sobota 13. srpna 2016

Užíváme si přírodu s Laverou

Ahoj všichni!

Jak víte, moje láska k přírodní kosmetice se opět zvětšuje, a proto vám dnes chci ukázat několik kousků od Lavery. S Laverou jsem měla od počátku svého koketování s přírodní kosmetikou trochu problém - nějak mě štvala, vůbec mě nebavila, několik málo produktů, co jsem vyzkoušela, mi nevyhovovalo. Zanevřela jsem tedy na ni, ale v poslední době se k ní ráda vracím a našla jsem si několik oblíbenců. Lavera je podle mě skvělá pro ty, kdo nechtějí za přírodní kosmetiku příliš utrácet a zároveň chtějí rozumnou kvalitu. Laveru seženete mimo jiné v BIOOO, kde mají mnohem širší nabídku, než třeba v dm drogerii.



Tělové mléko s růží je ochochoch. Milujete vůni růží? Tak v tomhle mléce se jí nebudete moct nabažit. Mléko voní opravdu omamně a vůně na kůži dlouho vydrží (v tomhle mi připomíná například Korres tělová másla). 





Oceňuju balení v tubě, které je podle mě nejpraktičtější a nejrychlejší k použití. Mléko má středně hustou konzistenci, výborně se roztírá a je na pokožce moc příjemné. Myslím, že bude vyhovovat i suché pokožce, která potřebuje od života víc. Samozřejmostí jsou přírodní ingredience a složení bez parabenů.



Zpevňující noční krém je věc, kterou už prostě musím používat, no. Šest let medicíny a práce ve zdravotnictví poznamenala moji tvář, která zestárla tak o dvacet let, takže nezbývá, než si pomoct kosmetikou. 




Tento noční krém s olejem karanja a bílým čajem je konzistencí hutnější, avšak není mastný. Hezky se vstřebává, nezanechá mastný povlak. Ráno je pleť krásně odpočinutá a zregenerovaná, mám pocit, že krém i urychluje hojení pupínků a stroupků. Na noc mi hodně vyhovuje taky proto, že se díky němu nebudím jako pomačkaný šarpej, naopak je pleť jemně rozzářená a ...eh...naducaná. Jo, musela jsem to říct. Chválím také "dospělácké" balení v kelímku, takže se bude hezky vyjímat ve vaší koupelnové poličce. Myslím, že bude vhodný i na zimu, je opravdu vydatný, ovšem ucpávání pórů se u mě nekonalo.



Moc jsem se těšila na tohle duo tvářenky a bronzeru vypadá opravdu lákavě a multifunkční produkt se vždycky hodní. Na první pohled jsem byla ale zklamaná nízkou pigmentací, opravdu i podle swatche můžete vidět, že nic moc. Ale! Bronzer je díky tomu snad ten nejpřirozenější, co jsem měla, a ocení ho podle mě i začátečník, pro kterého vysoce pigmentované produkty nejsou zrovna vhodné. 





Používala jsem bronzer na celý okraj obličeje i na kontury pro vystínování. Tvářenka je pak na tom s pigmentací o něco lépe a má nádherný světle růžový mladistvý odstín, který rozzáří tvář a vypadá jakoby "zdravě". Bohužel jsem pro vás výsledek na fotce nezachytila příliš věrohodně, celkově tento produkt je opravdu spíše přirozený a na fotografii nevynikne.

Tímto tedy pokračuje můj počínající vztah s Laverou, kdy nevím, jestli to je tím, že se produkty zlepšily, nebo jsem se změnila já. Každopádně Laveru škrtám ze svého "never ever again" seznamu.

A co vy a přírodní kosmetika? Máte nějakého oblíbence od Lavery?

Těším se na komentáře,
IYF

5 komentářů:

  1. Paní Kristýno, napište prosím zase něco "ze života doktorky" Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem právě nikdy nechápala, co ti na Laveře vadí, měla jsem ji vždycky ráda. A to tělové mlíko s růží už mám asi po stopadesáté osmé. :) Hezky voní taky citronové a levandulové.

    OdpovědětVymazat
  3. Lavera je celkem fajn, ten noční krém jsem ulovila ve slevě v DM za 250 Kč a vyhovuje mi, hutnější sice je, ale u nočních krémů to vyhledávám.

    OdpovědětVymazat
  4. Naprosto miluju vůni růží, takže to tělové mléko mě fakt zaujalo...jestli je to navíc máslovité, tak to budu jako dělané pro mě. Musím to omrknout v DMku.
    FitBlanka

    OdpovědětVymazat
  5. Od Lavery mám nejraději jejich dekorativku. Téměř všechny její výrobky patří do mé topky. Pudr, bronzer, tvářenka, tužka na oči, rtěnky i korektor :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!