pátek 22. července 2016

SOUTĚŽ! S produkty pro ústní hygienu Zendium

Ahoj všichni!

Než se s vámi rozloučím a vyrazím na svou vysněnou týdenní dovolenou, tak jsem pro vás připravila soutěž ve spolupráci se značkou Zendium, která je na trhu poměrně nová a vyrábí jak pasty na zuby a ústní vody, tak nově i kartáčky. Já všechno moc ráda používám, doma momentálně jedeme především Zendium, a myslím, že mají fakt skvělé věci. 

Zasoutěžíme si o jeden balíček produktů, který je podle mě opravdu vydatný :). Naleznete v něm všechny čtyři varianty past na zuby, ústní vodu a 3 nové zubní kartáčky (na ilustračním fotu je jen jeden, nicméně vyhrajete tři :).



Co vy na to? Jdete do toho?

Podmínky jsou následující:

1. Být sledovatelem blogu.
2. Napsat do komentáře svůj e-mail.
3. (volitelné) Odpovědět na otázku, jestli znáte nebo jste už vyzkoušeli něco z produktů Zendium.

Soutěž potrvá do pondělí 1.8. a výherce vybere random.org.

Držím palce!

IYF

43 komentářů:

  1. Značku poznám, neskúšala som ju, ale rada by som :) .
    andreak.kotova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. GFC Vendula Janků
    Značku znám a pastu jsem i vyzkoušela a byla jsem spokojená můžu jen doporučit :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Užij si dovolenou :)
    Zendium znám a jsem ráda, že jedna pasta byla teď v DM boxu, ale celý balíček by se mi líbil, produkty na zuby se u nás spotřebovávají hodně rychle, 6-členná rodina, to je hned :D
    VeruKru@seznam.cz, přes GFC sleduju jako Veru Pařízková

    OdpovědětVymazat
  4. Od značky Zendium jsem vyzkoušela jenom pastu na zuby, která byla v dm boxu.
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji, jako Erika Uchytilová, zatím jsem od této značky nic nevyzkoušela. eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Já pravidelně kupuji pastu zendium pro děti pro svou malou, někde jsem četla , že je zdravější než běžné pasty , tak ji kupuji porád dokola, navíc malé moc chutná. Rádá bych zkusila i verzi pro dospělé a vůbec jsem netušila , že mají i kartáčky. Sleduji jako Tereza Hradecká, terezkaaa.h@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj! Značku a její produkty znám, kupuji si modrou variant zubní pasty a zatím spokojenost :)
    adush-ka@stream.cz

    OdpovědětVymazat
  8. zkusila jsem tu modrou, chtela bych i fialovou a urcite si ji poridim, protoze po ni mam pocit vic vycistenych zubu nez obvykle :) m.radkovicova(at)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Zendium jsem ještě nezkoušela. Radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Značku znám z drogerie, ale ještě jsem od ní nic nezkoušela, ikdyž pasty mě zaujaly! Fiserova.C@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Jee to je super soutěž :)
    Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    Tuhle značku znám jen z reklamy, ale zatím jsem ještě žádný produkt nevyzkoušela
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Značku znám, ale nikdy jsem nic nezkoušela :)
    acigi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Už jsem o této značce někde u někoho slyšela, jen si nevybavuji, že bych ji viděla v drogeriích, ale je pravda, že po pastách moc nekoukám... :D
    janyska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Zendium som este neskusila, ale rada by som :)
    lifeofadrien@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Já značku tedy absolutně neznám, ale nebráním se testování! :-) petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Kristy, značku Zendium jsem zahlédla v drogériích a zkusila jsem variantu Sensitive. A musím říct že není vůbec špatná, sice méně pění, což by mohlo někomu vadit, ale "chuťově" vyhovuje.

