čtvrtek 28. července 2016

Weleda Březová péče proti celulitidě

Ahoj všichni!

Jestli jedna z částí mého těla není mou silnou stránkou, tak je to můj megazadek a megastehna (skoro metr a půl před zadek, kdo z vás to má?), která kromě všeho ostatního jsou zbrázděná jako měsíční krajina. Ano, není to pěkné, ale prostě mám takové geny. Někdo zkrátka celulitidu má, někdo nemá - a ani sebelepší cvičení či jídlo s tím mnoho neudělá. Celulitidu může mít i bikini fitnesska i anorektička s padesáti kilama. To jen tak na začátek, abych vás uvedla do problematiky, o které se na internetu dočtete spoustu lží :).
 Pevnost kůže ale můžete podpořit a nejlépe na celulitidu pomáhá právě pravidelná masáž, která by měla být co nejdůkladnější. Ovšem nečekejte zázraky, já už se se svou měsíční krajinou smířila :).


  Březový set na celulitidu od Weledy by měl obsahovat vše, co potřebujete k péči o své problematické partie. Set nádherně vypadá a zelená barva ve mně evokuje zdraví a energii. V setu najdete březový sprchový peeling, březový olej, masážní pomůcku a pěknou zelenou taštičku. Prezentace na jedničku, co říkáte?


  Březový sprchový peeling jsem si zamilovala. Nádherně svěže voní a vždycky mi dodá dobrou náladu. Má krémovou konzistenci a zrníčka jsou dostatečně hrubá na to, aby vás obrousila. Pokožka je po použití krásně hladká a hebká. 



Já jsem březový peeling ráda používala i na celé tělo, protože mě bavila vůně i obrušovací schopnosti. Navíc - proč si nezpevnit kůži všude, že :).



  Březový olej se používá ideálně s přiloženou masážní pomůckou. Voní stejně krásně jako peeling, a snad i díky tomu jsem jej používala skoro denně - a všichni víme, jaký já mám problém s pravidelností čehokoliv. Věnovala jsem ráno masáži tak zhruba minutu nebo dvě, na víc obecně nemám nervy, ale díky masážní pomůcce s dřevěnýma "ťufíkama" je masáž efektivní. Masážní pomůcka je opravdu super, pěkně intenzivně vás zmasíruje :) a zároveň se nešpiní, nedělá neplechu - používání je zkrátka snadné i pro lenochy, jako jsem já.



  Březovou sadu jsem používala skoro dva měsíce a už po pár dnech jsem měla kůži takovou hezky vypnutou a pružnou. Připadá mi, že díky pravidelné masáži se mi celulitida i trochu zmenšila, což je super, ovšem nečekala jsem, že úplně zmizí - na to ji mam fakt velkou a výraznou, vždycky ji mít budu. Ale je jí méně, a to je rozhodně pokrok.



  Pokud vás tedy také trápí měsíční krajina a chcete něco, co je efektivní, ale zároveň nemusíte dělat kompromis ohledně složení, zkuste březovou řadu od Weledy. Já jsem tento set sice dostala, to přiznávám, ale za chvíli mi oba produkty dojdou a já si je půjdu klidně koupit. Tenhle set může být mimochodem i pěkným dárkem, tedy pokud máte ve svém okolí kámošku, kterou věci na celulitidu neurazí, ale naopak potěší :).
  
Jak se vám sada líbí? Bojujete taky s celulitidou?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

3 komentáře:

  1. Já nijak nebojuju. Mám už strašně dlouho něco od Ryoru, ale nejsem schopná to používat pravidelně, takže výsledky nula. A pak mám v zásobě něco od Yves Rocher, ale ještě jsem se k tomu kvůli tomu Ryoru nedostala. Moc těmto věcem nevěřím a z celulitidy nešílím, i když samozřejmě někdy ji vnímám víc.

    OdpovědětVymazat
  2. Bojuju, v podstate od 15, kdy jsem zacala brat HA. A to jsem v te dobe vrcholove sportovala. Zmirnila se mi hodne vyrazne jen v dobe, kdy jsem HA nebrala. Po opetovnem nasazeni se bleskove vratila, mozna i horsi. Gynekolog mi rekl, ze je to mozne. Je to hnusna vec, vadi mi, ale jak rikas - maji kazdy napric vahou. Troufam si rict, ze jsem stihla a stejne... Tak se s ni tak nejak zkousim szit :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já ji nijak zvlášť neřeším, ale podobným přípravkům se nebráním a vyzkouším peeling ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!