sobota 29. října 2016

Novinky Astrid v akci!

Ahoj všichni!

O Astridu jste se na blogu mohli již jednou dočíst, dnes vám ukážu pár novinek nikoli ze sekce péče o pleť, ale péče o tělo. Dostala jsem balíček tří novinkových produktů, které možná nenadchnou balením, ale účinky vás jistě uspokojí.



Tělové mléko je v takové klasické lavičce a musím říct, že balení se mi moc nelíbí, připadá mi taková "zdravotnické". Složení je rovněž zcela průměrné, drogérkový standard s obsahem tekutého parafínu, rozhodně nic pro milovnice přírody. Samotné mléko je ale příjemné, má tekutější konzistenci, rychle se vstřebává a jemně krémově voní. Stačilo mi k hydrataci pokožky v létě i teď na podzim a myslím, že bude fajn i na zimu. Myslím, že je to dobrý produkt pro ty z vás, kdo nechtějí dávat za tělové mléko majlant.




Krém na ruce je momentálně v mojí kabelce, oblíbila jsem si ho. Modrá tuba je mi esteticky jaksi příjemnější a krém celkově splňuje moje požadavky - aby hydratoval, ale neumastil. Je dobrý i právě takhle do denního provozu, kdy nechcete dvacet minut čekat, až se krém vsákne. Používám ho i v pracovním dni, kdy si stále ruce dezinfikuju a jsou pak hodně vysušené. Tento krém jim hned pomůže a zanechá je hebké. Doporučuji.





Nejvíce ale oceňuji hřejivou masážní emulzi, která se mi hodí po cvičení či běhání. Ne že bych tomu sportu zas tolik dala :), ale když už na to dojde, tak mě pak vážně bolívá celé tělo. Tuto emulzi ve formě krémového mléka aplikuju hned po aktivitě a krásně mi bolavé svaly prohřeje a uvolní. Používám jej někdy i druhý den, pokud se cítím ztuhlá a napjatá. Už mám skoro celé balení vypotřebované a až mi dojde, tak si půjdu pro novou tubu.




Jak se vám líbí tato trojice "tělových" novinek? Používáte Astrid?

Těším se na komentáře,
IYF

4 komentáře:

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!