neděle 30. října 2016

Listopadová výzva!

Ahoj všichni!

Ráda bych tímto vyhlásila výzvu na listopad - aneb konec nakupování zbytečností. Blíží se nám Vánoce a nechci skončit s tím, že nemám za co koupit hezké dárky svým blízkým. Listopad budiž nenakupovacím, nebudu kupovat kosmetiku ani oblečení (kromě nezbytností, jako vatové tamponky apod).

Povolila jsem si už předem dvě výjimky, které mám v plánu dlouho:
1. Dior spací maska
2. NARS paletka tvářenek s tužkou na rty, jestli u nás bude




Jinak ale konec kravinám, ať se mi ty penízky pořád nekutálejí směrem ode mě. Jsem na sebe sama zvědavá, přesně za měsíc sepíšu resumé, jak se mi nenakupování dařilo.

Jde do toho někdo se mnou?

IYF

P.S. Aktualizovala jsem ceny v Blogsale, aby byly skutečně VELMI přívětivé. Pokud vás blogsale zajímá, klikněte ZDE .


7 komentářů:

  1. Já bych si měla ještě přidat konec utrácení za zbytečné nezdravé jídlo a stop jedení blbostí obecně :D Pokusím se přidat a jsem na sebe zvědavá. Nic v plánu koupit nemám (krom dvou tělových sprejů Avon), navíc jsem teď měla narozeniny, tak se mi nashromáždilo i hodně kosmetiky plus už to v koupelně nemám kam dávat a vážně to překročilo únosnou mez. Včera jsem si navíc v Lush koupila Brusinkovou štolu a u Havlíka Ranní čistící masku, což jsem oboje už dlouho plánovala. Tudíž opravdu nemám potřebu utrácet. Jen tedy to oblečení by byla výjimka, to mě nakupovat nebaví a kdybych náhodou na něco dobrého narazila, tak to beru :D Pak se ti taky pochlubím, jak mi to ten měsíc šlo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý nápad, jsem potom zvědavá na článek, jak ti to vyšlo. Já ale budu měkká a vynechám, protože se bojím, že se objeví nějaká super vánoční limitka, které prostě neodolám :D Navíc mám taky pocit, že nemám co na sebe a hodila by se mi i nějaká nová kabelka, protože moje stará dosluhuje. Ale jindy v roce si takovouhle výzvu taky zkusím dát, ikdyž si myslím, že alespoň bez laku na nehty nebo rtěnky se to u mě neobejde. Já si musím dělat alespoň malé radosti :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je dobrý nápad, já už se tohle snažím praktikovat docela dlouho a vážně kupuju jen to, co mi dojde a nebo nutně potřebuju. Ted mám v plánu si koupit ještě nějaké laky na nehty a končím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Supr :) Přidávám se také! Hlavně teď potřebuji nakupovat nábytek a zařízení do bytu. Takže se kosmetická stopka hodí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem měla svoji každoroční říjnovou výzvu nenakupovací, takže se asi 100% nepřidám, ale budu se snažit v načatém trendu pokračovat. Držím pěsti!

    OdpovědětVymazat
  6. tohle si říkám každý měsíc :))), já se tak zděsila první vánoční výzdoby, že do obchodů plánuji zajít až v v lednu (po vánočních slevách :D)

    OdpovědětVymazat
  7. Men by sa takato nakupovacia stopka zisla, len teraz mam viacero veci co by som si rada zaobstarala :D. Inak som sa o nieco podobne uz pokusala a velmi sa mi to neporadilo, tak som zvedava ako ti to pojde :)

    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!