    lajiv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Zendium znám, sice teď používám přírodní pasty, ale přítel používá klasické, takže by je zkusil.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Značku znám, ale nezkoušela jsem
    GFC Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  19. Wow wow wow, to je vážně balík věcí! od Zendium používám tu zubní pastu fresh a je vážně skvělá, a zrovna nedávno jsem si říkala, že bych toho od nich zkusila víc. Nevěděla jsem, že dělají i zubní kartáčky.
    mmenie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. prave pouzivam zubnu pastu, ktora bola v glancboxe, som s nou velmi spokojna, dokonca aj priatel si ju chvali :)
    vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz
    Nezkousela jsem od teto znacky zadny produkt

    OdpovědětVymazat
  22. Značku Zendium znám, vyzkoušela jsem ji hned jak se objevila na trhu. Teď se chystám na tu bělící variantu.
    Evusak1@gmail.com
    A přeji pěknou dovolenou!

    OdpovědětVymazat
  23. Super! :) Myslím, že jsem kdysi měla fajn Zendium pastu, jinou zkušenost zatím nemám.
    Sleduji GFC i FB: Ivana Ratajová (hezkakytka).
    Přeji krásné letní dny! :)
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Zendium jsem ještě nezkoušela :)
    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  25. zatím jsem zkoušela jen nějaký vzorek a celkem fajn. Ale já potřebuju většinou verzi sensitive a k té jsem se ještě nedostala, tak třeba se poštěstí :-)
    texxi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Kristý, Zendium jsem ještě nezkoušela, ale moc ráda bych :)
    Sleduji přes GFC jako LSG Lucie Schreder Gondorčínová a email: lucie.gondorcinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Zendium ještě neznám. Tak třeba se na mě usměje štěstí .-) l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Zendium značku znám. Měli jsme zubní pastu, a musím říct, že nebyla špatná. Už mám doma další balení zubní pasty.
    Sleduji jako Lenca
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Značku znám, ale ještě jsem ji nezkoušela :)
    Moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Od této značky jsem zatím nic nezkoušela, ale už jsem ji zaregistrovala :-).
    ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Značku znám z reklam, ale nic jsem od ni nezkoušela, používám spíš z levnější kategorie pasty, ale zato mám svůj oblíbený kartáček od Curaproxu😊
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Zendium mám teď poprvé a baví mě zkoušet a testovat výrobku pro ústní hygienu - zubní pasty, ústní vody, nitě, mezizubní kartáčky apod., takže se mi tvá soutěž opravdu velmi líbí :)))
    FitBlanka

    OdpovědětVymazat
  33. O Zendium jsem slyšela/četla dost kladných recenzí, sama nemám zkušenost, a tak bych to ráda prubla :-)).
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Přes GFC jako Peprmintka.
    Značku jsem již v drogerii zaregistrovala, ale ještě jsem neměla příležitost nějaký produkt vyzkoušet.
    E-mail: l.mokra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Značku Zendium znám, ale nezkoušela jsem. Příjde mi, že je teď docela probíraná značka. Zajímalo by mě, co na ní je :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. tomanova.katerina@centeum.ca zkousela jsem a je fajn

    OdpovědětVymazat
  37. Ještě jsem nic nezkoušela, ale v DM boxu jedna pasta byla, tak jsem na ni zvědavá :)
    chickflickcherry@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Podle názvu Zendium znám, ale zatím jsem nic nezkoušela. Užij si dovolenou!

    littlegem@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Zrovna používám pastu, myslím, že bělící :) Mám ji hrozně ráda, protože jinak mě všechno krom ní a Elmexu štípe. Ale trochu mi chybí svěží pocit, tak mě zaujala fresh varianta :) Podle mě je Zendium fakt dobrá značka, protože se dost odlišuje od jiných prduktů na zuby. 6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Zendium neznám, takže bych něco ráda vyzkoušela :)
    majka.jirackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj, zatím jsem zkusila jenom tu zelenou pastu a rozhodně patří mezi ty lepší, co se mi zatím dostaly pod ruku :)
    ligdovam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Zrovna včera jsem vymackla posledni trošku té Fresh verze:-) Byla fajn, takže takovou výhrou bych rozhodně nepohrdla. :-)
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Značku znám z reklamy, ale zatím jsem nezkoušela. Přeju ti nádhernou dovolenou!
    Gfc Eva R.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!