úterý 5. července 2016

Oblíbené produkty za měsíc červen!

Ahoj, milí čtenáři!

Poslední měsíce jsou pro mě velmi hektivké, pracuju na hranici vyčerpání a teď je navíc doba dovolených, takže i v hlavní práci na mě připadá dvakrát více povinností, než je obvyklé. Blog proto mírně strádá, ale jsem ráda, že jsem si našla čas na tradiční červnové oblíbence.
  Červen pro mě byl měsícem, kdy jsem se začala přesouvat od konvenční k přírodní kosmetice a od hromadění k minimalismu. Je to stále ještě trvající proces, takže ještě nějakou dobu budete na blogu vídat mix různých věcí, nicméně odehrávají se ve mně změny :). Teď už ale konec keců a mrkneme na těch pár kousků, které mi utkvěly.


alverde šampon pro objem vlasů. Jestli zrovna řvete v panice, co že se to děje, že i já používám alverde, tak k tomu mohu říct jen tolik - dělám takový pokus. Potřebovala jsem přírodní šampon, měla po ruce jen drogerii dm a alverde stálo padesát za kus - tak jsem si pořídila tři různé šampony. A tenhle není špatný! Překvapila mě vysoká pěnivost, důkladné umytí a hezky svěží vlasy.

Rexona Maximum Protection je moje stálice do teplejšího počasí, kdy běžné antiperspiranty nestíhají. Myslím, že v této oblasti se nikdy k přírodě plně nepřesunu, protože prostě potřebuju něco, co funguje. Antiperspiranty Maximum Protection od Rexony jsem už měla v rázných variantách a nikdy mě nezklamaly.

Weleda mandlové tělové mléko vystřídalo různá tělová másla v mém arzenálu, je totiž pěkně tekuté a lehoučké, zároveň ale pokožku pěkně vyživí. Podle mě perfektní záležitost na léto, dobře se roztírá, rychle vsakuje, hezky voní po marcipánu. Plus pumpička! To chceš.

Dove DermaSpa samoopalovací mléko je to nejlepší, které jsem dosud zkusila. Je celkem hodně výživné, což je podle mě u samoopalováku důležité, jinak se bude usazovat v suchých místech a dělat fleky. A nesmrdí zdaleka tolik jako jiné samoopalováky! Trochu sice zavání, ale až po pár hodinách a vůbec to není taková hrůza jako s jinými samoopalováky. Nečekané překvápko a ideální, pokud někam jdete v krátkých šatech a nechcete, aby ostatní komentovali váš cottage sýr na nohách.

Weleda mandlový krém na ruce opět voní krásně, jako celá tato mandlová řada, a je moc příjemný. Bála jsem se, že bude moc hutný, ale je tak přesně akorát, nemusíte se bát ho vzít s sebou třeba do kabelky. Ruce jsou po něm pěkně hebké a nejsou umaštěné.


Clinique Moisture Surge Extended Thirst Relief je gelový krém na obličej, který je opravdu lehounký a hydratační. Používala jsem ho ve Švédsku, kdy jsem měla vysušený gesich z klimatizace a vyhovoval mi i teď do horkého počasí. Kdyby měl lepší složení, koupím si ho ve velkém, takhle bohužel smolík.

Filorga krém na oči je opravdu super! Krásně vyhladí vrásky kolem očí, dostatečně hydratuje, nedrolí se po něm make-up...příjemné překvapení a opět - kdyby byl přírodní, jdu do většího balení.

Matis BB Réponse Blanche jsem koupila na popud trb s blogu denjekrasny.blogspot.com. Hele, nevím, proč jsem to neudělala dřív. Ta věc je Photoshop v tubě, Photoshop v tubě, dámy a pánové! Je hutnější, hydratuje pokožku a zároveň ji vyhladí, vyňuná a vyžehlí k dokonalosti. Nechci se s ním nikdy rozejít.

