pondělí 25. července 2016

Lirene micelární řada roste! Micelární voda + micelární gel

Ahoj všichni!

Nevím, jak vy, ale já v létě trpím strašnou leností, moje standardní lenost se ještě víc umocňuje, a projevuje se to i v oblasti péče o pleť či líčení - no, říkejme tomu minimalismus, ať to lépe zní :). Chci vám dnes proto ukázat dva moje oblíbené letní pomocníky z micelární řady Lirene. Značka Lirene je podle mě taková Popelka českých drogerií, moc se o ní nemluví, ale když ji vyzkoušíte, budete příjemně překvapeni. Jejich péče se prodává za skvělé ceny, které ale svojí solidní kvalitou překonává.


Micelární čisticí gel je na trhu už nějakou tu chvíli a já jsem si ho oblíbila. Je to opravdu takový mírně mazlavý gel, kterým hezky odlíčíte celý obličej a dá se pak jednoduše smýt. 



Podle mě skvělá volba pro všechny, kdo upřednostňují čištění s vodou a mytí obličeje. Gel hezky rozpustí líčidla a zároveň mi pleť nevysušuje. Prostě jako micelární voda, ale ve formě gelu. Já si ráda micelární gel beru i na cesty, kdy se s ním nejprve odlíčím a pak ještě jednou pleť vyčistím a mám hotovo. Jo, a má pumpičku!


Micelární voda Lirene se nafoukla a nyní ji koupíte i ve velkém balení o obsahu 400ml, perfektní pro takové to domácí odličování. 



Je pravda, že micelárka od Lirene nepatří mezi moje úplně nejoblíbenější, ale dá se s ní odlíčit také dobře, oční make-up zvládne s trochou snahy odstranit taky. Myslím, že to není vůbec špatná volba, patří mezi to lepší v drogérii a svoje fanoušky si najde. Navíc se mi moc líbí Lirene obaly.


Od Lirene jsem si v poslední době moc oblíbila také jejich čisticí kartáček, který je úplně super, používám ho párkrát do týdne a paradoxně jsem s ním spokojenější, než s Clarisonicem. Napíšu vám o něm někdy příště :). Všechny výrobky Lirene koupíte v drogériích nebo na e-shopu kupkosmetiku.cz


A co vy a péče o Lirene? Jak se vám líbí jejich micelární řada?

Těším se na komentáře,
IYF


2 komentáře:

  1. Od Lirenee jsem měla taky nějaký mycí gel, cc krém a celkem překvapily. Rozhodně bych ho zařadila vpřed značky jako jsou Nivea, Garnier které mi přijdou poslední dobou že stojí za velký prd.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem na gely strašně líná, ale tenhle by mě mohl bavit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!