středa 14. září 2016

Oblíbené produkty za měsíc srpen 2016

Ahoj všichni!

Máte tu sice skoro už půlku září, ale přesto vám ukážu pár oblíbených produktů, které mi padly do noty během srpna. Měsíc to pro mě byl neméně uspěchaný, léto proletělo, ani nevím jak.


Arganový olej Sportique roll-on je naprosto skvělá věc na lokální použití. Já jsem si ho nejvíc ze všeho oblíbila na oční okolí, on a Opunciový olej od Zahir jsou momentáně moje dva top výrobky na okolí očí. Použití je díky roll-onu strašně jednoduché a já jej schovávám v nočním stolku a používám klidně i vícekrát za sebou. Jde na mě věk, no!

Tonikum Bione Cannabis vážně skvěle čistí a osvěžuje pleť. Pokožka je po něm hezky čistá, svěží, tonizovaná, vypnutá. Navíc stojí málo peněz. Mohli by jen něco udělat s tím hnusným balením, vůbec se mi nelíbí.

Krém na ruce Sportique ve variantě Růže je naprosto skvělý, o čemž jsem vás informovala už na Instagramu. Jednak já miluju onbaly Sportique. Druhak ten krém nádherně voní. Třeťak skvěle vyživuje ruce. Čtvrťak je za dobrou cenu. Pěťak je přírodní. Dokonalost. Sportique pořizuju v Biooo.

Kérastase šampon pro jemné vlasy jsem obdržela od e-shopu paradivka.cz. Já tomu šamponu vůbec nevěřila, vůbec, kor po pohledu na složení. Jenže on je super, přesně pro moje vlasy, nezatíží je, jemně je nazvedne, dobře se upravují. Cenovka je sice šílená, ale efekt mě pomalu, ale jistě přesvědčuje.

Přírodní deodorant Taoasis je pro mě taky novinka. Jednak koukněte na to nádherné, ba přímo skvostné balení. To se jen tak nevidí. Vonná kombinace pomeranče, mandarinky a šalvěje je rovněž skvělá, mírně sladká, ale ne moc, zároveň svěží. Opravdu příjemné, a do horkého počasí obzvlášť. Mám jej opět z Biooo.


Tyhle tekuté rtěnky Essence vyprodávají...ach jo. Pokud je ještě někde zahlédnete, vezměte jich hned několik! Jsou totiž naprosto skvělé!!! Lehoučké, skvěle pigmentované, hydratační. 

H&M stín Shiitake je nejlepší celovíčkový stín poslední doby. Je to taková ta neutrální šedohnědá se třpytem, kterou během pěti vteřin nahodíte a jdete. Stíny H&M jsou podle mě opravdu dost kvalitní, leč bohužel opomíjené. Mrkněte na ně!

Catrice HD Liquid Coverage je novinka v sortimentu Catrice a prosím vás...tohle, tohle je jeden z nejlepších make-upů VŠECH DOB. Nekecám. Dostal mě. Je fantastický! Výborně kryje, vypadá přirozeně., vyhladí pleť, neucpe vám póry přemírou silikonů, vydrží celý den, stojí jen dvě stovky. Tenhle make-up prostě ANO. Jestli si ho nekoupíte, tak vám slezou štětce.

Reparační lak Sililevo mi zachraňuje moje lámavé a třepivé hnusonehty. Více v samostatné recenzi.

Benefit Erase Paste považuju za jeden ze svých nejlepších nápadů v životě. Díky lososovému odstínu skvěle neutralizuje kruhy pod očima a vzhledem k únavě posledních týdnů jeho služby využívám často. Nepotkala jsem lepší barevný korektor.

Tak to jsou oblíbené produkty za celý srpen. Zaujal vás některý?

Těším se na komentáře,
IYF


5 komentářů:

  1. Prý slezou štětce:-)) Taky jsem ho zkoušela v drogerce, vypadal dobře, ale nějak jsem neměla odvahu - zatím všechny drogerkové mu nedosahují kvalit HE - když už to má super konzistenci a nezvýrazňuje póry, vrásky, tak je to na smíšenou pleť příliš lesklé a když nemá ani jeden zmiňovaný nešvar, zase si nevyberu barevně. Jo a na Bione trochu bacha, pokud ti jde o čisté přírodní složení - třeba dvoufázové odličovače, ač na obálce uvádí nápis bez silikonů, silikon obsahují.

    OdpovědětVymazat
  2. Kérastese bych nekdy ráda vyzkoušela :) Bione si chci pořídit, ale spíše řadu na vlasy :) A Catrice tento makeup se mi zalíbil :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Kerastase mě láká už dlouho, ale kvůli ceně jsem si ještě nic nekoupila. A to tonikum Bione moc nemusím. Pleť mi nezhoršuje, ale nějak mě jeho používání nebaví a výsledky taky nic moc.

    OdpovědětVymazat
  4. Make-up Catrice jsem okukovala už v drogerce a líbilo se mi hlavně balení - co vím první drogerkový s kapátkem žejo :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!