Vracím se k minerálími make-upu a naprosto nechápu, proč jsem ho na nějakou dobu opustila. Tenhle od Annabelle Minerals je super, hezky kryje, matuje...nemůžu si stěžovat. Mají i super tvářenky a stíny, celkově je tahle značka hodně zajímavá a za velmi příjemné ceny, ba jsem o ní psala celý článek.

e.l.f. barevné balzámky na rty jsou neskutečně příjemné, hezky vyživí rty a jemně zabarví. Mám ráda jak ten tělový, tak ten oranžový, oba nosím v kabelce a ráda je používám právě v teplém počasí, kdy na hutné rtěnky nemám náladu.

alverde korektor...už zase řvete? Ne, vážně. Jako možná začnu být k alverde shovívavější. Tenhle korektor není špatný. Není to sice nejlepší korektor na světě, ale hej - to nikdo z nás ani nečekal. Kryje ale docela slušně a má cream to powder finish, takže ho naplácám pod oči a on pěkně zaschne a už nemusím dramaticky pudrovat. zároveň nevysušuje. Co mě trochu točí jsou odstíny, protože tento nejsvětlejší má růžový podtón a já potřebuju spíš neutrální nebo do žluta. A tmavší odstíny jsou temné jako moje duše. Kdyby byly lepší odstíny, tak jsem z korektoru celkem nadšená!

Řasenka Senza od značky Moje je opravdu fajn! Mám od Moje řasenky hned dvě a tuhle jsem otevřela jako první. Líbí se mi jejich něžné obaly a vyhovuje mi i plastový kartáček, který řasy krásně pročeše, prodlouží a zhustí. Tahle řasenka je podle mě Maybelline Lash Sensational chudých, ale tak nějak je mi víc sympatická a používám ji moc ráda. 

A co vy a červen? Jedete na dovču? Odpočíváte? Pracujete? Umiráte? Litujete, že už nechodíte do školy?

Těším se na komentáře,
IYF 

10 komentářů:

  1. Z mandlové řady Weleda mám čistící mléko a jsem zatím naprosto nadšená :-)


    Ráda bych tě pozvala na velkou letní giveaway, o balíček produktů Maybelline, která právě probíhá na blogu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Weleda je prostě super, začínám jí čím dál tím víc přicházet na chuť!

      Vymazat
  2. Zaujal mne ten BB Matis, kryje to dost? :o))) Co je špatného v Moisture Surge? Nezkoumala jsem složení, ale mám ho ráda. Dove samoopalovák mám taky moc ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, právě kryje slušně! Řekla bych středně, fakt mi zakryje uspokojivě takřka všechno (samozřejmě nějakej velkej pupenec by nedal, ale to asi nic...) - Photoshop prostě :). Ten Clinique - no zkrátka tahle značka není zrovna známá díky přírodnímu složení :). Ve většině krémů najdeš silikony, minerální olej apod. a já teď přecházím na přírodu.

      Vymazat
  3. Já mám sice prázdniny už měsíc, ale pořád ještě nedělám nic pořádného, spíš jsem střídavě doma a u přítele, navíc nám doma předělávali sprchu, takže jsem se ani nevyspala a furt jsem poslouchala sbíječku nebo tak něco :D A příští týden bohužel nastupuji na 25 denní praxi, takže taky žádná výhra. Z produktů jsem nic nezkoušela, ale láká mě šampon Alverde. Měla jsem avokádovou masku, ale ta mi moc nesedla.

    OdpovědětVymazat
  4. S Alverde šampóny jsem spokojená. Za málo peněz hodně muziky!

    OdpovědětVymazat
  5. Já taky dlouho používala Rexonu, tu obyč a pak jsem přešla na krystal Bałea, už rok nepoužívám nic jiného. Ale musí mi stát ve sprše jinak bych se k použití nedokopala :) jinak samoopalovák používám ten od Alverde, není oranžový a nedělá fleky. A šampon Alverde bílý, asi sensitiiv , je taky super. Snažím se taky pořizovat minimum věcí a pokud možno přírodní. Ted´ se chystám na krem na ruce od Havlíka ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Držím palce s přechodem na přírodku, taky mám produkty, kde asi přírodní nikdy nebudu - ty antiperspiranty a třeba micelárka a hlavně dekorativka, ale jinak už nemám moc potřebu dávat si na sebe konvenční pečující kosmetiku, přijde mi, že skoro od všeho jde najít dobrá přírodní alternativa. Super je Alverde kondicionér s mandlemi a arganem a ten korektor jsem měla taky, teď mám tekutou verzi. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky se snažím pomalu ale jistě přecházet na přírodní pečující kosmetiku, mám velké zásoby, tak to jde ztuha, ale u dcery se o to snažím už od narození, a když něco dostanu darem, pošlu to dál. Ale u nepřírodní dekorativky a antiperspirantů zůstanu.

    OdpovědětVymazat
  8. Co Ta inspirovalo k prechodu na prirodnu kozmetiku?
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!