neděle 21. srpna 2016

Nová vůně Batiste - Sweetie

Ahoj všichni!

Dnes vám chci ukázat novou variantu vůně suchého šamponu Batiste . Celkově tak již koupíte více, než deset různých variant, což je opravdu velký výběr a u jiné značky to neuvidíte. Vůně Sweetie je skvělá - není vyloženě sladká ve smyslu cukrové vaty, má v sobě i svěží tóny, připomíná nějaký mladistvý parfém a mě moc baví. 



Dříve narozené možná moc nenadchne obal s matrjoškami, ale mně přijde celkem roztomilý a hodí se k samotné vůni. Suchý šampon funguje úplně stejně dobře, jako všechny ostatní varianty, které jsem zatím zkoušela. Mně osobně od Batiste voní nejvíce varianta Fresh a tuto Sweetie bych zařadila klidně rovnou za ni, je taková holčičí, ale v dobrém slova smyslu.



Zkoušeli jste už Batiste Swetie? Těším se na komentáře!

IYF

12 komentářů:

  1. Tento jsem nezkoušela, ale jejich suché šampony mám ráda :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Suché šampony Batiste miluju!

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny jste špindíry líné si umýt kebuli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sama jsem anonym a taky mi přijde nečisté si nemýt hlavu, ale tyhle hate komentáře jsou k smíchu :D

      Vymazat
    2. Úplně dvakrát nečekám, že si někdo vážně dokáže myslet, že člověk, co používá suchý šampon, si nikdy nemyje hlavu...věřím v inteligenci svých čtenářů.

      Vymazat
  4. Batiste šampony miluju, ale tahle Sweetie vůně mi moc nesedla :) Mám jiné oblíbence :)
    FitBlanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně jo, překvapila mě, jak je svěží :). Jaká je tvoje oblíbená?

      Vymazat
  5. fuj to musí bejt smrad z tvojí hlavy

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!