pondělí 3. října 2016

NOVINKA! Stlačené deodoranty do vašich kabelek

Ahoj všichni,

jistě jste už zaznamenali v našich drogériích klasické deodoranty od Dove a Rexony v novém menším balení. Je na nich napsaná compressed, což znamená, že plyn v nich je stlačený na menší objem, z čehož vyplývá jasná výhoda pro nás, kdo mají vždycky málo místa v kabelce - vejdou se všude!




  Je to opravdu velký rozdíl, mně se antiperspirant vejde i do mého většího psaníčka, které nosím na party, takže jsem ráda, že teď můžu mít antiperspirant pořád při sobě a libě vonět svému okolí :). Myslím, že je to vážně super a hodně praktické, ušetříte místo i při balení na dovolenou.
  Antipesrpiranty mají stejný obsah, jako jejich větší sestry, takže se nemusíte bát, že je produktu uvnitř stejně. Z těchto dvou jsem už vypoužívala Rexonu a vydržela mi stejně, jako velký antiperspirant. Rozdíl ve velikosti můžete vidět na fotce.



Pokud tedy stejně, jako já trpíte nešvarem jménem "věčně malá kabelka", tak myslím, že novinku uvítáte :). Modrý Dove voní "krémově" a čistě, zatímco Rexona je o něco svěžejší a méně pudrová.




Co na ně říkáte, už je máte?

Těším se na komentáře,
IYF

Antiperspiranty mi byly zaslány.

5 komentářů:

  1. Menší balení se hodí vždy i do koupelny na poličku!

    OdpovědětVymazat
  2. šíleně mi vadí, že tato balení mají v drogerii v kde jaké Rakouské vesničce už několik let a u nás se to teď propaguje jako nějaká super novinka až teď...

    OdpovědětVymazat
  3. No jako na nějaké cestování nebo do kabelky je to super :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Na mě je to pořád ještě velký (ale stejně jsem si ho koupila) :-), takže s sebou třeba na party tahám kuličku, kterou jinak běžně vůbec nepoužívám. Je ale fakt, že třeba v létě se ten deodorat ve spreji lepší, dají se jím přestříknout i nohy. :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Ach, můj milovaný Dove original :D Už jsem tahle balení viděla, ale ještě jsem si žádné nepořídila. V kabelce to netahám, ale třeba na víkend by to bylo super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!