středa 28. září 2016

Pro krásné bílé zoubky - Signal White Now

Ahoj všichni!

Není to poprvé, co se u mě objevují přípravky zubní hygieny a i když pro mnoho z vás to není úplně beuaty téma, tak věřím, že pěkný úsměv ke kráse patří. Já sama nemám zuby příliš bílé a nechci chodit na bělení, bělící pasty s deklarovaným okamžitým efektem jsem ale vyzkoušela ráda, obzvláště, když se jedná o novinky.


  SIgnal White Now pasty jsou na našem trhu už nějaký ten pátek a nyní k nim přibyly dvě "fashion" varianty - Glossy Chic a Glossy Fresh. Pasty kromě toho, že slibují dočasné optické vybělení, tak mají podporovat i zdravý lesk zubů.



  Je jasné, že pasty míří především na ženy, my jsme je ale doma používali oba. Je jasné, že efekt těchto past je pouze optický, přesto ho ale můžete ocenit, například před důležitou schůzkou či večírkem. Trik je v tom, že...pasta je modrá. Je modrá vážně docela hodně, dělá modrou pěnu a všude je modro. Mně to nevadí, protože modrou miluju :). Tyto speciální pasty pak ještě obsahují částečky odrážející světlo. 



  Obě mi přišly výsledkem celkem podobné. Opravdu zuby opticky vybělí, ten efekt je jasně patrný. Sice vydrží jen zhruba půl dne, ale víc ani nečekám. Chutnají příjemně, mně paradoxně více chutnala varianta Glossy Chic, přišla mi svěžejší. Svěží dech vám vydrží také poměrně dlouho. Pasty hodně pění, což preferuju, protože mám pocit lépe vyčištěných zubů.  



  Pasty doporučím těm, kdo se podle svého uvážení řadí do cílové skupiny, tedy chtějí okamžité vybělení a nechtějí zuby trápit obrušováním. 
  Zkoušeli jste už zubní pasty Signal White Now?

Těším se na komentáře,
IYF

10 komentářů:

  1. Také jsme ji s přítelem zkoušeli a spokojenost byla na obou stranách, jen ta modrá, jak píšeš, byla vážně všude :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. To je PR článek?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, co pro tebe znamená PR článek. Klasický PR článek je článek sepsaný nebo minimálně editovaný někým jiným. Bývá honorován.
      Tento článek jsem napsala já, nebyl předem schvalován ani ho nikdo neviděl. Nejsem za něj nijak honorovaná. Pasty jsem dostala. Ale to bystrý čtenář odhalí již podle fotky past v krabici, neboť takto se neprodávají.

      Vymazat
    2. A nepovažuješ za slušné ke čtenářům uvést, že jsi produkty dostala?

      Vymazat
    3. Považuju svoje čtenáře za inteligentní.

      Vymazat
  3. Já měla tu předchozí verzi a absolutně ničím nenadchla účinek žádný. Naopak jsem se těšila, až ji konečně dopotřebuju. Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Mám tu růžovou. Mám pocit že i tak "růžově" chutná :) baví mě. a dneska při dobrým světle jsem v ní objevila nejen modrý ale i růžový mikrotřpytečky... prostě rozkošnost pro straky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Já kdysi měla nějakou bělící Vademecum a pak jsem si občas půjčila z nouze někde na návštěvě různé další. Ale mě většina past pálí a ty bělící obzvlášť, takže to bohužel není nic pro mě, když u toho skoro brečím. Ale taky nemám zrovna nejbělejší zuby, takže jsem občas i nad profi bělením uvažovala.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!