úterý 20. září 2016

Reparační lak na nehty Sililevo - moje zkušenost

Ahoj všichni!

Moje nehty příliš často na blogu nezmiňuju, ale dnes k tomu mám výbornou příležitost. Dostala jsem totiž k vyzkoušení reparační lak na nehty Sililevo, který má pomoci problematickým nehtům.




  Které já rozhodně mám. Moje nehty se neustále třepí a lámou a jsou takové divné, rozhodně bych je neoznačila pevnými a ani je nenechávám narůst dlouhé, protože to by jim vážně nesvědčilo. 




  Lak Sililevo je zvláštní tím, že je klinicky ověřený, což znamená, že existují důkazy na jeho účinky. Koupíte jej za cenu kolem 300 Kč na různých e-shopech a nějaké info najdete také ZDE. Vězte, že Sililevo má nehty regenerovat, reparovat a remineralizovat.
  Drobná lahvička s úzkým štětečkem vzhledově jistě nijak nenadchne, ale u tohohle laku jsou důležité především účinky. Vyfotila jsem nehty před a po a lak jsem více, než měsíc soustavně používala bez barevného laku na nehty. Pokud ovšem toužíte mít nehty barevné, tak vězte, že Sililevo můžete používat i pod váš obvyklý barevný lak.
  Na první fotce vidíte moje ubohé ztrápené nehty před začátkem používání. Lze si povšimnout, že jsou nehty tenké, třepí se a fuj.



Foto po měsíci používání (chytře jsem vyfotila druhou rukou, nicméně věřím vaší fantazii) - možná to vidím jen já, ale připadá mi, že kvalita nehtů šla nahoru, a to nejen vzhledově, ale i jsem cítila, že jsou pevnější, kvalitnější, vyhlazenější. Lépe odolávaly třepení a lámání.



  Výsledný efekt mě velice příjemně překvapil, pročež jsem začala Sililevo používat i nehty na nohou, kde obzvláště palce trpí velkými prasklinami a rozdíl jsem viděla již po 14 dnech. 
  Pokud vás tedy trápí fuj nehty, tak tenhle opravný lak můžu doporučit, mně pomohl a "kúru" s ním hodlám brzy zopakovat.



Jak se vám líbí? Máte problematické nehty?

Těším se na komentáře,
IYF



10 komentářů:

  1. To by bylo přesně pro mě, moje nehty se bohužel taky šíleně třepí, takže je udržuji raději krátké :(

    OdpovědětVymazat
  2. Ou tak to je pořádný rozdíl, musím poradit mamce. Dřív měla nádherný nehty, ale teď si je zničila. :(

    OdpovědětVymazat
  3. Rozdíl tedy vidím velký, to je vážně dobré! Já mám momentálně nehty docela v pořádku, nejvíc mi pomohlo méně lakovat a potom dlouhodobě Protein boost + odlakovač Sparitual. Ale teď se blíží zima, to mám vždy nehty bídné, tak se potom možná podívám po tomhle. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nehty ničí hlavně lakování a odlakovávání. Takže se na pár měsíců vykašli na ty tvoje bláznivé barvičky, nehty hodně krémuj, olejuj, opečovávej kůžičky a budou zase pěkné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm, tak samozrejme si nemyslim, ze lakovani a odlakovavani je pro nehty nejak zvlast super. Ale nekolik mesicu chodit "nahata" vazne nechci.

      Vymazat
    2. Aha, takže kdybys měla třeba zánět spojivek nebo dermatitidu a doktor ti zakázal se líčit, stejně se líčit budeš, protože nechceš chodit "nahatá"?
      No nevím, nahaté nehty mi přijdou lepší varianta než odrostlý a oloupaný lak na fotce se Signalem...

      Vymazat
    3. Podle mě mícháš hrušky s jabkama, nehty a zánět spojivek jsou dvě rozdílné věci, i z hlediska toho, že zánět spojivek je věc, která může mít dost vážné komplikace zdravotní, hnusné nehty jsou především hnusné...
      Máš pravdu, nemám vždy dokonalý lak, protože mám na to prostě málo času a nepovažuju to za tolik podstatné. Chápu, že můj přístup může někoho iritovat, ale pak nemusí blog sledovat.

      Vymazat
  5. Nehty je potřeba šetřit a nepoužívat je jako nástroje - otevírání plechovek, odlupování samolepek, třískání s nimi do plechových obalů jako v posledním videu Spotřebováno apod.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holt ja svoje ruce hodlam pouzivat, tak asi nikdy nebudu mit dokonale nehty :).

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!