úterý 25. října 2016

Novinky od Avonu - Planet Spa, ochrana proti slunci a dekorativka

Ahoj všichni!

Avon mě opět před časem podaroval balíčkem svých novinek a já se s vámi chci podělit o názor. Avon je tak trochu moje srdcovka, nakupovala jsem ho ve čtrnácti a katalogy mě dokážou zaujmnout dodnes. Ačkoliv způsob prodeje může být diskutabilní, tak mám mezi produkty od Avonu svoje oblíbence, ke kterým se ráda vracím. 
  V řade Planet Spa, která patří u mě k nejoblíbenějším, přibyla varianta Revitalising Harmony. Obsahuje extrakty z himalájského stromu moringa a já jsem testovala pleťovou masku, krém a sprchovou pěnu.





  Sprchové pěny jsou na vzestupu od doby, co byla ta od Rituals v Ladyboxu. Sprchová pěna Planet Spa má mechanický tvořič pěny, díky čemuž nezatěžuje životní prostředí, ovšem pěna z něj není tak bohatá, jako třeba u zmíněných Rituals. Není ovšem ale ani řídká, je spíše charakteru pěnových čističů na obličej. Celá řada moc pěkně voní, svěže a zároveň jemně květinově - vůně příjemná nejen na léto. Na cělé tělo vypotřebuju asi pět pumpiček, takže pěna bude rychleji ubývat.




  Pleťový krém se dá použít v podstatě na celé tělo a platí pro něj to, co pro celou řadu - mírně chladí a osvěžuje. Díky částečkám odrážejícím světlo i pleť rozjasňuje, takže se hodí pro ty, kdo nechtějí (alespoň jednou za čas) používat make-up. Je podle mě vhodný na normální i smíšenou pokožku, dobře se vstřebává, nelepí. Oblíbila jsem si ho hlavně po ránu, kdy mi "probudil" pleť.




  Osvěžující maska je v podstatě na podobné téma, je gelová a chladí. Zároveň má také hydratační účinky a po použití je pleť hezky svěží. Když jsem měla ráno čas, používala jsem i ji a rozhodně mi pomohla proti rannímu výrazu "čerstvá mumifikace".




  Sprej na ochranu vlasů před sluncem je must have mnoha z nás, a i Avon má svou variantu. Kvituju, že obsahuje určité množství oleje, takže je ideální po slané či chlorované vodě. Byla jsem s ním spokojená, vlasy nezamastil a splnil očekávání.



  Duo tvářenky a rozjasňovače mě nadchlo, už čistě z principu - jedná se o multifunkční produkt, ideální do kabelky a na rychlé úpravy, tak to mám ráda. 




Tvářenka je v poměrně univerzálním odstínu růžovokorálové, stejně tak i champagne rozjasňovač. Oba produkty jsou příjemně krémové, dobře se nanášejí - používám stipple štětec nebo prsty. Rozjasnovač je spíše decentní, tvářenka je pigmentovaná dost, oboje vytváří hezký přirozený efekt, který s ezačne pomalu vytrácet po asi pěti hodinách. Podle mě velice fajn produkt, který můžete vzít kamkoliv s sebou, ušetří místo a nepotřebujete štětce.




  Jak se vám líbí novinky od Avonu? Vyzkoušeli jste už některý z produktů?




Těším se na komentáře,
IYF

Produkty mi byly zaslány PR zastoupením Avonu.

11 komentářů:

  1. Tak nejvíc mě zaujala řada Planet Spa, tvářenka vypadá taky moc dobře, ale já na ty krémové moc nejsem.

    OdpovědětVymazat
  2. Já moc Avon nevyhledávám, ale ta pěna vypadá dobře.

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, urcite fajn vec, ale asi se rychle spotrebuje.

      Vymazat
  3. Já jsem Avon Lady už neskutečných 14(?) let...Dřív jsem měla skoro všechno od Avonu, teď už to mám tak, že si hodně vybírám, znám svoje favority a jsou zase věci, které mi vůbec nevyhovovaly. Planet Spa miluju dlouhodobě, teď jsou naprosto boží malé krémy na ruce (levandulový a takový kořeněný) a tu řadu, cos dostala, mám na vyzkoušení taky, tak uvidíme :-) Na sprchovou pěnu se moc těším :-)
    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, 14 let? No mozna zhruba tak dlouho taky Avon kupuju:). Diky za tip na kremy na ruce!

      Vymazat
    2. No jo, je to šílený! Ale líbí se mi, že je pořád vidět progres, ať už na vzhledu výrobků nebo na katalozích a kvalitě produktů. Není zač, rozhodně je vyzkoušej! Teď budou ve vánočním katalogu zase myslím v akci ;-)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!