neděle 12. června 2016

Weleda mandlová péče - pro citlivou pokožku

Ahoj všichni!

Dnes vám chci ukázat dva kousky z mandlové řady od Weledy, které jsem si oblíbila. Mandlová řada je určená především na citlivou pleť, já už jsem měla kromě těchto dvou krasavců i krém na ruce, sprchový krém, tělové mléko a hydratační krém na obličej a vždy jsem byla spokojená. Mrkneme se tedy dnes na odličovací mléko a mandlový olej.



Mandlový olej je zabalen v rozkošné mini skleněné lahvičce, která se mi moc líbí. Je určený primárně na obličej, ale já ho používám na všechno. Je jemný, není příliš hustý, takže nezmastí. Oleje nanášejte vždy na vlhkou pokožku! Pak se rychle vsáknou a nezanechají mastný povlak. Tento olejíček bude podle mě perfektní pro všechny typy pleti, neuškodí ani mastnější pokožce a pro suchou bude také dostatečný. Já ho mám v práci, používám ho místo denního i nočního krému a na celé tělo po sprše. Univerzální produkt, ideální na cesty.






Pleťové mléko mám už ve druhém balení. Krom toho, že se mi strašně líbí obaly od Weledy, tak sušší pleť určitě potěší hutnější konzistence mléka, spíš bych řekla, že se jedná o krém. Na jedno odlíčení spotřebujete cca půlku vlašského ořechu a mléko pěkně odlíčí i řasenku. Hlavní výhodou je, že absolutně nevysušuje, ocení jej tedy především suchá a citlivá pokožka. Ale ani mně na smíšenou pleť nevadilo, nemusíte se bát, že by ucpávalo póry nebo zanechávalo nějaký povlak. Absolutně pleť nepodráždí a po použití je taková příjemně vláčná. 



Mléko navíc krásně voní po marcipánu a je na obličeji opravdu příjemné.



Spolu s kosatcovou patří mandlová řada Weleda k mým nejoblíbenějším, produkty mi vyhovují a mají také super složení, které je přírodní. 



A co vy? Zkoušeli jste už mandlovou řadu Weleda?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

3 komentáře:

  1. Ještě ne a ani nemám v plánu. Od Weledy bych ráda jinou řadu.

    OdpovědětVymazat
  2. Weledu milujem ♥ každý výrobok majú kvalitný a aj tento vyzerá super :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!