sobota 6. srpna 2016

Zendium nové kartáčky a pasta pro citlivé zuby

Ahoj všichni!

Vzhledem k tomu, že jsme nedávno o pár věcí od Zendium soutěžili, tak vám chci dnes představit pár věcí, které doma zkoušíme už nějaký ten pátek. Před nějakou dobou Zendium uvedlo na trh také vlastní kartáčky a já jsem měla na pokusy všechny tři - zelený Sensitive, růžový Complete Protection a světle modrý Clinic. 



Kartáčky mi přišly všechny velmi podobné, snad kromě Sensitive, který byl o něco měkčí. Na kartáčcích oceňuju především menší hlavu, díky které se dostanete úplně všude a s kartáčkem se dobře manipuluje. Menší hlava je vhodnější i dle zubařů, takže se tím řídím :). Kartáček má rovně zastřižené štětiny, dobře se drží v ruce a celkově jsem s ním spokojená, opravdu zuby vyčistí a celkem během krátké doby, štětiny nejsou extra extra měkké, což vítám. 



Nově byla zařazena mezi zubní pasty také varianta Gentle Whitening, která má šetrně bělit vaše zuby. Co se týče bělení - nevím, podle mě na tohle pasty prostě nefungují, nicméně pasta jako taková je příjemná, má jen velmi jemnou chuť, takže je ideální pro ty, kdo nemají rádi silný mentolový fičák v puse. Je šetrná a čistí vaše zuby pomocí enzymů, což je mi sympatické. A jak už jsem psala - Honza miluje chytrý uzávěr, kterým stačí otočit jen asi o půl otáčky.


Zendium kartáčky i pasty podle mě patří mezi špičku toho, co najdete v drogérii a pokud chcete zainvestovat do zubní péče, tak vyzkoušejte. Kéž by už skončil hype kolem Curaproxů :).

A co vy a Zendium? Zkoušeli jste?

Těším se na komentáře,
IYF

6 komentářů:

  1. Kartáčky a pasta se vždy hodí, já tuhle pastu jeste nezkoušela :)

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Pastu jsem zkoušela, ale nepřišla mi o moc lepší než jakákoli jiný z drogerky... Kartáčky jsem nezkoušela, vypadají ale celkem slibně, tak třeba jendou... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pastu bych ráda zkusila, už ji mám v nákupním seznamu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě jednou moc děkuju za výhru :) Dneska jsem přijela po delší době domů a balíček na mě čekal na stole :) Už se moc těším na testování :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ale ony ty Curaproxy opravdu jsou super. Ale je fakt, že od té doby, co je používám, už nějak nemám chuť zkoušet jiné značky (většinou jsem se zklamala).
    K.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!