úterý 11. října 2016

Inca Collagen - mořský kolagen pro krásu

Ahoj všichni!

O Inca Collagenu jsme slyšela už dříve a lákal mě především v tom smyslu, že by měl zatočit s celulitidou. No a co čert nechtěl - najednou jsem i já otevírala tento nádherný zlatý balíček, ve kterém jsem našla kúru přesně na měsíc.



 Kolagen by měl být doslova zázrakem. Zde je zkopírován popis jeho účinků a vlastností z webu:
Kolagen je bílkovina tvořená třemi proteinovými vlákny (trojspirála), která se skládá přibližně z 20 druhů aminokyselin a je základní bílkovinou všech pojivových tkání a představuje asi 25 % všech bílkovinové hmoty člověka.
Tvoří 30 % celkové hmoty lidských bílkovin a až 75 % pokožky. Kolagen je dnes velmi skloňované slovo, nejvíce v kosmetice a v medicíně. Úlohou kolagenu je udržovat pružnost pokožky, minimalizovat vznik vrásek, udržet strukturu pokožce v co nejkvalitnějším stavu, nepřetržitě obnovovat kožní buňky a zabránit dehydrataci.
Od 25. roku života se obsah kolagenu v pokožce snižuje každoročně o 1,5 %, po 40. roku se netvoří už vůbec, proto je jeho doplňování potřebné a vhodné pro zachování zdravé a pružné pokožky bez vrásek. Vznikají vrásky, celulitida, pokožka suchá, ztrácí se lesk nehtů a vlasů a začíná neodvratný proces stárnutí. Kolagen je mimo pokožky důležitou strukturální látkou kostí, kloubů, svalů, pojivého vaziva a šlach.

Účinky kolagenu:
-intenzivní hluboká hydratace
- zvýšení elasticity pokožky
- vyhlazení drobných vrásek
- zpomalení stárnutí pokožky
- zesvětlení pigmentových skvrn
- účinná doplňková terapie při léčbě celulitidy
- vysoko účinný proti rozšířeným cévám a striím
- nevyvolává alergické reakce
- regeneruje nehty a vlasy
- má antikolaguační vlastnosti
- ochrana před vznikem krevních sraženin
- zlepšuje hojení pokožky při poraněních a popáleninách
- obsahuje glycin, který je důležitý pro zdravý růst svalů.



Kolagen je balen v malých pytlíčcích, což mi vyhovovalo, máte jednotlivé dávky rovnou zabalené a můžete si jich pár strčit třeba do kabelky pro případ, že byste na kolagen ráno zapomněly. Já jsem prášek rozmíchávala s vodou s trochou citronu a vyhovovalo mi to. Kolagen sice nijak nechutná, ale díky citronu jsem trochu přebila svůj vnitřní pocit, že piju prášek. Kúru jsem dodržovala poctivě celých 30 dní a pila každý den ráno před snídaní.


  Účinky: Všimla jsem si jich poměrně brzy, asi dva týdny po začátku užívání. Přišlo mi, že moje kůže je pružnější, taková hutnější, když jsem do ní strčila prstem, tak se rychle vrátila na místo :). Dávala mi to dobrý pocit, projevovalo se to totiž hlavně na mých problémových partiích, jako jsou stehna. Kůže byla mnohem příjemnější na dotek a taková vypnutá. Po třiceti dnech jsem skutečně zaznamenala ústup celulitidy, která sice nezmizela, ale zlepšila se dejme tomu o takových 40% - což u mě je hodně, protože mi na ni jinak zaboha nic nepomáhá. 


V poslední době jsem začala trochu běhat a začalo mě hodně bolet jedno koleno, špatně jsem chodila - s užíváním kolagenu se to ale zlepšilo, koleno mě bolí už jen malinko a lépe snáší zátěž - může to být tím, že si zvyklo nebo kombinací faktorů. Posledním účinkem, který jsem sledovala, bylo, že po ránu jsem neměla tolik pomačkaný obličej. Hodně trpím na to, že má moje hlava po ránu dlouho tvar polštáře a po užívání kolagenu se to opravdu zlepšilo.


  Doporučila bych vám kolagen? Jestli vás trápí jedno nebo více z výše zmíněných, tak určitě :). Já ačkoliv na doplňky stravy moc nevěřím, tak u Inca Collagenu jsem pozorovala rozdíl. Jeho cena je sice poměrně vysoká KLIK , ale alespoň je vidět výsledek - mně v budoucnu nebude vadit si po nějaké pauze za tento přípravek zaplatit. To, jestli to pro vás stojí za to, ale nechám na vás.
  Jak se vám tenhle přípravek líbí? Používáte doplňky stravy?

Těším se na komentáře,
IYF

Inca Collagen mi byl poskytnut k recenzi.

12 komentářů:

  1. No vidíš, mě zrovna ten kolagen vždycky zajímal z lékařského hlediska, tedy zda ho může tělo přijímat stravou, protože mi někdo tvrdil, že to je blbost, že se kolagen přes žaludek nevstřebá tam, kde je potřeba. Takže jde to takhle ho doplňovat? Není to něco, co se trávením rozloží? Taky by se mi hodil, klouby mi vržou fest.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nejsem odborník na metabolismus :). Ale vzhledem k tomu, že existují třeba kolagenové přípravky na klouby, které účinnost mají (např. Colafit), tak myslím, že to efekt mít bude, nemyslím si, že by se kolagen rozložil a nebylo možné ho využít.

      Vymazat
    2. I tak děkuji za odpověď. :)

      Vymazat
    3. Prej "co čert nechtěl", hahahaha. Všichni víme, že když u nějaké blogerky vidíš něco, co chceš, hned píšeš do firem, jaká seš slavná blogerka a navíc doktorka, ať ti to taky pošlou. Jinak by ti nikdo neposlal ani slanou vodu.

      Vymazat
  2. Nám bylo hned na první přednášce z anatomie řečeno, že kolagenové doplňky stavy jsou blbost, že neprojdou ty molekuly přes membrány a jediná možnost je injekční aplikace přímo například do kolene, kdy se aplikují nějaké rozštípané molekuly a vzhledem k ceně se to dělá jen u vrcholových sportovců. Jednou jsem už tímhle někde argumentovala, možná právě u podobného přípravku a někdo mě pak poučil, proč zrovna ta věc z moře funguje, ale už jsem zapomněla proč. Každopádně účinky zní lákavě, ale kvůli ceně do toho nejdu, možná až za pár let to budu potřebovat víc :D Nebyla jsi v pátek na Mamma mia? Prošla jsem kolem tebe a hned jsi mi byla povědomá a pak na tebe nejspíš mamka zavolala jménem a už jsem si byla skoro jistá, ale nebyl čas se na tebe vrhnout a dát řeč :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, tak to jsem ale nebyla ja :)) Ale klidne se na me nekdy vrhno, kdybychom se potkaly :).

      Vymazat
  3. Hned si to běžím koupit, ale co je ten mořský kolagen I., II. a III. typu? To je z mořské vody, mořských řas, mořských ryb, mořských savců, ...?

    OdpovědětVymazat
  4. Hned si to běžím koupit, ale co je ten mořský kolagen I., II. a III. typu? To je z mořské vody, mořských řas, mořských ryb, mořských savců, ...?

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já ti děkuju za odpověď.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, ja s Collagenem mam zkusenosti. Pouzivam uz temer rok tento https://www.lekarnasporilov.cz/1-1-2/fc-collagenceutical-30ml-emulze-na-vyplneni-vrasek.html a hodnotim velice kladne - opravdu ucinne.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!