sobota 8. října 2016

Oblíbené produkty za měsíc září 2016

Ahoj všichni!

Oblíbenců v tomto měsíci bylo vážně hodně, především v oblasti dekorativky. Sestavila jsem několik těch nej a doufám, že vám přinesu opět nějaké zajímavé tipy, kam zaměřit svoje nakupovací tendence.


Deodorant Taoasis je z Bioo a je jedním z mých dalších pokusů o přírodní deodorant. Tento s vůní pomeranče a šalvěje voní vážně nádherně a moc se mi líbí i jeho elegantní balení. Akorát s balením mám (jak vidíte na fotce) jeden problém - přii nešetrné manipulaci jsem si utrhla víčko. Ach jo. Budu ho muset přestěhovat do jiné, ne tak pěkné lahvičky.

Sprchový gel Alverde s olivou a aloe vera je pěkně osvěžující a ráda ho používám ráno. Malinko v něm snad cítím i citrusy, nevím. Každopádně hezky se mi s ním vstává, je přírodní a za dobrou cenu.

Dove Derma Spa má novou kašmírovou řadu, která je naprosto perfektní do studeného počasí, které teď máme. Toto tělové mléko úžasně voní, cítím tam zemité, lehce kořeněné i květinové tóny a pro mě je jako příjemná deka, do které se zabalím.

Masky Lirene jsou skvělé! Na fotce mám sice tuto proti vráskám, ale oblíbila jsem si zejména tu jílovou, čistící. Opravdu super mi vyčistila pleť a musím si hned pořídit další.

Havlikova Apoteka bylinné tonikum je dlouhodobý oblíbenec, který na mě kromě tonizace posobí také aromaterapeuticky. Mám moc ráda jeho bylinkovou vůni a jako podklad pro oleje mi funguje skvěle.

LUSH Silky Underwear jsem vytáhla po dlouhé době. Nějak mě baví koncept tělových pudrů, je to zase něco jiného - a nehrozí umaštění povlečení. Vůně pudru je docela jemná, ale já ho ráda používám právě před spaním pro provonění pokožky.


L'Oréal Telescopis řasenka se dá už hůře sehnat, já jsem ji kupovala na internetu. Tahle řasenka je naprosto úžasná pro prodloužení a oddělení řas. Kartáček má krátké štětiny a nevypadá nic moc, vězte ale, že pokud chcete pořádné prodloužení, tak je to ta pravá.

Trend it up je nová značka dm a já jsem z ní zatím velice příjemně překvapená. Čubkotyčka hezky hydratuje, zabarví - spokojenost. Make-up středně kryje, docela na pleti vydrží, neucpává póry, pleť se mi nezmastí - spokojenost opět. Oba oblíbence používám takřka denně.

Dermacol 16h Lip Color je věc, se kterou přicházím hodně pozdě, ale přátelé - já jsem objevila Ameriku. Tyhle barvy na rty vážně neuvěřitelně vydrží, musím je odličovat doslova silou. Rty mi nějak přehnaně nevysušují. Kde jsem byla celou tu dobu???

essence Colour&Care rtěnka je rovněž perfektní, připomíná mi gelové rtěnky od Inglotu. Má překvapivě slušnou střední pigmentaci a hezky rty hydratuje. 

Too Faced Snow Bunny je novinka v mé sbírce a moc se mi líbí. Snow Bunny jsem chtěla už dlouho, líbily se mi ty pruhy...malichernost. Nicméně dohromady vytváří tenhle bronzer něco mezi růžovou a bronzovou a mně se na tvářích moc líbí. Nosím opět takřka denně.

Too Faced Natural Matte je nádherná paletka na podzim. Stíny mají luxusní konzistenci, velice dobře se aplikují a rozmazávají do ztracena, celkově se mi s paletkou výborně pracuje a jsem ráda, že jsem si ji pořídila.

A co vy a vaši oblíbenci za září? Objevili jste něco zajímavého?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

Deodorant Taoasis, tělové mléko Dove a masku Lirene jsem dostala k recenzi. Zbytek produktů je koupeno za moje peníze.

7 komentářů:

  1. Nic jsem nezkoušela, ale ráda bych vyzkoušela od dermacol :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Ja neviem, mne sa Dermacol 16h lip olupuje a postupne opadáva. Už po 2 hodinách vyzerá na perách nie veľmi pekne. A ten zvyšok nie a nie odličit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, tohle jsem slysela od vice lidi, ale mne to kupodivu nedela, asi mam nejaky zvlastni stesti.

      Vymazat
  3. Jak říkám: asi jsi žila pod kamenem, že jsi až teď objevila Dermacol Lip colour 16h, pro mě je to loňský objev roku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja vim :). Respektive ja o nich vedela, ale prave kvuli tomu, ze hodne lidem se olupoval, tak jsem do nej nesla...pak jsem jednou sebrala odvahu a ejhle :D

      Vymazat
  4. Musím naběhnout do DM a okouknout tu novou značku dekorativní kosmetiky, většinou jsou na ní dobré recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No me vazne hodne prekvapila, zatim jsem s nicim neslapla vedle.

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!