sobota 3. září 2016

Filorga Hydra Filler - intenzivní péče na bázi vědy

Ahoj všichni!

Chci vám dnes ukázat péči od značky Filorga, kterou už recenzovala Teta Martina a i já dostala jeden kousek k recenzi. Značku Filorga jsem totiž dosud neznala, ale při průzkumech na internetu jsem zjistila, že v zahraničí už jede nějaký ten pátek. Ústředním tématem značky je boj proti stárnutí pokožky na základě vědeckých poznatků a výzkumu. Já jsem otestovala jednak v nadpisu zmiňovaný krém Hydra Filler a pak testovací balení několika produktů v menším vydání.



Hydra Filler je přípravek, který obsahuje jednu z nejúčinnějších molekul, jaká byla kdy byla nalezena a která má nejen funkci hydratační, ale podporuje i regeneraci pokožky. Krém ji obsahuje v mimořádně vysoké koncentraci, proto by měl být i mimořádně účinný. 



  Balení je jednoduché, ale efektní. Myslím, že vás rozhodně nezahanbí, když jej necháte vystavené na poličce v koupelně. Konzistence krému je velmi příjemná, přípravek se krásně roztírá a vsakuje se rychle, nevytváří žádný umaštěný povlak a pleť se pod ním nedusí, což je něco, s čím mám problém hlavně v létě. Je lehký, ale zároveň vydatný. Pleť jako kdyby hned po aplikaci cítila ten nával hydratace. Je to strašně příjemné a vlastně i osvěžující, krém jsem si proto velmi oblíbila ráno, kdy jsem měla úplně pocit, že mám spoustu energie. 




A pleť je vážně spokojená, vypnutá, pružná, příjemná. Pokud se ráno budíte s obličejem naštvaného šarpeje (přece jen už mi není šestnáct a pružnost pleti není, co bývala), tak tento krém je ideální vzpruha, která vás přípraví do denního provozu. Zároveň jsem seznala taky to, že se mi rychleji hojí pupínky a vůbec jsem se nesetkávala s vysušenými oblastmi po rýpání pupínků. 




Vyzkoušela jsem taky sadu miniatur, která mi ideálně posloužila v práci při službách a na cestách :). Micelární voda mě zcela uspokojila svými čistícími schopnostmi, odlíčila všechno, co bylo potřeba a pleť nebyla po použití vysušená. Krém Time Filler jsem používala na noc a moc mi vyhovoval, protože pleť hezky vypínal a udržel ji příjemně vláčnou, byla pěkná i ráno. Mezo Mask je perfektní regenerace, používala jsem ji zejména po čisticích jílových maskách a krásně pleť zklidnila a zvláčnila. Time Filler Eyes jsem tady už jednou vychvalovala v oblíbencích měsíce - hrozně moc mi vyhovoval a nebojím se ho označit za jeden z nejlepších krémů na oči, co jsem kdy vyzkoušela. Skvěle hydratuje oční okolí, minimalizuje vrásky, je vhodný i pod make-up, pleť je zkrátka taková svěží a vypnutá. Jestli bych si měla koupit jednu z miniatur v plném balení, tak určitě zvolím tento oční krém.



Kdybych měla tetaštempl jako Martina, tak ho určitě udělím, protože minimálně samotný Hydra Filler krém a Time Filler Eyes opravdu stojí za to.

Znáte Filorgu? Jak se vám líbí? Věříte ve vědu?

Těším se na vaše komentáře,
IYF



3 komentáře:

  1. Ahoj! Dík za odkaz. Filorgu jsem si oblíbila tak, že jsem si Time Filler koupila znovu. Objev roku v péči.

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle značku vůbec neznám, ale produkty vypadají dobře :)

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. po Tetině recenzi jsem měla v úmyslu time filler objednat .. jenže pak jsem si na eshopu všimla právě tohohle ... a od tý doby nevím no :D ..
    btw. bylo by užitečný přidávat i foto složení

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!