středa 3. srpna 2016

Oblíbené produkty za měsíc červenec 2016

Ahoj všichni!

Oblíbenci za červenec? Cože? Červenec je už pryč? Hm...vážně ten čas letí rychleji, než jsem si myslela. V každém případě ale doufám, že se vám bude pravidelný článek o tom, co jsem si za uplynulý měsíc oblíbila, líbit.


Micelární voda Payot pro smíšenou pleť byla mojí velkou kamarádkou na dovolené a fakt jsem si její používání užívala. Jednak velice dobře odličuje, jednak jsem ji používala i po umytí obličeje jako tonikum. Hezky čistí, ale nevysuší, má pumpičku, jemně voní. Ideál (nejen) na cesty.

Korres tělové máslo Guava je taky oblíbenec z dovolené. Tohle máslo je boží. Hutné, intenzivně hydratuje, nádherně a unikátně voní...opravdu jsem si s ním libovala a vonělo i Honzovi. Celkem rychle se vstřebává a nezanechává mastný pocit.

Yves Rocher tělový olej Monoi miluju kvůli vůni, vůně monoi je totiž nádherná, květinová, silná, omamná. Tenhle olejíček sice nijak nevyniká složením, najdete zde celkem obyčejné oleje, ale já ho zbožňuju díky parfemaci. Pohodlná je také aplikace formou spreje.

Čisticí gel Avon Nutraeffects používám poslední měsíc denně a vyhovuje mi, jak na "ruční" čištění, tak na kartáček či houbičku. Důkladně pleť vyčistí a zanechá ji takovou příjemně osvěženou, pokožka navíc není po použití vysušená.

Dove Serum-in-Oil je moc příjemný olejíček do vlasů, který by mohl vyhovovat i těm z vás, kdo máte jako já jemnější a snadno plihnoucí vlasy. Olejíček vlasy vyživí, ale neumastí a navíc hezky voní.

Vichy termální vody ve spreji je ideální do horkého počasí, což v Turecku při 42 stupních využijete :D. Co je hlavní výhodou téhle vody oproti ostatním? Z nějakého důvodu mi přije "nejmokřejší", mám pocit, že i zklidňuje pleť....a líbí se mi obal.


Zuii Pudrový make-up přijde vhod právě v parném létě. Slušně kryje, nanesete ho v pár vteřinách a nepromění vám pleť v umaštěný koláč. Minerální a purdové make-upy jsou v létě mými nejoblíbenějšími a tenhle je díky kompaktnímu balení super i do kabelky nebo na cesty.

Paletka BareMinerals Neutrals je naprosto boží, obsahuje oční stíny, tvářenky i bronzer a vytvoříte s ní spousty líčení. Koupila jsem ji se slevou v Sephoře a nelitovala jsem, vše je výborně pigmentované, snadno se nanáší, dlouho vydrží. Velká spokojenost.

Průhledný gel na obočí alverde dělá svoji práci a je přírodní. Nic víc se k němu říct nedá.

Stín Nougat od Annabelle Minerals je taková Popelka, ke které jsem se jednoho dne vrátila a pochopila jsem, jak je skvělá. Tyhle stíny mají krásný bronzový odstín, ideální na celé pohyblivé víčko, dobře se nanášejí, vydrží. Používám pro běžný pracovní den.

Tarte Minerální make-up je zcela v souladu s tím, co jsem psala výše o pudrových a minerálních make-upech - mám je zkrátka ráda. Tenhle make-up od Tarte velice dobře kryje, nanesete jej cobydup a hezky matuje pleť, zároveň vypadá přirozeně. Jestli se dostanete k Tarte v zahraničí, tak na něj mrkněte.

Kjaer Weis. Bože. Kjaer Weis. Něco jako Rolls Royce přírodní kosmetiky, za který dáte málem vlastní ledvinu. Tvářenka od této dánské značky je mojí první záležitostí, doufám, že ne poslední. Protože Kjaer Weis je boží, nevím proč, ale je. Ten design? Ta filozofie? Ta konzistence? Vůbec nechápu, co se děje, ale Kjaer Weis si připoutá vaše srdce a už vás nepustí. Jo, a stipplovacím štětcem od MACu mám naneseno asi během dvou vteřin.

A co vy a vaši oblíbenci za (horký a deštivý) červenec?

Těším se na komentáře,
IYF


4 komentáře:

  1. Tak KW chápu, taky miluji, prostě luxusní kousek :-) můžu se zeptat na odstín (já vlastním embrace a abundance - úžasná!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám Joyful, nádherná barvička :).

      Vymazat
  2. YR oleje a celkově produkty na tělo mám ráda:)

    OdpovědětVymazat
  3. Termálnu vodu od Vichy som ešte nemala, väčšinou používam tú od Avéne. Alvšak veľmi ma zaujalo telové masielko od Korres, musím ho niekedy vyskúsať.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!