sobota 4. června 2016

Soutěž o antiperspiranty REXONA!

Ahoj všichni!

Myslím si, že přišel opět čas na nějakou tu soutěž, co říkáte? :)

Dnes si zahrajeme o jeden balíček novinkových antiperspirantů Rexona, kde najdete tuhý a kuličkový antiperspirant a sprej z novinkové řady Active Shield, která aktivně chrání proti pocení a já jsem z ní nadšená.



Co musíte pro účast v soutěži udělat?
1. Sledovat můj blog.
2. Napsat do komentáře svůj mail.
3. Odpovědět na otázku: Jaká je vaše oblíbená zbraň proti pocení?

Soutěž potrvá do pátku 16:00 a já přeju hodně štěstí všem!

Krásný den,
IYF

33 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. proti poteniu u mna bohuzial nic nepomaha, trochu ho zmiernovala rexona maximum protection, ale znicila mi vsetky tricka, takze nie dik. staci mi, ked nesmrdim :) mam rada dove invisible.

    zabudla som na mail :D vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduju jako NaireS. Myslím, že se potím tak průměrně, takže mi stačí běžný antiperspirant. Mám hrozně ráda Dove a zrovna nedávno jsem dodělala nějaký Adidas, který byl taky fajn. Rexonu jsem už kdysi nějakou měla, ale zrovna nedávno jsem si vzala zas, když byla ve slevě, ale bohužel jsem se netrefila do vůně. Na doma používám nejradši Baleu :) Víc mě ale trápí, že když se potím, tak se mi potí hodně obličej, takže vypadám jak blbec a nějaký antiperspirant mě nespasí :D 6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz
    Dove

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji jako Kriss
    kiss.iii(zavináč)seznam.cz
    Dříve to byl Lady Speed Stick, ted je to rexona :)

    OdpovědětVymazat
  6. Striedam deodoranty Ponio a Dulcia s antiperspirantmi z drogerie. Rexona maximum protection je vcelku ucinna.
    Kontakt: www.kaviaren-u-macky.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Oblíbená zbraň proti pocení je moje nejoblíbenější Rexona ve verzi sexy bouquet, jestli jsi nezkoušela, jenom doporučuju :)
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji, jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com, ráda používám rexonu, garnier občas i balea spejové antiperspriranty.

    OdpovědětVymazat
  9. Ja si ted oblibila Old Spice Wolfthorn, libi se mi i vune a prijde mi, ze i pomaha proti poceni...:) Fiserova.C@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Používám Rexonu antiperspiranty, ale poslední dobou mi přijde, že přestávají fungovat.. :( Tenhle jsem zatím nezkoušela, tak třeba bude o něco lepší. :)
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Nejradši používám Rexonu, proto si o ní i ráda zasoutěžím :-)
    kaisa.b()centrum.cz
    a sleduju přes GFC jako Barzoolka :-)

    OdpovědětVymazat
  12. rexona hlavne ne nivea a dove to jsem ted zkousela a des
    tomanova.katerina@centrum.cz
    sleduji

    OdpovědětVymazat
  13. já mám právě nejraději jako zbraň rexonu :) MikulkovaVendula@seznam.cz . Krásnou slunečnou sobotu

    OdpovědětVymazat
  14. Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    Já používám momentálně tuhý antiperspirant od Dove, je nejlepší :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  15. Nespotit se...petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Jediná věc, která proti pocení u mě fungovala byl Driclor. Ale jelikož vím, že to není zrovna zdravá alternativa, tak teď hledám něco, co bude zabírat :)
    blanka.skulavikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Vždycky jsem s pocením bojovala, nemohla jsem nosit barevná trička a připadala jsem si hrozně, pak jsem naštěstí objevila Driclor. Teď už si vystačím jen s běžným antiperspirantem a v parných dlouhých dnech používám Rexonu maximum protection.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. GFC: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    Pomáhá mi střídat různé antiperspiranty, potom líp účinkují :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, já mám ráda Dove nebo Rexonu Maximum Protection. ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Najradsej mám rexonu takze toto je pre mna ako stvorené ❤️ habarka178178@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. jeej super! to by sa hodilo :) tuto novu rexonu som este neskusila, inak mam velmi rada tu modru rexonu, ktora vonia tak nejak "clean", mavala som rada aj ruzovu, ale uz sa mi prejedla ta sladka vona :) potom mam este rada garnier, tiez taka ta clean vona :)
    velmi by ma vyhra potesila!:))
    lifeofadrien@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Mou zbraní jsou spíše suché antiperspiranty, ty klasické se mi moc neosvědčují, často mi nechávají na oblečení skvrny, tak doufám, že jde vývoj kupředu a tato nová řada bílé fleky nedělá. :D
    evikd3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Mně nejlíp funguje Rexona Maximum Protection.
    Přes Google plus sleduji jako Eva R., přes instagram jako e_rehi. Email evdusk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Za mě antiperspiranty Adidas,Lady Speedstick nebo právě Rexona :-) Ráda bych vyzkoušela tuhle novou řadu.

    zkusotevritoci@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj,
    já nejraději používám antiperspirant OnDuty od Avonu:-) Můj email je hanicka.cica@seznam.cz. Sleduji tě jako hanicka.cica.

    OdpovědětVymazat
  26. Zbraň proti pocení jsou antiperspiranty od značek Rexona, Garnier nebo Nivea. K tomu vhodné oblečení podle počasí a hlavně se nestresovat, protože tyhle věci jsou spouštěčem nadměrného pocení.

    mail: terezka0000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Ja pouzivam dove alebo niveu v zime. Katka.lazorova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  28. Oblíbená zbraň by bylo něco, co by vážně fungovalo, ale zatím jsem na nic takového teda nenarazila :D annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Za mě je nejlepší právě rexona :)
    Moncha17@seznam.cz
    Sleduju

    OdpovědětVymazat
  30. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Právě Rexona - Maximum protection :)

    OdpovědětVymazat
  31. už dosť dlho používa Rexonu Maximum protection, predtým som vyskúšala kadečo, od Dove cez Niveu, Driclor (z lekárne) až po Rexonu, u ktorej som zatiať zakotvila :) môj mail: bartekova.monika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Já mám nejraději antiperspiranty od Nivei, protože krásně voní.
    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Dosud to byla REXONA maximum protection růžová 24h - úplně super vůně a naprostá spokojenost, ale tahle novinka mě přesto láká k vyzkoušení. leniku@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!