neděle 16. října 2016

NOVINKY! Podzimní update Essence

Ahoj všichni!

Dnes vám chci ukázat několik novinek z podzimního updatu značky Essence. Catrice i Essence vždy na jaře a na podzim obměňují část sortimentu a já osobně mám pocit, že s každým updatem se nabídka produktů zlepšuje a reflektuje i současné trendy v make-upu. Jdeme na to!




Nejprve několik pomocníků na oči. Mám tu dvě řasenky, Rock'n'doll a The False Lashes Mascara Dramatic Volume Unlimite (opravdu strohý název). Rock'n'doll (černá tuba) má takový zajímavý hodně štětinatý kartáček, který působí jakoby rozcuchaně. Má opravdu silný zahušťující efekt, ale kvůli kartáčku se s ní hůře pracuje na spodních řasách. Myslím, že bude ideální spíš pro větší očí, protože samotný kartáček je taky velký. Objem ale udělá opravdu velký, prodlužuje středně.




Řasenka v bílé tubě pak má kartáček klasický a myslím, že spoustě z vás se s ním bude manipulovat velmi dobře. Kartáček je na konci mírně do špičky, a tak s ním snadno dosáhnete do obou koutků oka. Udělá opět hezký efekt, slušné prodloužení i objem. Mojí nejoblíbenější řasenkou Essence ale zůstává The Forbidden Volume, mám ráda řasy hodně, hodně výrazné. Ani jedna z těchto řasenek se mi během dne nemazala.



Další novinkou jsou linky na oči s tímto zvláštním aplikátorem s kuličkou na konci. Mají udělat tenkou i tlustší linku...nebo případně i tečky. Já musím říct, že nejsem velkým fanouškem tohoto produktu, špatně se mi s ním manipuluje a mám raději linky klasické. Každopádně tyto linky kreslí dobře a barvy je dostatek.



Příjemně mě překvapila tato extra odolná a voděodolná tužka na oči - je vážně skvělá. Jednak má krásný bronzový odstín (takřka totožný s bronzovým Color Tattoo) a jednak je opravdu extrémně odolná. U tužek jsem toto nikdy neviděla, že by takhle dobře vydržely, proto jsem v příjemném šoku a tužku používám i na běžný extra dlouhý den. Navíc se dobře nanáší, je doslova máslová.




Přesuneme se ke rtům, kde je hned několik krásných novinek, já jsem otestovala matné "lesky" a nádherné rtěnky.




Matné lesky na rty jsou teď hodně trendy. Prvním odstínem, který mám, je 01 La Vie Est Belle. Není to zrovna moje barva, je poměrně studená a hodila by se určitě lépe k nějaké něžné blondýnce. Zato druhá výraznější 03 Girl of today mi sedí mnohem lépe. Oba lesky mají pěnovou konzistenci, dobře kryjí v jedné vrstvě a rty mírně vysušují, jak je u matných produktů na rty obvyklé. Mají super aplikátor, který je na konci do špičky, takže s ním rty snadno vykreslíte a voní po karamelu.




Matné rtěnky jsou moje favoritky. Odstín 02 je elkem přirozený, kombinace nude a růžové a 07 je tmavší švestkový odstín. Oba dva se mi moc líbí a rtěnky teď nosím skoro denně. Mají příjemnou konzistenci, nevysušují rty a vydrží docela dlouho bez chyby - můžu se s nimi napít a nemusím mít strach. Nečekala jsem, že se matné rtěnky Essence tak povedou a teď toužím vyzkoušet další odstíny.





Produkty na tvář jsou mojí vůbec nejoblíbenější disciplínou v make-upu, proto jsem byla natěšená. 



Camouflage make-up reflektuje současný trend vysoce krycích make-upů. Nejsvětlejší odstín je velmi světlý, bude vyhovovat i mé zimní bělobě. Překvapilo mě, že samotný make-up není nijak hutný, je krémový, příjemný a má matný finiš. Na pleti vůbec nepůsobí jako maska, je přirozený a vydrží asi jako jiné make-upy - kolem 8 hodin v dobrém stavu, 12 hodin ve stavu ucházejícím. Má vyšší krytí a neucpává póry. 




Rozjasňovač je vážně docela pecka. Neměla jsem k němu důvěru a bála jsem se přebytku třpytek. Více třpytek má ale jen odstín úplně vpravo, ostatní dva jsou sofistikovanější. Jeden je spíše matný, možná mírně saténový, druhý se leskne středně a ten třetí nejvíce. Líbí se mi sestava tří různých finišů, které můžete využít na různé partie tváře (ten matný například používám na střed obličeje) a i odstíny, které budou slušet i velmi světlé pleti. 




Tvářenky Essence nechválím poprvé, a ani tato saténová nebude vyjímkou. Krásný přirozený odstín, ideální pro neutrální a teplejší podtón pleti. Tvářenka má výbornou konzistenci, neflekatí a vytvoří hezký ruměnec. Tvářenek Essence prošlo pod mýma rukama asi deset a nikdy jsem nebyla nespokojená.




Na závěr vám ještě ukážu na rychlovku mentolový lak (oschlé kůžičky included). Laky Essence patří mezi moje nejpoužívanější, jsem spokojená s výdrží i pigmentací a záleží čistě jen na tom, zda si vyberete z odstínů.


mam okousany kuze

Jak se vám líbí novinky od Essence? Zkoušeli jste už nějaké?

Těším se na komentáře,
IYF

2 komentáře:

  1. Super věci! Nejvíce se mi líbí lesky, rtěnky a rozjasnovač!

    OdpovědětVymazat
  2. Tu tužku na oči musím mít :) Essence tužky mám nejradši a asi bych se ani po jiných nedívala, kdyby měli víc odstínů. Laků mám taky pár, ale ne z téhle klasické řady, mám z té nude a darks. Jsem s nimi za tu cenu celkem spokojená :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!