sobota 25. června 2016

Opalovačka s Astridem!

Ahoj všichni!

Protože poslední dva dny opravdu slunce pražilo a bylo až nesnesitelně, myslím, že je ten pravý čas ukázat si opalovací přípravky Astrid. Jak jste mohli zaznamenat již u minulého článku o Astridu, tak značce fandím a zrovna opalovací mléka jsou produktem, který měl v koupelně v mládí každý z nás. Protože ale doba pokročila, tak i nové přípravky od Astridu jsou modernější a příjemnější na používání.


Mléko na opalování Easy Spray je můj asi nejoblíbenější produkt z této řady. Faktor 20 mi stačí i na slunné dny (jsem sice dost světlá, ale nejsem ten typ, co se hned spálí do ruda, obvykle používám SPF15-30) a moc mi vyhovuje snadná aplikace. Se sprejem to totiž skutečně zvládnete rychle a bez nutnosti zdlouhavého roztírání. Mléko má jemňoučkou konzistenci, vůbec nelepí, rychle se vstřebává a dobře ochrání. Já mám tento sprej v aktuální pohotovosti a používám ho velice často. Navíc vůně! Typický Astrid, krásná, čistá a připomínající dětství.




Hydratační mléko na opalování Spray je podobný produkt, jen v trochu jiné formě. S tím předchozím má podobnou konzistenci, opět se dobře roztírá, nezanechává bílý povlak a kůže se pod ním nepotí (to nesnáším). Mně poněkud méně vyhovuje tahle forma mechanického spreje, někdy se ne úplně snadno stlačuje, například, když máte ruce umazané od krému :). Jinak se mi ale balení líbí, i tvar je pěkný, co je kulaté, to je hezké.


Hydratační pleťový krém na opalování je poněkud hutnější, ale není to zas nic dramatického. Roztírá se dobře, je trochu výživnější, než lehké mléko, ale to už vychází z podstaty. SPF30 mi opět na obličej stačí. Krém mi neucpával póry, pokožka se sice po použití trochu leskne, ale mně se stejně blyští, když je horko, takže to nějak neřeším. 




Mléko po opalování určitě ocení každý, opět oceňuju praktický sprej. Já ty klasické roztírací přípravky bez spreje vlastně už ani nekupuju. Jako milovník modré barvy samozřejmě kvituju odstín obalu :) a zároveň i chladivý účinek mléka. Tradičně si spaluju oblast za krkem, když se na obyčejnou procházku zapomenu namazat, takže jsem si od nepříjemného pálení ulevovala tímto mlékem a vyhovovalo mi. 




 Líbí se mi, že Astrid takto zmodernizoval obaly i formu svých klasických opalovacích přípravků a myslím, že si v parném létě najde spoustu příznivců!


A co vy, kupujete si na opalování Astrid?

Těším se na vaše komentáře,
IYF


6 komentářů:

  1. Ahoj, pozývam ťa na GIVEAWAY na blogu mojej sesternice :)

    http://partofnicol.blogspot.sk/2016/06/mary-kay-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Českým značkám sice fandím, ale přiznám se, že opalovací přípravky kupuju zásadně v lékárně.

    OdpovědětVymazat
  3. Astrid mi nikdy moc neseděl, byl takový divné mastný. A taky si nejsem moc jistá zda se ještě vůbec vyrábí v Čechách :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s výrobou nevím :(. Nicméně právě třeba ta mléka už vůbec mastná nejsou.

      Vymazat
    2. Aha, tak dám ještě Astridu šanci, zrovna dnes se ke mě dostalo malé balení opalovacího mléka:))

      Vymazat
  4. Několikrát jsem Astrid měla, ale přišlo mi mléko hodně hutné. Teď jsem zkusila v DM nějakou jejich značku opalovací kosmetiky, docela příjemně voní i se roztírá, tak uvidíme :)
    https://touhyalasky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!