úterý 23. srpna 2016

Kokosová péče s Urtekramem

Ahoj všichni!

Dnes vám chci ukázat dva kousky, které mně osobně vždy připomenou léto a už během zimy jsem si s nimi zlepšovala náladu. Jedná se o produkty z nové kokosové řady přírodní kosmetiky Urtekram, v tomto případě konkrétně o kondicionér a sprchový gel. Samozřejmostí je skvělé složení z přírodních ingrediencí a také moc hezké obaly.



  Kondicionér Urtekram je určený pro normální vlasy, obsahuje výtažek z kokosu či třeba aloe vera. Jeho konzistence je celkem hutná a paradoxně tolik nevoní po kokosu - mně trochu připomíná spíše žampiony, ale nelekejte se - ta vůně není extra výrazná. Kondicionér jsme vždy nechala pár minut působit a pak vlasy umyla. Dobré je, že z vlasů nestéká a můžete ho nechat působit i delší dobu. Po umytí pak vlasy byly pořád docela pěkně nadýchané, určitě nebyly mastné nebo zplihlé. Dobře se rozčesávaly a byly pěkně hebké.




  Ještě více jsem si oblíbila Sprchový gel, který voní úplně famózně. Není to takový ten klasický parfemovaný kokos, ale opravdu krásná přirozená vůně, trochu mi připomíná některé opalovací přípravky, zkrátka - úplné synonymum léta. Sprchový gel má středně hustou konzistenci, trochu mi svou barvou připomíná rozteklý karamel. Pokožku nevysušuje, naopak myslím, že pokud netrpíte na suchou kůži, tak byste se ani nemuseli mazat. Nepění extra moc, ale na tom já nijak netrvám. Oceňuju pumpičku!




  Urtekram mě baví v tom, že jde o přírodní kosmetiku, ovšem za velmi přátelskou cenu. Příště vyzkouším jejich řadu s vůní aloe vera, kterou taky naprosto miluju.
  A co vy a kosmetika Urtekram, máte nějakou zkušenost?

Těším se na vaše komentáře,
IYF
  

16 komentářů:

  1. Mám z kokosové řady tělové mléko (vůně super) a už dlouho se chystám na šampon z té řady brown sugar, tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám šampon Aloe Vera a kondicionér ve spreji růže. S kondicionérem jsem spokojená, šampon je fajn, ale kupovala jsem si ho primárně proto, že byl určený proti lupům a s nimi mi bohužel nepomohl.

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna tuhle sadu mám v plánu, přijde mi ale že na ni čtu rozporuplné recenze. Tak asi nezbývá nic jiného než to risknout! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, ten kondiš smrdí jak houby, blee :D Ale naštěstí to potom nejde cítit z vlasů, to bych nezvládla. Šampón voní hezky kokosově, tipovala bych, že podobně jako sprcháč ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám aloe šampon pro suché vlasy a jsem s ním spokojená. Navíc mám od Urtekram břízové tonikum na pleť. Urtekram mi dost sedí :) .

    OdpovědětVymazat
  6. Kokos miluju, takže tak nějak tuším, že by mi tyhle produkty mohli vyhovovat :))

    Style Solution blog

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj chtěla bych se zeptat co studuješ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím odpověz

      Vymazat
    2. Ahoj, nestuduju nic, studovala jsem medicinu. Promin za pozdni odpoved

      Vymazat
    3. Ale na profilu máš napsáno, že jsi 25-letá studentka hmmm

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. Tak snad poděkuješ za upozornění!?

      Vymazat
  8. S kosmetikou Urtekram ještě žádné zkušenosti nemám, ale už delší dobu mě láká, hlavně jejich vlasová péče :) Jinak máš moc pěkný blog, ráda se sem budu vracet pravidelně :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat
  9. když už musíš na insta dělat "reklamu" na krém na ruce, mohla by sis udělat kůžičky a nemít opižlaný lak.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!