ale výkonem je tohle určitě nejlepší řasenka od essence, dělá nejvýraznější efekt. Forbidden Volume ale není jen řasenka, ale taky topcoat, který má užší kartáček. Když jej nanesu na řasenku, tak jí opravdu dodá ještě větší wow efekt, než kdybych nanesla jen dvě vrstvy řasenky. Zkoušela jsem topcoat i na jiné řasenky a funguje se všemi. Myslím, že topcoat je dobrá volba v případě, že máte třeba hodně prodlužující řasenku, které se nechcete vzdát, ale zároveň byste ráda větší objem.





Od korektoru Sof Touch Mousse jsem neměla vůbec žádná očekávání, naopak jsem se spíš bále, že to bude propadák. Ve výsledku mě ale příjemně překvapil. Ač má pěnovou strukturu, tak nevysušuje a klidně jsem ho používala i pod oči. Odstín 10 Soft Beige je na mě tak akorát světlý a oblast pod očima i rozjasnil. Kryje středně a vydrží tak půl dne, necuckuje, nezalézá do vrásek. Není vůběc špatný, ale není to můj nejoblíbenější korektor pod sluncem.
  Zato tvářenky Silky Touch já prostě zbožňuju a doporučuju je všem. Je to podle mě hodně přehlížený produkt od Essence. Nový odstín Indian Summer je podle mě nádherný, ideální na léto, má v sobě trochu korálové se zlatými odlesky a je velmi lichotivý. 




Linky v peru od essence jsem vám už určitě doporučovala, novinkou je jejich voděodolná verze. S linkami se mi dobře maluje, vyhovuje mi hrot, barva nevysychá. Linky opravdu jsou odolné proti smytí, samozřejmě, když je budete víc drhnout, tak dolů půjdou, ale na dovolenou podle mě super. 




S laky na nehty mám takový zvláštní vztah, od té doby, co chodím do práce, si ty výrazné skoro vůbec neužiju. Tmavý vínový vamp odstín je nádherný, ale zatím jsem si ho vyzkoušet nemohla. Fialový The Metals jsem už na nehtech měla a je moc pěkný, obecně se mi laky od essence lakují dobře a nikdy jsem s nimi neměla problém, s topcoatem navíc vydrží klidně týden. Lak colour&care nosím často právě do práce a je to můj oblíbenec, navíc mám dobrý pocit, že dává nehtům kromě barvy i péči. Jeho odstín je dobře pigmentovaný, takže ve dvou vrstvách dosáhnete plného krytí.



Lesk na rty v tubičce má nový odstín a třešňovou vůni, kterou sice nevyhledávám, ale nevadí mi. Lesk nosím v kabelce a vyhovuje mi, že zastoupí i balzám na rty, je totiž dostatečně hydratační. Červený odstín není zas tak brutální, pokud nanesete tenkou vrstvu, tak jen lehce přidá rtům šťávu.




Pecka jsou ale matné rtěnky. Mám tu dva odstíny, 23 - nude, přirozený odstín a 24 - nádhernou borůvkovou. Obě rtěnky mě hrozně baví a opět mě přesvědčily, že essence rtěnky prostě umí, nedá se nic dělat. Rtěnky jsou matné, ale nemusíte se bát, že by vám udělaly ze rtů vysušenou Saharu, samozřejmě nejsou hydratační, ale jsou celkem příjemné. Oba dva odstíny jsou dobře nositelné a nevím, který se mi líbí víc. Posuďte sami!





Myslím, že essence novinky se prostě povedly a určitě vám doporučuji se na ně mrknout v drogériích nebo v eshopu http://www.kupkosmetiku.cz , kde seženete i limitované edice a spoustu dalších věcí. 




  Zkoušeli jste už něco nového od essence? Těším se na vaše komentáře,

IYF

7 komentářů:

  1. zaujala mi ta světlejší rtěnka 23 nude určitě na ní mrknu v drogerii

    OdpovědětVymazat
  2. Od Essence miluju laky a vysouvací tužky na oči :) Z novinek se mi líbí všechny laky a tvářenka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vždycky když jdu do drogerky, tak Essence omrknu,co nového mají a tahle limitka je fakt povedená :)

    OdpovědětVymazat
  4. Od Essence mám nejraději rtěnky. Tyhle novinky jsem ješte neviděla.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  5. Ta tmavší rtěnka ti naprosto sekne :-) Jinak tvářenky od Essence taky miluju a krom toho mám moc ráda všechno gelový laky a paltetky The Nudes a podobně.

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě nejdeš se článkem s křížkem po funuse. O většině novinek jsem nevěděla a podívám se na ně i v drogerii. Hlavně rtěnky mě hodně zaujaly ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Essence mám celkem ráda! Nejvíce asi rtěnky a laky, každopádně ani tvářenky/bronzery nejsou k zahození..:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!