pondělí 6. června 2016

Večer s vlasovou péčí Dove

Ahoj všichni!

Minulý týden jsem strávila moc příjemný večer, který se celý točil okolo vlasové péče Dove. Celá akce se konala v krásném hotelu Millenium Plaza, kde mě překvapila nádherná terasa s dechberoucím výhledem na Prahu a Žižkovskou věž. 


 Vlasová péče Dove lze rozdělit do dvou základních sekcí, jedna je taková klasická a jedna vyšší, to je ta, kde jsou šampony a kondicionéry v tubách. V současné chvíli čítá celkem pět různých řad a náš večer se točil především kolem řady Dove Regenerate Nourishment, která je shodou okolností i mou nejoblíbenější.



  Řada Dove Regenerate Nourishment obsahuje výtažek z červené řasy, díky kterému dokáže regenerovat i extrémně poškozené vlasy. Pokud máte jemné vlasy jako já a bojíte se, že by je tato řada zatížila, přečtěte si recenzi, kterou jsem již před časem psala ZDE. Já jsem moc ráda, že jsem od Dove dostala další zásoby téhle péče, protože patří opravdu mezi moje nejoblíbenější.



  Po přednášce nám k dispozici byla i hosteska s diagnostikou vlasů a kadeřnice, která na místě vlasy upravovala na přání. My s holkama jsme si především užívaly výborného občerstvení a vzájemné přítomnosti, protože se zase sešla perfektní parta. Jsem moc ráda, že jsem díky blogování potkala tolik super holek.







takovy to, kdyz jedina na fotce vypadate jako retard

  Co vy a péče o vlasy Dove? Máte s ní nějakou zkušenost? Co říkáte na Dove Regenerate Nourishment?

Těším se na komentáře,
IYF

3 komentáře:

  1. Náhodou na té poslední fotce Ti to sluší :) Akce musela být podle fotek opravdu povedená :) Hodně mě láká ta řada na objem, ale tahle taky nevypadá špatně, mám taky jemné vlasy, ale zároveň konce by potřebovaly pořádně vyživit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Musela to být velmi povedená akce :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. A co to je za super partu blogerek? Znám jen mademoiselle

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!